تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 15 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):دانش پيشواى عمل و عمل پيرو آن است. به خوشبختان دانش الهام مى‏شود و بدبختان از آ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804594711




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مراسم بزرگداشت شهدای هفتم تیر از عصر جمعه آغاز می‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: اطلاعیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی:
مراسم بزرگداشت شهدای هفتم تیر از عصر جمعه آغاز می‌شود
مراسـم سـی و چـهارمیـن سـالـگـرد بـزرگداشـت شـهدای هفـتم تــیـر از جـمعـه ۵ تا یـک شـنبه ۷ تیر ماه به مدت سه روز از ساعت ۱۸ در مشهد شهیدان (ساختمان یادمان شهدای هفتم تیر) با حضور عموم مردم برگزار می‌شود.

مراسم بزرگداشت شهدای هفتم تیر از عصر جمعه آغاز می‌شود
به گزارش حوزه احزاب و تشکلهای گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران، سـتاد بـرگـزاری مـراسـم هفـتـم تـیـر شــورای هماهـنگی تبـلیـغات اســلامـی در آستانه‌ی یوم‌الله هفتم تیر و فرارسیدن سی و چهارمین سالگرد فاجعه‌ی تروریستی هفتم تیرماه سال 1360 و انفجار تروریستی در دفتر مرکزی حزب سابق جمهوری اسلامی، با صدور اطلاعیه‌ای، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره آن شهیدان والامقام، فاجعه تروریستی هفتم تیر، از ملت بزرگ و شریف بالأخص مردم فهیم و قدرشناس تهران دعوت  می‌کند  تا با حضور پرشور، معنوی و گسترده در ویژه مراسم بزرگداشت سی و چهارمین سالگرد شهادت شهیدان فاجعه‌ی تروریستی هفتم تیر ضمن ادای احترام به مقام شامخ و رفیع آن راست‌قامتان جاودانه تاریخ، بار دیگر خشم و نفرت و انزجار خود را از این‌گونه اقدامات تروریستی و وقیحانه دشمنان قسم‌خورده‌ی انقلاب اسلامی و منافقین مزدور را فریاد زده و در اعلام برائتی مجدد از منافقین و دشمنان انقلاب،  با آرمان‌های قدسی و بلند امام شهدا و شهیدان سرفراز تجدید میثاق نمایند.


در اطلاعیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آمده است:


آری از میان اوراق تاریخ، با دیگر قتلگاه کربلای ایران، متجلی گشت و سرچشمه به بزرگی و عظمت داغ کربلا قد کشید. آن شب سیاه و تاریک  در ظلمتکده‌ی شب، آبستن حادثه‌ای دل‌خراش و خونین بود که تا سالیان سال، داغ گرانش بر دل شقایق‌های عاشق سنگینی می‌کند.


در ادامه این اطلاعیه آمده است:آری؛ آن شب، انفجار، بغض کینه و عداوت دشمنان کوردل نظام اسلامی بود و انتشار مظلومیت تنیده شده در حقانیت شهید مظلوم بهشتی و یاران صدیق و باوفایش در آسمانِ نیلگون ایران اسلامی،  رنگ شهادت گرفت و هیچ فریاد رسایی به عظمت آن انفجار مهیب و دل‌خراش نمی‌توانست مظلومیت سید شهدای انقلاب اسلامی و جریان اصیل خط سرخ انقلاب را همانند موجی عظیم و خروشان در سراسر گیتی و پهنه پهناور عالم، منتشر کرده و "نقابِ نفاق" و تزویر و التقاط را از چهره‌ی کریه‌المنظر منافقین کوردل و مزدوران ترسو بر دارد و التقاطیون کژاندیش را رسوای همیشه تاریخ و ابدیت نمایند.


این اطلاعیه می افزاید: واقعه هفتم تیر؛  سند مظلومیت ایران اسلامی با خون پاک و مطهر شهید بهشتی، آن قافله‌سالار و سید شهیدان انقلاب اسلامی و هفتادودو تن از یاران باوفایش امضاء و خط انقلاب، با خون سرخ آن شهیدان والامقام آبیاری شد و نهال تازه نوپای انقلاب اسلامی بارور و تنومند گشت.


در پایان این اطلاعیه، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ضمن ادای احترام به روح پرفتوح شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی و دفاع مقدس به ویژه شهدای فاجعه  هفتم تیر و گرامیداشت نام، یاد و خاطره و پیام آن عزیزان، از عموم ملت شهیدپرور ایران بار دیگر دعوت   می‌کند تا به منظور تجلیل از مقام بلند مرتبه و رفیع آنان، در ویژه مراسم و آئین‌های بزرگداشت که، در سراسر کشور و به صورت ویژه در تهران (در مشهد و مقتل  شهیدان) برگزار می‌شود حضوری پرشور و انقلابی  یابند.


این ویژه مراسم در تهران به مدت سه روز از جمعه پنجم تیر لغایت یک شنبه هفتم‌تیر ماه، از ساعت  (18:00 الی 19:30) با سخنرانی یکی از مقامات مسئول و بیان خاطرات آن فاجعه از زبان راویان، شاهدان عینی و جانبازان زنده هفتم‌تیر و نیز سایر برنامه های- فرهنگی هنری، انتشاراتی و برپایی موزهٔ آثار شهدا در مقتل شهیدان واقع در (میدان بهارستان تهران، خیابان شهید مصطفی خمینی، نرسیده به چهارراه سرچشمه،  کوچهٔ شهید صیرفی‌پور،  ساختمان یادمان شهدای هفتم‌تیر) و با حضور مقامات کشوری، لشکری و شخصیت‌های سیاسی، فکری، فرهنگی، خانواده معظم شهدا، جانبازان، آزادگان و ایثارگران انقلاب اسلامی و عموم مردم عزیز و شریف ایران اسلامی برگزار خواهدشد.


در ضمن؛ سخنران اولین روز مراسم (جمعه  5 تیر)  حجت الاسلام و المسلمین سعیدی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، دومین روز مراسم (شنبه 6 تیر) حجت الاسلام و المسلمین محسنی اژه ای، معاون اول و سخنگوی قوه قضاییه، و سخنران سومین و آخرین  روز مراسم  استاد دکتر رحیم پور ازغدی، پژوهشگر و استاد دانشگاه است.


انتهای پیام/



اخبار مرتبط

برنامه‌های ستاد بزرگداشت مراسم هفتم تیر 94 / راه شهید بهشتی، راه امام(ره) بود
شخصیت‌های حزبی و سیاسی این هفته با رهبر انقلاب و رئیس‌جمهور دیدار می‌کنند
امیدوارم روز شهادت دکتر بهشتی به عنوان روز و هفته احزاب نامگذاری شود
اعضای ستاد گرامیداشت شهید بهشتی معرفی شدند + اسامی
حزب جمهوری اسلامی هیچگاه تعطیل یا منحل نشده است/ دیدار خانواده‌های شهدای هفتم تیر با رهبر معظم انقلاب




۰۳ تير ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 85]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن