تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 12 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):دانايى سرآمد همه خوبى‏ها و نادانى سرآمد همه بدى‏هاست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799118556




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

به استقلال برگردم انقلاب می‌کنم/ فردوسی‌پور اولین کسی است که جلوی ما جبهه می‌گیرد


واضح آرشیو وب فارسی:جام نیوز:


مدیر عامل سابق باشگاه استقلال اهواز؛
به استقلال برگردم انقلاب می‌کنم/ فردوسی‌پور اولین کسی است که جلوی ما جبهه می‌گیرد
شهرام شفیع زاده مدیر عامل سابق باشگاه استقلال اهواز پس از چند سال دوری از ورزش مجددا قصد دارد تا با خرید سهام باشگاه فولاد نوین دوباره استقلال اهواز را به روزهای خوب گذشته بازگرداند.



به گزارش سرویس ورزشی جام نیوز، شهرام شفیع زاده مدیر عامل سابق باشگاه استقلال اهواز پس از چند سال دوری از ورزش مجددا قصد دارد تا با خرید سهام باشگاه فولاد نوین دوباره استقلال اهواز را به روزهای خوب گذشته بازگرداند. شفیع زاده گفت: ما 14 سال برای استقلال اهواز زحمت کشیدیم و خیلی این تیم را دوست داریم. ولی تجربیات گذشته و پختگی که در این سالها به دست آورده ایم اجازه نمی دهد که بدون بررسی و سنجیدن شرایط برای خرید سهام فولاد نوین گام برداریم.

تیمهای پایه استقلال در پارک تمرین می کردند
من و برادرم علی هر دو خیلی استقلال اهواز را دوست داریم و مثل بچه خودمان در طول 14 سال برای این تیم زحمت کشیدیم و واقعا تمام زندگیمان را به پای این تیم ریختیم. ولی مسئولین استان خیلی به ما بی مهری کردند شاید باورتان نشود حتی یکبار از ما تشکر خشک و خالی هم نکردند. در حالی که از استانداری و مسئولین ورزش خوزستان این انتظار می رفت که حداقل یک زمین در اختیار ما قرار دهند و ما بدون اینکه پولی برای اجاره بدهیم، در آن تمرین کنیم. چون با توجه به گرد و خاک و شرایط آب و هوایی که اهواز دارد بارها اتفاق افتاده که تیمهای پایه ما مجبور شدند در پارک تمرین کنند.

همه منتظر پاسخ مثبت ما برای مکتوب کردن قرارداد واگذاری هستند
الان آقای جهانداری مدیر عامل استقلال اهواز به ما فشار آورده که امتیاز فولاد نوین را بخریم و مجددا استقلال اهواز را به روزهای خوبش در لیگ بازگردانیم. ما در حال حاضر مشغول بررسی شرایط موجود هستیم. در جلسه ای که روز گذشته آقای جهانداری با مسئولین فولاد نوین داشته اند قیمت را هم با آنها فیکس کردند. همه کارها هم برای انتقال مهیا شده و ما منتظر مکتوب کردن قرارداد واگذاری هستیم. ولی مسئله اینجاست که ما دیگر آن ناپختگی سابق را نداریم. دیگر نمی توان بی تجربگی کرد. به عقیده من در حال حاضر استقلال اهواز زیر ساختهای لازم برای انجام اینکار را ندارد. زمانی که ما خودمان بالای سر تیم بودیم شرایط سفت و سختی برای جذب بازیکن در رده های پایه وجود داشت. الان هم تیمهای بدی نداریم ولی مثل قدیم که ما جزء 3،4 تیم بالای جدول بودیم نیست.ما چرخشی از رده های سنی نوجوانان به جوانان، جوانان به امید و امید به بزرگسالان داشتیم که می توانست پشتوانه خوبی برای ما محسوب شود ولی در حال حاضر این شرایط وجود ندارد.

با 4 میلیارد می توانم تیم ببندم
شما بحث بودجه 8 میلیاردی تیم سیاه جامگان ابومسلم را کردید باید در این زمینه بگویم اگر سایر تیمها بتوانند با 8 میلیارد تیم ببندند ما با 4 میلیارد می توانیم تیم خوبی را راهی رقابتهای لیگ کنیم. اگر یک استعداد یاب خوب در تیمهای پایه حضور داشته باشد می تواند نفرات خوبی را برای بازی در بزرگسالان انتخاب کند. همانطور که ما در گذشته به این شکل خیلی بازیکن داشتیم مثل میداوودی، دغاغله، سعید چاهجویی ، زادمحمود، طاهری و شریفات. حسین ماهینی هم از پایه ها بالا رفت و در بزگسالان فیکس شد.

برای تیمداری باید از حمایت استانداری مطمئن باشم
بحث بررسی و تامل من برای این است که نمی خواهم تیمی را ببندم که به صورت مقطعی هواداران را خوشحال کند ولی نتوانیم تیم را در رقابتهای لیگ برتر حفظ کنیم و برای نیفتادن بجنگد. بحث حضور با یک تیم جوان که بتواند در دو سال آینده در لیگ بماند و در سال سوم برای گرفتن سهمیه و قهرمانی تلاش کند را هم مدنظر داشتیم ولی این برای زمانی بود که ما از برج دو برای این مهم برنامه ریزی می کردیم نه اینکه بخواهیم در مرداد تیم را راهی مسابقات کنیم. این دفعه اگر بخواهیم وارد مسابقات لیگ شویم باید همه شرایط برای ما مهیا باشد. ضمن اینکه از حمایت استانداری خوزستان هم مطمئن شویم.

دلم برای شور و شوق هوادران تنگ شد
آنچه که باعث می شود ما با وجود تمام سختی ها مجددا به فکر تیمداری بیفتیم این است که شور و شوق هواداران مخصوصا در بازی دربی مقابل فولاد یا بازیهای بزرگ با هیچ چیز دیگر قابل مقایسه نیست و حس خوبی به آدم می دهد. وقتی که استقلال اهواز به لیگ یک سقوط کرد هیجان هم از زندگی مردم رفت. ما 14 سال با این تیم خندیدیم و گریه کردیم و با شادی مردم بالا و پایین پریدیم و در طول این سالها هم خودمان را حتی یک لحظه جدا از این تیم ندیدیم.

قلعه نویی گفت در شهرستان مربیگری نمی کنم
ما در همین زمینه و برای آنکه حضور پر قدرتی داشته باشیم با آقای قلعه نویی هم که تجربه مربیگری در اهواز را دارد گفتگو کردیم ولی ایشان به یکی از نزدیکان من گفت قصد ندارد در شهرستان کار کند. الان که شما می گویید با تراکتورسازی مذاکراتی را داشته فکر می کنم شرایط استقلال اهواز را برای همکاری مساعد ندیده است. درست است که او در استقلال در دو فصل گذشته نتیجه نگرفت ولی من فکر میکنم او امکانات لازم را در استقلال در اختیار نداشت. از طرفی آقای اسکوچیچ مربی فولاد دستش باز است که از بازیکنان تیمهای پایه استفاده کند تا جایی که وقتی دو سه نفر از بازیکنان فولاد نوین رفتند پیش او از حضور آنها در فولاد، استقبال نکرد.

استقلال و پرسپولیس نباید خصوصی شوند
در زمان ما دو تیم شموشک و استقلال اهواز تنها تیمهایی بودند که خصوصی اداره می شدند. برای همین هم زمانی که بحث خصوصی سازی استقلال و پرسپولیس مطرح شد من می دانستم که اولا این اتفاق نمی افتد و اگر هم اینطور می شد سرخابی‌ها ناامید می شدند. چون بحثهای سیاسی که دور و بر این دو تیم هست مانع از نتیجه گیری آنها می شود. زمانی هم که ما کار ورزشی می کردیم تنها فعالیتهای ورزشی و سرمایه گذاری داشتیم و در هیچ فعالیت سیاسی شرکت نمی کردیم. باید مدیران و مسئولین دو باشگاه در مقابل به به گفتن مردم خودشان را حفظ کنند و تمام تمرکزشان را روی تیم بگذارند. به عقیده هر زمان این دو تیم خوب و بودند ما لیگ پر شورتری داشتیم ضمن اینکه تیم ملی ما هم قوی تر بود. الان بحث فعالیتهای مالی در دو باشگاه از همه چیز مهم تر است . چون در حال حاضر بازیکنان ترجیح می دهند به جای آنکه در دو تیم استقلال و پرسپولیس بازی کنند به جایی بروند که قراردادهای بالا با پرداختی به موقع بگیرند.

فردوسی پور اولین کسی بود که جلوی ما جبهه گرفت
اگر من به استقلال اهواز برگردم قطعا با تغییرات گسترده و انقلاب همراه خواهد بود و شک نکنید که فصل آینده تیمی متحول شده را در رقابتهای لیگ برتر می بینید. تیمی با تلفیق از بازیکنان جوان و با تجربه. حرف زیاد است. دلم خیلی از مسوولین استان خوزستان پر است. آنها بیشتر حرف زده اند تا در میان مردم زیبا جلوه کند تا اینکه بخواهند در عمل کاری انجام دهند. مطمئن باشید که اولین کسی هم که جلوی ما جبهه می گیرد آقای فردوسی پور است که از همین حالا عنوان کرده که تیم ما باید فوتبالی می‌آمد به لیگ برتر، نه اینکه سهام تیم دیگری را بخرد. ولی من از همین جا می گویم که اگر قرار باشد به فوتبال برگردیم با قدرت و محکم گام برمی داریم./ورزش سه/110



۰۲/۰۴/۱۳۹۴ - ۱۳:۲۴




این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام نیوز]
[مشاهده در: www.jamnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 39]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن