تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):فال بد زدن شرك است و هيچ كس ازما نيست مگر اين كه به نحوى دستخوش فال بد زدن مى شود، ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820202392




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حسن‌زاده‌: تمایل ندارم به استقلال برگردم


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: حسن‌زاده‌: تمایل ندارم به استقلال برگردم
مهاجم سبزپوشان اصفهان همانند اکثر بازیکنان لیگ‌برتری تکلیف خود را برای فصل آینده نمی‌ داند. این در حالی است که او بارها در مصاحبه هایی که کرده اشاره کرده که ذوب‌آهن را دوست دارد اما ممکن است امسال به تیم دیگری برود و یا حتی لژیونر شود.

به گزارش "ورزش سه"، مسعود حسن‌زاده‌ که به اردوهای اخیر تیم‌ملی نیز دعوت می‌ شد نتوانست در لیست نهایی کی‌روش برای اردوی ازبکستان و ترکمنستان قرار بگیرد اما او معتقد است نه تنها انگیزه هایش کم شده بلکه دو برابر نیز شده است.

قهرمانی خستگی را از تنمان بیرون کرد
فعلا که در تعطیلات هستیم. امسال اصلا تعطیلی نداشتیم بخصوص من که در وقفه هایی که در لیگ ایجاد می‌ شد نیز در اردوی تیم‌ملی بودم. البته قسمت نشد آخر کاری کنار تیم‌ملی باشم ولی چیزی که هست با قهرمانی ذوب‌آهن در فینال جام‌حذفی خستگی از تنمان بیرون رفت. البته کسب جام بیشتر از لحاظ روحی کمکمان کرد ولی هنوز از لحاظ جسمی خسته هستیم.

تیم های قدر را پشت سر گذاشتیم و قهرمان شدیم
خیلی وقت بود که منتظر روز قهرمانی بودیم ولی از روزی که پا به مسابقات جام‌حذفی گذاشتیم هدفمان این بود که روند پیروزی هایمان در لیگ را ادامه دهیم که خدا را شکر همین کار را کردیم و توانستیم قهرمانی جام‌حذفی را به دست بیاوریم. همیشه گفته ام که با 5 بازی از سری مسابقات جام‌حذفی می‌ توان به قهرمانی رسید اما ما 5 بازی قدر را پشت سر گذاشتیم و توانستیم تیم های قدرتمندی همچون استقلال و پرسپولیس را شکست دهیم و استقلال‌خوزستان را در اهواز و نفت را در تهران از پیش رو برداریم. پیروزی ها و در آخر قهرمانی مان فقط یک دلیل داشت و آن هم همدلی اعضای ذوب‌آهن بود و از کادر مدیریتی بگیرید تا تک تک بچه ها همگی یکدل بودند.

تیم منصوریان دست و پا بسته نبود
درست است که ما در فینال جام‌حذفی از نفت بهتر بازی کردیم اما باید این را هم در نظر گرفت که حریف تازه از دیدار با الاهلی برگشته و این تیم واقعا خسته بود وگرنه حریف دست و پا بسته ای نبودند و اگر روز خوب نفت‌تهران بود می‌ توانستند بازی را برایمان سخت کنند اما خدا را شکر ما توانستیم کار را در 90 دقیقه تمام کنیم اما باز هم می‌ گویم تیم منصوریان تیم دست و پا بسته ای نبود و در ضمن فشار روحی روانی زیادی به دلیل از دست دادن قهرمانی لیگ‌برتر رویشان بود ولی در عوض ما استرس نداشتیم چون از طریق لیگ سهمیه گرفته بودیم.

به تک نایب قهرمانی اکتفا نخواهیم کرد
خدا را شکر امسال توانستیم ذوب‌آهن را به شرایط واقعی اش برگردانیم. در مورد اینکه بعضی ها در اظهارنظری گفته اند این ذوب‌آهن از آن ذوب آهنی که نایب قهرمان آسیا شد، بهتر است باید بگویم آن تیمی که نایب قهرمان آسیا شد از میانگین سنی بالایی برخوردار است. قشنگ یادم است که آن تیم چند بازیکن 28ـ27 ساله داشت. اما در ذوب‌آهن لیگ چهاردهم اکثر بازیکنان ما زیر 25 سال بودند. متاسفانه چند سالی بود که در آسیا حضور نداشتیم اما امسال دوباره حضورمان در آسیا تکرار می‌ شود. قرار نیست ذوب‌آهن به همان تک نایب قهرمانی اکتفا کند. آن تیم زحمت کشید ولی اگر اسکلت این تیم ذوب‌آهن صددرصد حفظ شود و کادرمدیریتی و مربیگری نیز بمانند می‌ توانیم تا چند سال آینده نتیجه گرایی کنیم.

بعد از آن روز با آقا یحیی گرم گرفتیم
بازی کردن در فینال جام‌حذفی آرزوی هر بازیکنی است ولی مهم این است که تیمت قهرمان شود. به هر حال نظر کادرفنی بود که من در ترکیب اصلی حضور نداشته باشم و از اول بازی نکنم اما اگر خدایی نکرده تیم مان قهرمان نمی‌ شد چه منی که بازی نکردم و چه کسی که بازی کرده بود، ناراحت می‌ شد. در ضمن در اینجا باید به کسانی که فکر می‌ کنند من و آقا یحیی همچنان مشکل داریم بگویم که همان روز اول همه چیز ختم به خیر شد و بعد از آن با یکدیگر گرم برخورد و صحبت کردیم.

دبل قهرمانی نشان از مدیریت قوی اصفهانی ها دارد
اینکه دو تیم اصفهانی توانستند در دو جبهه لیگ‌برتر و جام‌حذفی قهرمان شوند واقعا عالی است، این مدیریت و تفکرات عالی اصفهانی ها را نشان می‌ دهد و همچنین نوید آینده ای روشن تر را می‌ دهد. انشاالله که سال های بعد نیز دو تیم ذوب‌آهن و سپاهان موفق باشند.

ذوب‌آهن به لژیونر شدن من کمک می‌ کند
من ذوب‌آهن را خیلی دوست دارم، موفق شدم از این تیم به تیم‌ملی برسم و اولین قهرمانی در کارنامه ام را با ذوب‌آهن کسب کنم اما با همه این ها به پیشنهادهای دیگری که به من شده و در کنارش به اروپا رفتن نیز فکر می‌ کنم. در ضمن یکی از بندهای قراردادم این است که در صورت داشتن پیشنهاد خارجی باشگاه ذوب‌آهن اجازه دهد با دریافت مبلغ ناچیزی من جدا شوم و این را شک نکنید که ذوب‌آهن به لژیونر شدن من کمک می‌ کند. من این تیم را دوست دارم ولی تصمیمی می‌ گیرم که در سرنوشتم اثری مثبت داشته باشد و به همه جوانب فکر می‌ کنم.

به سمت آقای گلی خیز برمی دارم
امسال به سمت آقای گلی خیز برمی دارم گرچه در این فصل هم با وجود تقریبا هزار و هفتصد دقیقه بازی کردن توانستم 10گل بزنم و 4، 5 پاس گل دهم که در نوع خودش آمار خوبی است.

فعلا تمایل ندارم به استقلال برگردم
فعلا تمایل ندارم به استقلال برگردم. البته ممکن است فردا روزی در این تیم بازی کنم اما هنوز باشگاه استقلال به باشگاه ذوب‌آهن پیشنهادی نفرستاده است پس درست نیست که تمرکزم را روی استقلال بگذارم اما دعا می‌ کنم تکلیف استقلال مشخص شود چون این تیم هواداران بیشماری دارد که نگران استقلال هستند. انشاالله که آبی‌پوشان درست مدیریت شوند.

آذری سخت رضایتنامه ام را گرفت
باشگاه ذوب‌آهن از لحاظ مالی خوب بوده، حقوق و پاداش هایمان را گرفته ایم. الان هم نزدیک به 20، 30درصد از قراردادمان بوده که به زودی باشگاه آن را تسویه می‌کند. جا دارد از مدیریت آقای آذری تشکر کنم او همیشه به من لطف داشته. خیلی برایم زحمت کشید و توانست از آقای عابدینی که خیلی هم سخت رضایتنامه می‌ دهد، رضایت من را بگیرد و به ذوب‌آهن بیاورد.

10 بار دیگر هم خط بخورم ناراحت نمی‌شوم
در مورد تیم‌ملی باید بگویم شاید 10بار دیگر هم دعوت بشوم و خط بخورم اما به امید خدا هدفم این است که در جام‌جهانی حضور داشته باشم. اما به امید خدا هدفم این است که در جام‌جهانی حضور داشته باشم. 10 بار دیگر هم خط بخورم نه تنها ناراحت نمی‌ شوم بلکه انگیزه ام دو برابر می‌ شود.

از خداحافظی حدادی فر ناراحت شدم
از شنیدن خبر خداحافظی آقای حدادی فر از بازی های ملی شوکه و ناراحت شدم. او زحمات بسیار زیادی برای ذوب‌آهن و تیم‌ملی کشیده، امیدوارم هر جا که هست موفق باشد.


16:14 1394/03/20





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 95]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن