تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 9 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):هر کس ماه رمضان یک آیه از کتاب خدا را قرائت کند مثل اینست که درماههاى دیگر تمام قر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802724109




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تجاوز عربستان به یمن، نقض صریح قوانین بین المللی است


واضح آرشیو وب فارسی:تراز: تراز: معاون دبیرکل شورای همبستگی ملی پاکستان و از تحلیل گران ارشد سیاسی و مسایل بین المللی این کشور معتقد است که تجاوز عربستان به یمن به ویژه در شرایطی که سازمان ملل بر آتش بس و ارسال کمک های انسانی به مردم این کشور کشور تاکید دارد، نقض صریح قوانین بین المللی و اصول انسانی است.

به گزارش تراز ،'ثاقب اکبر' روز سه شنبه به ایرنا گفت: عربستان باید در سیاست هایش در قبال یمن تجدید نظر کند و دیگر بیش از این خود را بازیچه دست قدرتهای غربی قرار ندهد و در مسیر تحقق منافع رژیم صهیونیستی گام برندارد.

وی نسبت به عواقب بسیار جدی سیاست ادامه تجاوز علیه مردم یمن، به عربستان هشدار داد و گفت: اگر حاکمان آل سعود حملات علیه یمن را متوقف نکنند، باید منتظر اقدامات تلافی جویانه شدید از سوی مردم این کشور باشند.

ثاقب اکبر موارد مطرح شده از سوی نماینده ویژه سازمان ملل در امور یمن را از جمله تاکید برای آتش بس و ضرورت ارسال کمک های انسان دوستانه برای مردم این کشور، مثبت ارزیابی کرد ولی آن را کافی ندانست و گفت: اگر سازمان ملل بر ضرورت آتش بس و صلح و در یمن تاکید دارد، باید برای متوقف کردن بمباران های عربستان علیه یمن، گام های عملی بردارد.

این شخصیت پاکستانی که ریاست مرکز تحقیقاتی و مطالعاتی البصیره پاکستان را برعهده دارد، گفت که انصارالله یمن خواستار صلح در این کشور است و خواسته های این گروه باید مورد توجه قرار گیرد.

وی اظهار داشت که بمباران عربستان علیه مردم یمن باید فورا متوقف شود تا شرایط لازم برای سازمان ملل و دیگر نهادهای انسانی برای ارسال کمک های انسان دوستانه به یمن فراهم شود.

ثاقب اکبر با بیان اینکه سازمان هلال احمر پاکستان نیز در تلاش برای ارسال کمک های انسان دوستانه به یمن است، گفت که عربستان با هیچ کشوری در این زمینه همکاری نمی کند و حتی اجازه ارسال کمک های انسان دوستانه را هم نمی دهد.

این کارشناس پاکستانی بر ضرورت عملکرد موثرتر سازمان ملل تاکید کرد و گفت که این نهاد بین المللی باید نقش فعال تری در حل بحران یمن ایفا کند و نشان دهد که از اراده کافی برای این کار برخوردار است.

ثاقب اکبر گفت: اگر سازمان ملل در شعارهای خود برای حل بحران یمن صادق است، بنابراین باید عربستان را برای متوقف کردن بمباران و حمله به مردم یمن تحت فشار قرار دهد؛ حملاتی که نقض آشکار تمام قوانین و موازین بین المللی است.

وی اظهار داشت کسانی که مسوول حمله به مردم یمن هستند و در این تجاوز آشکار مشارکت دارند، باید در دادگاه های بین المللی محاکمه شوند.

این کارشناس با اشاره با مبارزات انصارالله و مردم یمن برای رسیدن به خواسته های قانونی و مشروع خود گفت: دولت های سابق یمن به خواست مردم این کشور توجه نکردند و مردم و گروه های یمنی را به خیزش و مبارزه برای رسیدن به خواسته های خود واداشتند. مردم و گروه های یمنی باید بخشی از حل بحران این کشور باشند و در نظر گرفتن خواسته های آنان برای حل این بحران غیرقابل انکار است.

چند روز پیش به دلیل کارشکنی های عربستان، مذاکراتی که برای کمک به حل بحران یمن در ژنو و با حضور گروه های یمنی برگزار شده بود، به شکست انجامید.





سه شنبه 2 تير 1394 ساعت 11:22





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تراز]
[مشاهده در: www.taraznews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 110]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن