تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هرگاه از رسول اكرم صلى‏الله‏عليه‏و‏آله چيزى تقاضا مى‏شد، اگر ايشان آن را مى‏خواستن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819980098




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

هزينه اتصال به شبکه رايانش ابري اپراتورها منتشر شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲ تير ۱۳۹۴ (۱۰:۷ق.ظ)
هزينه اتصال به شبکه رايانش ابري اپراتورها منتشر شد موج - کميسيون تنظيم مقررات ارتباطات سقف تعرفه اتصال به شبکه رايانش ابري زيرساخت ارتباطي کشور را براي شرکت ارتباطات زيرساخت و اپراتورهاي ارائه دهنده خدمات تلفن ثابت و همراه تعيين کرد.
به گزارش خبرگزاري موج، کميسيون تنظيم مقررات ارتباطات، در جلسه شماره ۲۱۴ خود تعرفه اتصال به شبکه ابري زيرساخت را بررسي و مصوب کرد که براساس آن، شرکت ارتباطات زيرساخت موظف شد تعرفه اتصال به سوييچ هاي ابر زيرساخت را براساس دقايق ترافيک محاسبه و از اپراتورهاي تلفن همراه و ثابت دريافت کند.
با توجه به تعريف شبکه مادر مخابراتي در مصوبه ۱۵۶ شوراي عالي امنيت ملي و الزام شرکت ارتباطات زيرساخت به حضور در ۱۷۰ نقطه کشور که حضور در ۳۵ نقطه آن ترافيکي خواهد بود، اين شرکت موظف شد ظرف مدت ۱۸ ماه، امکانات لازم براي سوئيچ ترافيک محدوده بين اين ۳۵ نقطه ترافيکي اعم از نقاط ثابت به ثابت، ثابت به همراه، همراه به ثابت و همراه به همراه را فراهم کند؛ در اين راستا تمامي اپراتورهاي ثابت و همراه موظف شدند بخش هاي باقيمانده ترافيک خود را که در حال حاضر امکان سوئيچ آنها از طريق مراکز شرکت ارتباطات زيرساخت وجود ندارد از اين پس، صرفا از اين طريق سوئيچ کنند.
سقف تعرفه اتصال به شبکه ابري زيرساخت به ازاي هر دقيقه ترافيک مکالمه تحويلي از سمت شبکه هاي ثابت و همراه به صورت بين استاني ۱۲۸.۷ ريال و به ازاي هر دقيقه مکالمه تحويلي از سمت شبکه هاي ثابت و همراه به صورت داخل استاني ۱۱.۷ ريال تعيين شده است.
براساس اين مصوبه، در صورت تغيير تعرفه مکالمات ثابت به ثابت بين استاني در کميسيون تنظيم مقررات ارتباطات، سقف تعرفه هر دقيقه ترافيک مکالمه تحويلي از سمت شبکه هاي ثابت به ابر زيرساخت به صورت بين استاني به نسبت ۳۹ درصد تعرفه ثابت به ثابت بين استاني و سقف تعرفه هر دقيقه ترافيک مکالمه تحويلي از سمت شبکه هاي ثابت به ابر زيرساخت به صورت استاني به نسبت ۳۹ درصد تعرفه ثابت به ثابت استاني، تعيين شده است.

همچنين در صورت تغيير تعرفه مکالمات تلفن همراه به تلفن ثابت در کميسيون تنظيم مقررات ارتباطات، سقف تعرفه هر دقيقه مکالمه تحويلي از سمت شبکه هاي تلفن همراه به شبکه ابر زيرساخت به صورت بين استاني به نسبت ۲۰ درصد تعرفه همراه به ثابت سيم کارت دائمي و سقف تعرفه هر دقيقه ترافيک مکالمه تحويلي از سمت شبکه هاي همراه به ابر زيرساخت به صورت استاني به نسبت ۲ درصد تعرفه پايه يک دقيقه مکالمه همراه به ثابت سيم کارت دائمي تعيين شده است.
حداقل تعرفه اتصال به شبکه ابري زيرساخت به ازاي هر لينک E۱ داخل استاني يا بين استاني متصل به سوييچ هاي ابر، مبلغ ۳ ميليون ريال است که بايد به عنوان حداقل کارکرد به شرکت ارتباطات زيرساخت پرداخته شود و در صورتيکه هزينه دقايق به ازاي هر لينک E۱ بيش از مبلغ حداقل شود اپراتورها موظف خواهند بود براساس ميزان دقايق کارکرد هزينه اتصال را بپردازند.
در اين مصوبه حداقل تعرفه اتصال به شبکه ابري زيرساخت به ازاي هر لينک STM۱ داخل استاني يا بين استاني متصل به سوئيچ هاي ابري نيز، ۲۴ برابر تعرفه حداقل E۱ و معادل ۷۲ ميليون ريال تعيين شده است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 67]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن