تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):کسی که نماز را از وقتش تأخیر بیندازد، (فردای قیامت) به شفاعت من نخواهدرسید.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821113620




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

گزارش CNN از جنايت‌ های داعش


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها:
گزارش CNN از جنايت‌ های داعش




سی ان ان اقدامات تروریستی داعش را وحشتناک توصیف کرد.





خبرگزاری صدا و سیما: سی ان ان اقدامات تروریستی داعش را وحشتناک توصیف کرد.

آروه دایمون خبرنگار ارشد بین المللی شبکه در گزارشی اختصاصی از سوریه گفت:« شهر تل ابیض در شمال سوریه و هم مرز این کشور با ترکیه سرانجام از دست اعضای داعش آزاد شد. این شهر دورانی همراه با کابوس را پشت سر گذاشته است زیرا دو سال در اشغال داعش بود.

مبارزان کرد این شهر را آزاد کردند. در زندان تل ابیض آثار خون دیده می شود. هیچکس جرات نمی کند بگوید در این مکان مخوف در دو سال گذشته چه رویدادهایی رخ داده است.

 در زمان حکومت داعش بر تل ابیض فروش سیگار در این منطقه ممنوع بود و پس از دو سال بار دیگر این فعالیت از سرگرفته شده است. در دو سال گذشته، کسانیکه به فروش سیگار مبادرت می کردند زندانی می شدند.

پرچم شوم سیاهرنگ داعش در همه جای این شهر دیده می شود. آنها مغازه های مردم را در این شهر مصادره می کرد. مردم تل ابیض حاضر نمی شوند درمقابل دوربین ظاهر شوند زیرا نگران حال بستگان خود هستند که در مناطق تحت کنترل داعش به سر می برند.

اما آنها به سی ان ان گفته اند که زندگی در دوران حکومت داعش بر تل ابیض بسیار هولناک بود و کسی جرات نمی کرد درمقابل داعش بایستد و مخالفت کند اما آنها مجبور بودند در چنین شرایطی به زندگی خود ادامه بدهند زیرا نمی خواستند داشته های خود را در زندگی از دست بدهند.

در تل ابیض، میدانی وجود دارد که مردم شهر از آن با نام میدان مرگ یاد می کنند زیرا داعش افراد اعدامی را در این مکان اعدام می کرد. به هرحال، بقایای آثار داعش هنوز در این شهر دیده می شود اما واقعیتهای هولناک دو سال گذشته، وحشتناک تر از آن هستند که تصور شوند. شاید داعش از منطقه تل ابیض سوریه بیرون رانده شود اما درگیری ها با این گروه همچنان درسوریه ادامه دارد و سرنوشت بسیاری از مردم سوریه هنوز نامشخص است. آثار روانی حکومت دوساله داعش بر تل ابیض بر روح و روان کودکان و بزرگسالان این منطقه باقی مانده است. کودکان تل ابیض از وحشت خود در زمان حکومت داعش بر این منطقه سقوط می گویند و اینکه می خواهند بار دیگر به مدرسه بازگردند.»







تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 33]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن