تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):اداى امانت و راستگويى روزى را زياد مى‏كند و خيانت و دروغگويى باعث فقر و نفاق...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819734681




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تصاویر / نحوه دوخت پیراهن دخترانه ساده و بدون الگو


واضح آرشیو وب فارسی:جام نیوز:


آموزش خیاطی ساده؛
تصاویر / نحوه دوخت پیراهن دخترانه ساده و بدون الگو
با دوخت پیراهن دخترانه مجلسی برای کوچولوهای ناز در خدمتتون هستم و سعی دارم شما رو با یک آموزش زیبا و متفاوت آشنا کنم.



  آموزش دوخت پیراهن دخترانه ساده به مادرهای محترم کمک میکنه توی خونه و با امکانات کم و بدون الگو یه پیراهن دخترانه مجلسی شیک و زیبا برای کوچولوهاشون بدوزن و با کمک هنر خیاطی و سلیقه زیباشون دوخت یک پیراهن مجلسی زیبا رو خیلی راحت و سریع انجام بدن. با این آموزش جدید و متفاوت در ادامه مطلب همراهم باشید.
آموزش دوخت پیراهن دخترانه با روشی آسان و جدید: با دوخت پیراهن دخترانه مجلسی برای کوچولوهای ناز در خدمتتون هستم و سعی دارم شما رو با یک آموزش زیبا و متفاوت آشنا کنم. برای دوخت این پیراهن خوشگل شما به مقداری پارچه احتیاج دارید که بستگی به سایز دخترتون داره. میتونید از یه نوع پارچه استفاده کنید ولی من پیشنهاد میکنم برای زیبایی بیشتر لباس از دو رنگ و یا دو طرح پارچه که با هم هماهنگی دارن استفاده کنید. برای شروع خیاطی طرحی رو که در تصاویر زیر میبینید روی پارچه به سایز دلخواه پیاده کنید. اگه کشیدن این طرح براتون سخته و یا شک دارید که سایزش مناسب شه میتونید از لباس های دیگه دخترتون الگو برداری کنید. این الگوها رو روی پارچه برای قسمت بالا تنه پیراهن دربیارید.  







برای قسمت دامن پیراهن میتونید طرحی مشابه تصویر زیر برش بزنید. پیشنهاد میکنم برای قسمت دامن از دو رنگ پارچه استفاده کنید تا پیراهن شما جذاب تر شه.

خب حالا وقتشه که برای دوخت پیراهن دخترانه از هنر خیاطی تون استفاده کنید و با کمک چرخ خیاطی قسمت های لازم رو به هم متصل کنید و یه پیراهن شیک و زیبا داشته باشید.





خب اینم نمونه تکمیل شده پیراهن دخترانه، که شما میتونید اونو در سایز دلخواه و همینطور با تزیینات مختلف برای کوچولوی دلبندتون تهیه کنید و از هنر دست خودتون لذت ببرید.



    مهتاب امینی از تهران



۰۱/۰۴/۱۳۹۴ - ۲۲:۴۰




این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام نیوز]
[مشاهده در: www.jamnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 182]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن