تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):روزه رجب و شعبان توبه ‏اى از جانب خداى عزيز است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819731490




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رشد ٢٢ درصدي تعداد تراکنش هاي دستگاه هاي خودپردازهاي بانک صادرات ايران


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱ تير ۱۳۹۴ (۱۴:۸ب.ظ)
رشد ٢٢ درصدي تعداد تراکنش هاي دستگاه هاي خودپردازهاي بانک صادرات ايران موج - مجموع تعداد تراکنش هاي انجام شده بر روي دستگاه هاي خودپرداز بانک صادرات ايران در ارديبهشت ٩٤، از رقم ٦٨ ميليون و ٣١٠ گذر کرد که اين ميزان حاکي از رشد ٢٢ درصدي تراکنش هاست.
​به گزارش خبرگزاري موج، اين بانک در جهت ارائه خدمات مطلوب به هموطنان و افزايش دسترسي مشتريان به خدمات بانکي نسبت به نصب بيش از ٤ هزار و ٧٠٠ دستگاه خود پرداز ثابت و سيار اقدام کرده که بررسي عملکرد اين دستگاه ها نشان مي دهد. در ارديبهشت سال٩٤در مجموع تعداد ٦٨ ميليون و ٣١٠ هزار تراکنش بر روي اين دستگاه هاي انجام شده که اين ميزان حاکي از رشد ٢٢ درصدي تراکنش ها نسبت به فروردين سال جاري است.
بر اساس اين گزارش هم اکنون افزون بر خدمات پرداخت وجه، قابليت دريافت مکانيزه قبوض، عمليات رمز، انتقال وجه، اعلام مانده حساب، ارائه صورتحساب، خدماتي همچون: خريد شارژ سيم کارتهاي اعتباري، پرداخت اقساط کارت اعتباري، کمک به موسسات خيريه و اعلام مفقودي کارت نيز از طريق اين دستگاه ها قابل ارائه مي باشد.
گفتني است کليه شعب بانک صادرات ايران که بيشتر آنها در نقاط پرتردد و تجاري کشور قرار گرفته اند و مجهز به دستگاه هاي خودپرداز شده اند و در جهت ارائه خدمات مطلوب و مفيد خدمات اين دستگاه ها به صورت مستمر توسط واحدهاي فني و نظارت مي شوند و در صورت بروز هر مشکلي در کمترين زمان ممکن به صورت مستمر انجام مي شود.
گفتني است خودپردازاي اين بانک به طور متوسط روزانه بيش از ٢ ميليون و ٢٠٠ هزار تراکنش مالي دارندگان انواع کارت بانک هاي عضو شتاب را با موفقيت به انجام رسانده اند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 69]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن