تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 13 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):خداوند مى‏فرمايد: بنده من با هيچ كارى پسنديده‏تر از انجام آن چه كه بر او فرض كردم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804102010




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تعرفه آب مشترکان پرمصرف افزايش مي يابد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱ تير ۱۳۹۴ (۱۱:۵۰ق.ظ)
معاون وزير نيرو در امور آب و آبفاي کشور خبر داد؛ تعرفه آب مشترکان پرمصرف افزايش مي يابد موج - معاون وزير نيرو در امور آب و آبفاي کشور با اشاره به اين که مشترکين پرمصرف مشکلاتي را در برنامه آب رساني ايجاد مي کنند، گفت: وزارت نيرو موضوع افزايش تعرفه آب مشترکين پرمصرف را پيگيري خواهد کرد.
به گزارش خبرگزاري موج، رحيم ميداني روز دوشنبه در نشست خبري در خصوص افزايش تعرفه آب مشترکان پرمصرف، افزود: طبق قانون سال 94 ميزان تعرفه خدمات آب و فاضلاب توسط شوراي عالي اقتصاد تعيين مي شود و پيشنهاد افزايش پلکاني به اين شورا نيز ارائه شده است.
وي ادامه داد: هدف وزارت نيرو از ارائه اين طرح کسب درآمد نيست، بلکه هدف جلوگيري از افزايش مصرف و تغيير رفتار مشترکان پرمصرف است.
معاون وزير نيرو در امور آب و آبفاي کشور، اظهار داشت: اين پيشنهاد در حال بررسي است و تلاش داريم که آخر ارديبهشت امسال اين مصوبه ابلاغ شود که اميدواريم در ماه جاري مصوبه را دريافت کنيم.
ميداني در خصوص بحراني بودن آب کشور نيز گفت: در حالي که بيست سال طول مي کشد تا ذخاير استاتيک منابع آبي جايگزين شود، اصلاح مديريت مصرف بايد در کشور صورت گيرد در غير اين صورت بحران جديد ديگري به نام کيفيت منابع آب به وقوع خواهد پيوست.
وي درباره دلايل تاخير مصوبه جريمه آب مشترکين پرمصرف، افزود: وزارت نيرو تنها مي تواند موضوع را پيگيري کند، ولي؛ به نظر مي رسد مسوولين تلاش دارند تا از زاويه فرهنگ سازي و اصلاح روش هاي مصرف موضوع را پيگيري نمايند و رسانه ها مي توانند اين موضوع را پيگيري کرده تا منجر به تصميمات شود.
معاون وزير نيرو در امور آب و آبفا در خصوص چگونگي تخصيص منابع به بخش آب در بودجه سال جاري، اظهار داشت: تخصيص بودجه در سال 94 نسبت به سال گذشته با 34 درصد افزايش مواجه داشته که اولويت اصلي آن نيز بخش آب بوده است.
ميداني در خصوص طرح آبرساني به روستاها نيز افزود: در حال حاضر به 74.5 درصد از روستاهاي کشور طرح آبرساني صورت گرفته که اگر سالانه 2 هزار ميليارد تومان تخفيف داده شود مي توانيم طي سه سال آينده 90 درصد روستاهاي کشور را به آب شرب تجهيز کنيم.
ميداني در خصوص اختلاف نظرهاي صورت گرفته در زمينه سد گتوند، گفت: از نظر وزارت نيرو راه حل خارج کردن آب شور از اين سد احداث مخزن بود ولي برخي اين ديدگاه را داشتند که بايد سد برچيده شود که به نظر مي رسد از لحاظ اجرايي توجيهي ندارد.
ميداني گفت: در حال حاضر بررسي اين مسأله بر عهده موسس تحقيقات آب دانشگاه تهران قرار داده شده که منتظر نتيجه آن هستيم.
معاون وزير نيرو در امور آب و آبفاي کشور در خصوص دلايل افزايش انشعاب فاضلاب، گفت: براي آنکه بتوانيم وظايف خود را در حوزه آب و فاضلاب انجام دهيم بايد آب کشور از حيطه اعتبارات دولتي خارج شود تا بتواند خدمات مورد انتظار مردم را جوابگو باشد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 151]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن