تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):تکمیل روزه به پرداخت زکاة یعنى فطره است، همچنان که صلوات بر پیامبر (ص) کمال نماز ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819224434




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

قرآن و عترت دو بال فعاليت‌هاي فرهنگي مسجد مقدس جمکران است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۳۱ خرداد ۱۳۹۴ (۱۴:۳۴ب.ظ)
معاون فرهنگي مسجد مقدس جمکران: قرآن و عترت دو بال فعاليت‌هاي فرهنگي مسجد مقدس جمکران است موج - قم - معاون فرهنگي مسجد مقدس جمکران قرآن و عترت را دو بال فعاليت‌هاي فرهنگي مسجد مقدس جمکران و گفت: خادمين مسجد مقدس جمکران تمام تلاش خود را به کار مي‌برند تا مردم؛ به ويژه جوانان بتوانند بهتر در اين مکان مقدس عبادت کنند.
به گزارش خبرگزاري موج از قم، معاون فرهنگي مسجد مقدس جمکران در ديدار مديران فرهنگي مسجد مقدس جمکران با آيت الله علوي گرگاني با اشاره به اين که در فعاليت‌هاي فرهنگي مسجد مقدس جمکران چند خط مشي کلان مطرح است، گفت: نخستين خط مشي تقويت جايگاه عبادي مسجد مقدس جمکران است. حضرت ولي عصر (عج) اين مکان را تعيين کردند براي نماز و اين دغدغه ما است که هر آنچه در مسجد در ابعاد مختلف اتفاق مي‌افتد همه ناظر به اين بعد باشد که مسجد جايگاه عبادت، نماز و بندگي خداوند است.
وي ادامه داد: دومين خط مشي ما اين است که آنچه در مسجد مقدس جمکران اتفاق مي‌افتد تا جايي که امکان دارد مردمي باشد و بر اين اساس در برگزاري اعيادي چون نيمه شعبان تلاش کرديم بخش عمده‌اي از برنامه‌ها را به گروه‌ها و تشکل‌هاي مذهبي مردمي واگذار کنيم و ما صرفاً هدايت برنامه‌ها را انجام دهيم.
حجت الاسلام عباس ابراهيمي با اشاره به اينکه اعتقاد داريم که بايد استقلال مسجد را حفظ کنيم، بيان کرد: با اين حال تلاش مي‌کنيم از ظرفيت‌هاي ملي در راستاي خدمت رساني به نمازگزاران و مشتاقان مسجد مقدس جمکران بهره‌ گيري کنيم.
ابراهيمي با بيان اين که در نيمه شعبان توفيق ميزباني از جمعيت ميليوني عاشقان اهل بيت (ع) را داشتيم، ابراز کرد: تلاش مي‌کنيم تا بسترهاي متنوع معرفتي متناسب با نياز مخاطبين را در اين فضا فراهم کنيم. از آنجا که اکثر مخاطبين مسجد جوانان هستند، خادمين مسجد تمام تلاش خود را به کار مي‌برند تا مردم؛ به ويژه جوانان بتوانند بهتر در اين مکان مقدس عبادت کنند.
وي ادامه داد: افتخار همجواري کريمه‌ اهل‌بيت، حضرت فاطمه معصومه (س) و بهره‌مندي از ظرفيت‌هاي ارزشمند حوزه‌ علميه‌ قم؛ به ويژه مراجع عظام تقليد دامت برکاتهم از موهبت‌هاي بزرگ الهي در مسير خدمات رساني به خيل مشتاقان به اين مکان مقدس است.
معاون فرهنگي مسجد مقدس جمکران خاطرنشان کرد: لذا مجموعه معاونت فرهنگي بر آن است که با تاکيد بر رويکرد معرفت‌افزايي و توجه به اقتضائات سني، قومي و ملي مخاطبان، ضمن تلاش در جهت ارتقاي سطح فعاليت ها و خدمات فرهنگي در قالب برگزاري محافل انس با قرآن کريم، ذکر مدايح و مراثي اهلبيت (ع)، جلسات وعظ و خطابه، پرسش و پاسخ، تصحيح قرائت و آموزش نماز، همايش، نشست و نمايشگاه‌هاي علمي و فرهنگي، مراسم ادعيه و مناجات (توسل، ندبه، کميل، آل‌ياسين، سمات و مانند آن)، حلقات معرفت و ساير ظرفيت‌هاي مشابه، زمينه‌اي را فراهم کند تا نمازگزاران و زائران اين مکان مقدس با معارف اسلامي و به ويژه معرفت ويژه به امام زمان (عج) آشنا شوند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 47]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن