تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 16 مرداد 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس براى اصلاح خود، خويشتن را به زحمت بيندازد، خوشبخت مى‏شود هر كس خود را در لذت...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

خرید یخچال خارجی

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

ایمپلنت دندان سعادت آباد

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

الکترود استیل

سلامتی راحت به دست نمی آید

حرف آخر

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

کپسول پرگابالین

خوب موزیک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1809747039




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

الحاقيه‌هاي شخص ثالث حذف مي‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: الحاقيه‌هاي شخص ثالث حذف مي‌شود
رئيس كل بيمه مركزي جزئيات جديد اصلاحيه قانون بيمه شخص ثالث كه در مجلس نهايي شده است را تشريح كرد و گفت: از ويژگي‌هاي مصوبه اين است كه در صورت افزايش نرخ ديه ديگر لزومي به دريافت الحاقيه توسط دارنده بيمه‌نامه شخص ثالث نيست.


رئيس كل بيمه مركزي جزئيات جديد اصلاحيه قانون بيمه شخص ثالث كه در مجلس نهايي شده است را تشريح كرد و گفت: از ويژگي‌هاي مصوبه اين است كه در صورت افزايش نرخ ديه ديگر لزومي به دريافت الحاقيه توسط دارنده بيمه‌نامه شخص ثالث نيست.
به گزارش «جوان»، محمدابراهيم امين در نشست خبري گفت: بيش از 90 درصد دغدغه‌هاي ما درباره لايحه و جزئيات آن مورد توجه نمايندگان قرار گرفته و قرار است هر گونه افزايش در نرخ ديه تا پايان دوره بيمه‌نامه توسط صندوق خسارت‌هاي بدني تأمين شود، به همين منظور سهم صندوق خسارت‌هاي بدني از درآمد بيمه شخص ثالث از 5 درصد به 7 تا 8 درصد افزايش مي‌يابد.
امين راه‌اندازي سامانه يكپارچه را از ديگر ويژگي‌هاي اين لايحه دانست و گفت: طبق اين لايحه كه در آينده در صحن علني مجلس به تصويب خواهد رسيد، همه دستگاه‌هاي مربوط به بيمه شخص ثالث به اين سامانه متصل خواهند شد.
وي اضافه كرد: چنانچه اين لايحه در صحن علني به تصويب برسد، بسياري از مشكلات صنعت بيمه در حوزه بيمه شخص ثالث برطرف خواهد شد.
امين در واكنش به خبر ورود احتمالي شوراي رقابت به بيمه‌ها تأكيد كرد: هيچ نهاد ديگري غير از شوراي عالي بيمه صلاحيت تعيين نرخ حق بيمه را ندارد. 25 شركت در صنعت بيمه با هم رقابت مي‌كنند و لازم به ذكر است در دنيا بازار انحصار كامل يا رقابت كامل نداريم و معمولاً بازار‌ها بين اين دو حالت در نوسان هستند.

    بررسي 30 هزار شكايت از شركت‌هاي بيمه
رئيس كل بيمه مركزي همچنين در مورد عملكرد سامانه رسيدگي به شكايت مشتريان شركت‌هاي بيمه گفت: تاكنون 30 هزار شكايت دريافت و رسيدگي‌ شده است.
وي تأكيد كرد: با برنامه‌ريزي‌هاي انجام شده براي نظارت بر عملكرد شركت‌هاي بيمه مي‌توان به مردم اطمينان خاطر داد اتفاقاتي كه در گذشته رخ داده ديگر تكرار نشود.
رئيس كل بيمه مركزي در ادامه از ابلاغ بخشنامه‌اي به صنعت بيمه در مورد محفوظ بودن تخفيف ۷۰ درصدي بيمه شخص ثالث براي فروشنده خبر داد و گفت: امتيازاتي كه به يك فرد در بيمه شخص ثالث تعلق مي‌گيرد، امتياز تخفيف ناشي از عدم خسارت است كه اگر در زمان اعتبار بيمه نامه، خودرو فروخته شود براي راننده محفوظ باقي خواهد ماند.
وي همچنين در پاسخ به سؤال «جوان» مبني بر علت گرايش شركت‌هاي بيمه‌اي براي كاهش سهم بيمه درمان به دليل افزايش 200‌درصدي هزينه هايشان گفت: هزينه‌هاي درمان بعد از اجراي طرح جامع سلامت به گفته وزارت بهداشت حدود 60درصد و به گفته شركت‌هاي بيمه‌اي بين 70 تا 80درصد افزايش يافته و در مقابل اين مسئله اما اجازه افزايش قيمت‌هاي بيمه‌اي به اين اندازه داده نمي‌شود و از آنجا كه بيمه‌شدگان نيز طبق طرح دولت با مراجعه به بيمارستان‌هاي دولتي تنها 10‌درصد هزينه را پرداخت مي‌كنند، لذا مراجعه به بيمارستان‌هاي خصوصي و استفاده از اين نوع بيمه نيز كاهش يافته است.
 وي ادامه داد: هم اكنون بيمارستان‌هاي خصوصي حدود 80 ميليارد تومان به بيمارستان‌هاي خصوصي بدهكارند.

منبع : روزنامه جوان



تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۱:۳۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 87]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن