تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم، بزرگ‏ترين ـ فرمود ـ يا با عظمت‏ترين نام خداوند است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820736782




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مديريت تقاضاي آب در روستاها بايد مورد توجه باشد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۳۰ خرداد ۱۳۹۴ (۱۷:۴۲ب.ظ)
معاون شرکت آب و فاضلاب کشور تأکيد کرد: مديريت تقاضاي آب در روستاها بايد مورد توجه باشد موج - قم - معاون نظارت بر بهره‌برداري شرکت مهندسي آب و فاضلاب کشور گفت: مديريت تقاضاي آب بايد محور فعاليت شرکت‌هاي آب و فاضلاب قرار بگيرد.
به گزارش خبرگزاري موج از قم، به نقل از شرکت آبفار قم، حميدرضا تشيعي در سفر به استان قم و بازديد از پروژه‌هاي شرکت آبفار قم از نزديک در روند جريان کيفيت خدمات‌رساني و اقدامات انجام‌ گرفته توسط اين شرکت در روستاها قرار گرفت.
وي طي سخناني اظهار داشت: حضور در ميان کارکنان شرکت آب و فاضلاب روستايي براي ما مايه افتخار است؛ چرا که معتقديم اين عزيزان باوجود مشکلات بسيار به‌خصوص مشکلات مالي که با آن مواجه هستند با تمام وجود کار و تلاش مي‌کنند.
معاون نظارت بر بهره‌برداري شرکت مهندسي آب و فاضلاب کشور با بيان اين که در حال حاضر يکي از نگراني‌هاي ما در بحث بهره‌برداري در حوزه روستايي است، ابراز داشت: به دليل مشکلات مالي که اين بخش با آن مواجه است حتي نمي‌تواند تعرفه خود را حداقل معادل آب و فاضلاب شهري دريافت کند.
وي با بيان اين که در آب و فاضلاب روستايي در بخش کنترل کيفيت و نيز نگهداري و تعميرات تأسيسات هميشه با نگراني‌هايي روبه‌رو بوده‌ايم ابراز کرد: از آنجايي‌ که با کمبود آب مواجهه هستيم و منابع آبي قابل شرب ما که مطابق با شاخص‌هاي استاندارد باشد محدود است، لذا مديريت تقاضاي آب بايد محور فعاليت‌هاي شرکت‌هايي آب و فاضلاب روستايي قرار گيرد.
تشيعي ضمن بيان اين که مديريت تقاضاي آب و مديريت تقاضاي منابع مالي را از مواردي عنوان کرد که در شرکت‌هاي آب و فاضلاب روستايي بايد به آن توجه شود، گفت: شرکت‌ها براي اين که بتوانند خدماتشان را به‌صورت دايم ارائه دهند بايد مديريت منابع مالي را به‌خوبي انجام دهند.
وي با بيان اين که شرکت آب و فاضلاب روستايي استان قم در همه زمينه‌هاي خدمت‌رساني گام برداشته است و خدمات ارائه مي‌کند افزود: اين در ميان شرکت‌هاي آب و فاضلاب روستايي کشور موجب افتخار است و بايد به شوراي معاونين آبفاي کشور منعکس شود.
معاون نظارت بر بهره‌برداري شرکت مهندسي آب و فاضلاب کشور، مديريت در شرايط بحران را هنر دانست و اظهار داشت: مهندس صادق پور از اين هنر برخوردار است و از زمان حضور ايشان در آبفار قم تحولاتي را ايجاد شده که در ميان شرکت‌هاي آب و فاضلاب منحصربه‌فرد است.
وي عملکرد شرکت آب و فاضلاب روستايي استان قم را مثبت ارزيابي کرد و آن را شايسته تقدير دانست و گفت: اميدواريم رويه‌اي که اين شرکت در پيش‌گرفته است با سرعت بيشتر ادامه يابد و الگويي براي ساير شرکت‌هاي آب و فاضلاب در کشور قرار گيرد.
تشيعي با تأکيد بر اين که افزايش درآمد و پايش مشترکين که شرکت آبفار قم انجام داده است مي‌تواند براي ديگر شرکت‌ها الگو باشد، توضيح داد: تعمير و مرمت تأسيسات روستايي از اقدامات بسيار خوب و ارزنده‌اي است که اين شرکت انجام داده است.
وي در پايان عنوان کرد: با توجه به شروع فصل تابستان و باوجود شرايط خاص و زائرپذير بودن استان قم، احتمال ورود آلودگي زياد است لذا از موضوع کيفيت آب هيچ‌گاه غافل نشويد و نظارت‌هاي خود را افزايش دهيد.
معاون نظارت بر بهره‌برداري شرکت مهندسي آب و فاضلاب کشور با توصيه به استفاده از فناوري‌هاي جديد، گفت: شرکت آب و فاضلاب روستايي استان قم مي‌تواند جزء شرکت‌هاي پيشرو در کاهش هدر رفت آب و افزايش درآمدها باشد.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 106]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن