تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):راست ترين سخن، رساترين پند و زيباترين حكايت، كتاب خدا (قرآن) است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819492964




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دريافت جايزه تنديس حافظ از دست اهالي سينما برايم افتخار بزرگي است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۳۰ خرداد ۱۳۹۴ (۱۵:۲۹ب.ظ)
شهرام ناظري: دريافت جايزه تنديس حافظ از دست اهالي سينما برايم افتخار بزرگي است موج-«شهرام ناظري» برنده جايزه تنديس حافظ بهترين ترانه از پانزدهمين جشن سينمايي ـ تلويزيوني «دنياي تصوير» گفت: دريافت جايزه تنديس حافظ از دست اهالي سينما و همچنين از دست «جمشيد مشايخي» استاد و يکي از اسطوره‌هاي سينما خيلي برايم غنيمت و افتخار بزرگي است.
به گزارش خبرگزاري موج، «شهرام ناظري» که با تيتراژ پاياني فيلم سينمايي «ايران برگر» به کارگرداني «مسعود جعفري جوزاني» و آهنگسازي «ارشک رفيعي» برنده جايزه تنديس حافظ بهترين ترانه از پانزدهمين جشن سينمايي ـ تلويزيوني «دنياي تصوير» شد، در مورد دريافت اين جايزه سينمايي گفت: طبيعتا هر هنرمندي در طول عمرش جوايز مختلفي را مي‌گيرد؛ من هم همچون ديگر هنرمندان، جوايز زيادي دريافت کرده‌ام، ولي؛ اکثر جوايزي را که گرفته‌ام در خارج از کشور بوده است.
هم اکنون که اين جايزه را مي‌گيرم بسيار خوشحالم؛ چون در درجه اول از دست اهالي سينما اين جايزه را دريافت مي‌کنم، چون خودم خيلي به آن‌ها علاقه‌مندم و در درجه دوم از دست «جمشيد مشايخي» يک استاد و يکي از اسطوره‌هاي سينما آن را دريافت مي‌کنم. هم اکنون که در داخل کشور اين جايزه را به من داده‌اند؛ خيلي برايم غنيمت و افتخار بزرگي است.
شواليه آواز ايران در مورد ادامه همکاري خود در حوزه سينما گفت: در اين زمينه حتما در آينده، تجربه خواهم کرد؛ به خاطر اين‌که اولين بار نيز قرار بود به درخواست «علي حاتمي» در فيلم سينمايي «دلشدگان» اجراي قطعاتي از موسيقي را بر عهده داشته باشم، ايشان «جمشيد مشايخي» را واسطه کرده بود که از نزديک با من آشنا شوند و در آن کار حضور داشته باشم.
«شهرام ناظري» در ادامه تأکيد کرد: من خودم به دنياي سينما و تئاتر خيلي علاقه‌مندم و طبيعتا مشخص است که حتما در آينده نيز در حوزه سينما به عنوان خواننده حضور خواهم داشت.
همچنين «جمشيد مشايخي» بازيگر سرشناس سينماي ايران در مورد «شهرام ناظري» گفت: ايشان نه تنها در عرصه موسيقي مقام والايي دارند؛ بلکه در ادب و ادبيات نيز تسلط و تبحر کاملي دارند.
در پانزدهمين مراسم جشن سينمايي ـ تلويزيوني «دنياي تصوير»؛ همچنين جايزه تنديس بهترين فيلم جشن سينمايي حافظ به فيلم سينمايي «ايران برگر» به تهيه‌کنندگي «مسعود جعفري جوزاني» و «فتح‌الله جعفري جوزاني» و نيز جايزه تنديس جايزه بهترين دست آورد هنري در سينما به «حسن زاهدي» صدابردار فيلم سينمايي «ايران برگر» اهدا شد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 142]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن