تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):ايمان مؤمن كامل نمى شود، مگر آن كه 103 صفت در او باشد:... باطل را از دوستش نمى پذيرد...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803011070




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

گزارش جروسالم پست از آخرین تلاش های اسرائیل برای تغییر بندهای توافق هسته ای ایران / دیپلمات غربی: شانس موفقیت اسرائیلی ها خیلی کم است


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز: گزارش جروسالم پست از آخرین تلاش های اسرائیل برای تغییر بندهای توافق هسته ای ایران / دیپلمات غربی: شانس موفقیت اسرائیلی ها خیلی کم است
جروسالم پست نوشت: رژیم صهیونیستی تلاش می کند در فرصت باقی مانده از ضرب الاجل توافق هسته ای بر محتوای تعدادی از بندهای این توافق اعمال نفوذ کند و لحن توافق را تغییر دهد.
به گزارش نامه نیوز، با وجود بحران در روابط میان کاخ سفید و اسرائیل، تل آویو همچنان به تلاش های خود برای اعمال نفوذ در توافق هسته ای ادامه می دهد.
 
به نوشته روزنامه صهیونیسیتی جروزالم پست ، دو هفته قبل از اتمام ضرب الاجل سی ام ژوئن برای توافق بین قدرت های دنیا و ایران، اسرائیل همچنان از موضع خود در این باره عقب نشینی نکرده است. برهمین اساس هفته گذشته هیئتی از مقامات ارشد اسرائیل به ریاست یوسی کوهن مشاور امنیت ملی بنیامین نتانیاهو نخست وزیر به واشنگتن سفر کرد. این سفر به عنوان « آخرین تلاش» اسرائیل برای تاثیر گذاشتن بر توافق هسته ای توصیف شد.
 
در رشته دیدارهایی که این هیئت اسرائیلی برای دیدار با مقامات آمریکایی برنامه ریزی کرده است، درباره مذاکرات ایران بحث می شود. آنها تلاش خواهند کرد در فرصت باقی مانده در محتوای تعدادی از بندهای این توافق اعمال نفوذ کنند و لحن توافق را تغییر دهند و حتی تلاش نمایند زمان امضای این توافق را به تاخیر اندازند.
 
یک دیپلمات ارشد غربی در نیویورک در گفتگو با روزنامه اسرائیلی معاریو گفت: « ضرب الاجل تعیین شده وحی منزل نیست. با این حال شانس اسرائیلی ها برای تغییر بسیار در بندهای توافق که قرار است در هفته های آینده نهایی شود، بسیار اندک است».
 
اسرائیل در پافشاری بر تلاش هایش برای مداخله در توافق هسته ای با ایران، به طور کامل بحران اعتماد بین نتانیاهو و باراک اوباما رئیس جمهور آمریکا را نادیده گرفته است.
 
اسرائیل نشان داده است برخلاف موضوع ایران، زمانی که موضوع روابط میان اوباما و نتانیاهو مطرح می شود، تقریبا تلاش ها برای بهبود روابط و اعتمادسازی میان دو رهبر را کنار گذاشته است. به نظر می رسد اسرائیل هیچ تلاشی برای کاهش شکاف ها میان کاخ سفید و نخست وزیر انجام نمی دهد. به نظر می رسد نتانیاهو تصمیم گرفته است صرف انرژی برای احیای روابط با رئیس جمهور آمریکا که دوره ریاست جمهوری اش یک سال و نیم دیگر پایان خواهد یافت، وقت تلف کردن است.
 
اگر طرز تفکر نتانیاهو چنین باشد، وی در اشتباه است زیرا در حالی که روابط میان اوباما و نتانیاهو نادیده گرفته شده است اما نگرانی اسرائیل از چیزی که به عنوان توافق بد با ایران توصیف می شود، باعث شده است روابط بیشتری میان کارکنان ارشد کاخ سفید و مقامات ارشد شورای امنیت ملی اسرائیل برقرار شود.
 
این نگرانی همچنین همکاری و روابط کاری میان سوزان رایس مشاور امنیت ملی اوباما و یوسی کوهن مشاور امنیت ملی نتانیاهو را تقویت کرده است. این کانال روابط میان دو کشور مثبت و مفید و کاملا در تضاد با روابط اوباما و نتانیاهو است که بر پایه تردید و بی اعتمادی است.
 
همکاری نزدیک رایس و کوهن پدیده ای شناخته شده در میان روزنامه نگاران و تحلیلگران در واشنگتن تبدیل شده است. کوهن به هیچ وجه خود را به کارکنان کاخ سفید تحمیل نمی کند. بر عکس، وی میهمانی دعوت شده و خواستنی است. در سفر اخیر کوهن به واشنگتن، رایس از او برای ضیافت شام دعوت کرد تا مذاکره ای رو در رو داشته باشند که به منزله دوستی بسیار زیاد مشاور امنیت اوباما است.



منبع: انتخاب


۳۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 103]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن