تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):ميان حق و باطل جز كم عقلى فاصله نيست. عرض شد: چگونه، اى فرزند رسول خدا؟ فرمود...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798603824




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رئیس کل دادگستری استان البرز : عصاره پیشگیری، رعایت فرهنگ قانونمداری است


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین:


رئیس کل دادگستری استان البرز : عصاره پیشگیری، رعایت فرهنگ قانونمداری است استان‌ها > البرز - اعضای شورای شهر کرج با رئیس کل دادگستری استان البرز دیدار کردند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین: به نقل از روابط عمومی دادگستری استان البرز، در این دیدار که در دادگستری استان البرز انجام شد احمد فاضلیان، رئیس کل دادگستری استان البرز با ابراز امیدواری به اینکه اعضای دادگستری استان و شورای شهر بتوانند با همدلی و همزبانی برنامه‌های پیش بینی شده را اجرایی کنند، گفت: در برخی از شوراها شاهد اختلاف سلیقه‌و نظر هستیم و اعضا به جای اینکه توان خود را صرف خدمت کنند برای اختلافات هزینه می کنند. در صورتی که اگر مجموعه‌ای می‌خواهد به هدفش برسد نیازمند همدلی در خدمت‌رسانی به مردم است. وی با تاکید بر اینکه باید نیاز مردم به دستگاه‌های مختلف را قدر بدانیم، تصریح کرد: باید از هر فرصتی برای خدمت صادقانه به مردم استفاده کنیم، برای مسئولان فرصت خدمت یک عطیه الهی است.
رئیس کل دادگستری استان البرز با تاکید بر اینکه هر مجموعه‌ای که در نظر و عمل وحدت داشته باشد می‌تواند با موفقیت امور خود را پیش ببرد گفت: مسئولان برای حل مشکلات مردم نیازمند وحدت نظر هستند و این وحدت تاثیر و آثارش را در جامعه نیز نشان می دهد.
وی با اشاره به اینکه استان البرز دارای مشکلات عدیده‌ای است، اظهار داشت: شهرستان فردیس اندازه استان ایلام جمعیت دارد یا شهر کرج بیش از استان لرستان سکنه دارد ولی با وجود اینکه جمعیت چند استان در اینجا تجمیع شده نگاه کلانشهری وجود نداشته است.
این مقام قضایی افزود: آن کارگروهی که در ابتدای تشکیل استان باید شکل می‌گرفت متاسفانه شکل نگرفته و مشکلات استان انباشت شده است و ما امروز درگیر مشکلات عدیده و کارهای زمین مانده زیادی هستیم.
وی تصریح کرد: در این شرایط حق نداریم فرصتی را از دست بدهیم؛ هرچقدر تاخیر ایجاد شود جبرانش بسیار سخت خواهد بود.
فاضلیان همچنین گفت: امروز شورای اسلامی شهر کرج رسالتی تاریخی دارد و باید اساس و بنیه اقداماتش به گونه ای باشد که برای آیندگان نگرانی وجود نداشته باشد و با نگاه آینده نگرانه، در سال‌های آتی مشکلی در شهر دیده نشود.
وی افزود: خدمت، در حافظه تاریخ ملت ایران می‌ماند، باید اقدامات به گونه‌ای باشد که در آینده مشکل‌آفرین نباشد مثلا اینکه ساختمانی احداث شود و در آینده با صرف هزینه زیاد تغییراتی در آن انجام شود تا قابل استفاده شود بیانگر آن است که بدون در نظر گرفتن افق‌های دوردست آن ساختمان ایجاد شده است.
رئیس کل دادگستری استان البرز با گفتن اینکه "عصاره پیشگیری، رعایت فرهنگ قانونمداری است" تاکید کرد: اگر در جامعه‌ای مردم قانونمند باشند قطعا همه مشکلات و گرفتاری‌ها حل خواهد شد. باید در فعالیت‌ها و اقدامات توجه ویژه ای به قانون باشد مردم از خواص انتظار بیشتری برای رعایت قانون دارند و گاهی به عنوان مسئول لازم است از حقمان بگذریم. البته متاسفانه در موارد زیادی مشاهده می‌شود با استفاده از آیین‌نامه‌ها، قانون دور زده می‌شود در حالی که آیین‌نامه‌ها برای تصریح قانون است.
فاضلیان با اشاره به اینکه دستگاه قضایی درگیر مشکلات عدیده زیرساختی است از اعضای شورای شهر خواستار همکاری در حل این مشکلات شد و گفت: فضای کنونی برخی دادسراها در شان قضات و کارکنان نیست و آن‌ها در شرایطی بسیار سخت فعالیت می کنند و به دلیل این کمبود امکانات شرمنده مردم هستیم و ارائه خدمات به سختی انجام می شود.
وی ادامه داد: دستگاه قضایی آمادگی تعامل با شورای اسلامی شهر کرج را دارد و برای پیشبرد کارهای عمرانی نیازمند همکاری دستگاه قضایی است ولی این به معنی دخالت در امور یکدیگر نیست، دستگاه قضا نه در کار دیگران دخالت می‌کند و نه اجازه دخالت در انجام وظایف خود را به کسی می‌دهد.
این مقام قضایی با اشاره به اینکه تحقق عدالت تنها مختص دستگاه قضایی نیست بلکه وظیفه همه دستگاه‌هاست گفت:امنیت مهمترین نیاز جامعه است و توسعه صنعت، اقتصاد و فرهنگ نیازمند امنیت است اگر جامعه امن نباشد اقدامات دیگر عبث خواهد بود. باید تلاش کنیم با تامین امنیت ذهنیت‌ها را اصلاح کنیم تا شهر کرج به شهری نمونه در کشور تبدیل شود.
وی در پایان و در پاسخ به درخواست تعامل و همکاری بیشتر دستگاه قضایی با شورای شهر تصریح کرد: بدون همکاری و همیاری همدیگر امکان ندارد بر مشکلات فایق آییم؛ در موضوع کمیسون ماده 100 و ساخت و سازهای غیرمجاز نیز کمک های لازم را برای احقاق حق مردم می‌کنیم. 4646

کلید واژه ها: استان البرز -




شنبه 30 خرداد 1394 - 13:18:11





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 69]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن