تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):ما (اهل بيت) ستون هاى حق را استوار و لشكريان باطل را متلاشى كرديم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820268659




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مردم انگليس مخالف جدايي از اتحاديه اروپا هستند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۳۰ خرداد ۱۳۹۴ (۱۰:۵۶ق.ظ)
مردم انگليس مخالف جدايي از اتحاديه اروپا هستند موج - آخرين نظر سنجي ها نشان مي دهد که اکثر مردم انگليس مخالف جدايي از اتحاديه اروپا هستند.
به گزارش خبرگزاري موج به نقل از رويترز، نتايج نظرسنجي جديد حاکي از آن است که 66 درصد مردم انگليس خواهان ماندن کشورشان در اتحاديه اروپا هستند و در مقابل 22 درصد از آنها، خواهان جدايي از اين اتحاديه هستند.
نظرسنجي منتشر شده همچنين نشانگر آن است که 57 درصد مردم، در مقابل 38 درصد از آنها، نسبت به موفقيت کامرون در ايجاد اصلاحات در اتحاديه اروپا «مطمئن نيستند».
در همين حال نظرسنجي موسسه اي.پي.سوس.موري حاکي از آن است که 74 درصد مردم، در مقابل تنها 19درصد از آنها، معتقدند که کابينه دولت کامرون بايد بتوانند در کارزارهاي انتخاباتي مورد دلخواه شان به طور آزادانه شرکت کنند.
ماندن يا نماندن انگليس در اتحاديه اروپا مساله اي است که پس از پيروزي حزب محافظه کار در انتخابات هفدهم ارديبهشت گذشته در کانون توجه دولت محافظه کار و نيز رسانه هاي انگليسي قرار گرفته است.
برگزاري همه پرسي عضويت انگليس در اتحاديه اروپا، براي اولين بار توسط ديويد کامرون نخست وزير انگليس در سال 2013 ميلادي مطرح شد و در آن زمان وي اعلام کرد که تنها در صورتي از ادامه عضويت انگليس در اتحاديه اروپا حمايت خواهند کرد که شرايط مربوط به عضويت اين کشور در اين نهاد تغيير کند.
در همين حال تلاش بي وقفه کامرون براي جلب اعتماد مردم و رايزني با برخي سران کشورهاي اروپايي به منظور به کرسي نشاندن اصلاحاتي که به گفته وي به نفع اتحاديه اتحاديه اروپا و مردم کشورش مي باشد، ادامه دارد.
کامرون در حالي به دنبال برگزاري همه پرسي خروج انگليس از اتحاديه اروپا است که گفته مي شود وي براي اولين بار پس از پيروزي قاطع حزبش در انتخابات پارلماني هفدهم ارديبهشت گذشته، مواجه با دودستگي و انشقاق در ميان محافظه کاران، در ارتباط با طرح برگزاري اين همه پرسي شده است.
گزارش ها حاکي است که برخي نمايندگان حزب محافظه کار و وزراي دولت با خروج انگليس از اتحاديه اروپا موافق نيستند و همچنان که آتش اين بحث شعله ور تر مي شود قصد دارند که برضد طرح همه پرسي تظاهرات کنند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 123]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن