تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):دانشمندی که از علمش سود برند ، از هفتاد هزار عابد بهتر است .
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821083931




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

احتمال جدايي انگليس از اروپا افزايش يافت


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۰ خرداد ۱۳۹۴ (۱۰:۱۲ق.ظ)
احتمال جدايي انگليس از اروپا افزايش يافت موج - نمايندگان انگليس با طرح کامرون براي برگزاري همه پرسي عضويت در اتحاديه اروپا موافقت کردند.
به گزارش خبرگزاري موج به نقل از رويترز، پارلمان انگليس روز سه شنبه شاهد مباحث داغ و جنجالي در خصوص طرح هاي ديويد کامرون براي برگزاري همه پرسي عضويت در اتحاديه اروپا بود. اين بحث ها نشان مي دهد که طرح کامرون براي برگزاري همه پرسي عضويت اتحاديه اروپا مي تواند در نهايت منجر به ايجاد دو دستگي بين نمايندگان محافظه کار شده و کمپين ملي گراهاي اسکاتلندي براي استقلال از انگليس را بار ديگر فعال کند.
کامرون که به دنبال پايان دادن به اختلاف ديرينه در حزب محافظه کار بر سر جايگاه لندن در اتحاديه اروپاست، قول داده که براي ارتقاي جايگاه انگليس در اين اتحاديه، مذاکرات مجددي را با رهبران اروپايي انجام دهد و در صورت عدم موفقيت، همه پرسي عضويت در اتحاديه اروپا را پيش از پايان سال 2017 ميلادي برگزار کند.
نمايندگان پارلمان انگليس با 544 راي موافق در برابر 53 راي مخالف به طرح همه پرسي اتحاديه اروپا راي مثبت دادند. حزب کارگر نيز حمايت خود را از اين طرح اعلام کرده ولي حاضر نيست همراه با حزب محافظه کار در کمپين همه پرسي اتحاديه اروپا شرکت کند.
هيلاري بن، سخنگوي امور خارجه حزب کارگر انگليس تاکيد کرد که حزب کارگر حاضر نيست تا در کنار نخست وزير به تلاش براي باقي نگه داشتن انگليس در اتحاديه اروپا ادامه دهد و کمپين جداگانه اي را آغاز خواهد کرد.
کامرون تاکيد کرده است که خواستار باقي ماندن انگليس در يک اتحاديه اروپاي اصلاح شده است. نخست وزير انگليس پيش از اين به وزراي کابينه هشدار داده است که يا بايد از طرح وي براي برگزاري همه پرسي عضويت در اتحاديه اروپا حمايت کنند يا بايد دولت را ترک کند.
بيش از 50 نماينده حزب محافظه کار انگليس اعلام کرده اند که اگر ديويد کامرون نتواند به تغييرات و اصلاحات بزرگي در پيمان هاي اتحاديه اروپا دست يابد، به گروه جديد موسوم به محافظه کاران براي انگليس خواهند پيوست که هدف اصلي آن پايان دادن به عضويت اين کشور در اتحاديه اروپا خواهد بود.
کامرون قول داده که در صورت عدم دستيابي به توافق نهايي با رهبران اتحاديه اروپا براي تغيير قوانين و پيمان ها و افزايش قدرت انگليس در اين اتحاديه، همه پرسي مذکور را پيش از پايان سال 2017 ميلادي برگزار کند.
کامرون تحت فشار زيادي است تا مهاجرت به انگليس را کاهش دهد. تازه ترين آمارها نشان مي دهد که در سال 2014 ميلادي بيش از 318 هزار مهاجر وارد انگليس شده اند. کامرون قول داده است تا تعداد مهاجران اروپايي به انگليس را به کمتر از 100 هزار نفر برساند. اين مساله در تضاد با پيمان اتحاديه اروپا در خصوص آزادي جابجايي نيروي کار است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 59]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن