تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):حق، شمشير بُرَّنده اى است بر ضد اهل باطل.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819732628




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

۱۰ کارگاه اشتغال‌محور فني و حرفه‌اي در لرستان افتتاح شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۳۰ خرداد ۱۳۹۴ (۸:۵۸ق.ظ)
مدير کل فني و حرفه‌اي لرستان: ۱۰ کارگاه اشتغال‌محور فني و حرفه‌اي در لرستان افتتاح شد موج - خرم آباد - مدير کل فني و حرفه‌اي لرستان گفت: 10 کارگاه اشتغال‌محور فني و حرفه‌اي در لرستان افتتاح و منجر به ايجاد ۳۳۴ فرصت شغلي در استان شد.
به گزارش خبرگزاري موج از خرم‌آباد، فخرالدين رحماني در حاشيه جلسه کارگروه سرمايه و اشتغال استان لرستان در جمع خبرنگاران افزود: 10 کارگاه اشتغال‌محور فني و حرفه‌اي به‌ واسطه سرمايه‌گذاري بخش خصوصي و با حضور رئيس سازمان فني و حرفه‌اي کشور در استان لرستان افتتاح شد.
وي با بيان اين که سرمايه‌گذاري اين کارگاه‌هاي اشتغال‌محور توسط بخش خصوصي و سازمان فني و حرفه‌اي انجام شده، تصريح کرد: افتتاح اين ۱۰ کارگاه منجر به ايجاد 334 فرصت شغلي در اين واحدها ايجاد شده است و براي ساخت اين کارگاه‌ها در مجموع 20 ميليارد تومان هزينه شده است.
مدير کل فني و حرفه‌اي لرستان عنوان کرد: علاوه‌ بر ۱۰ کارگاه اشتغال‌محور، مرکز سوله‌سازي و سازه‌هاي فلزي شهرستان دورود نيز با ظرفيت اشتغال‌زايي 90 نفر به بهره‌برداري رسيده است.
رحماني عنوان کرد: اداره فني و حرفه‌اي لرستان سال گذشته 15 کارگاه در مسير اشتغال را راه‌اندازي کرد و با تلاش‌هاي همکاران در استان لرستان که بيش‌ترين نرخ بيکاري را نيز در کشور دارد، اقدامات خوبي در بحث اشتغال‌زايي رخ داده و اين روند نيز ادامه دارد.
وي خاطرنشان کرد: اميد است که با حمايت و همکاري دستگاه‌هاي مختلف، شاهد قرار گرفتن لرستان در مسير توسعه و اشتغال باشيم.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 85]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن