تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خداى والا مى فرمايد: وقتى بنده من كار نيكى اراده كند و نكند آن را يك كار نيك براى ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820497438




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

از منابع خرد روستاييان بايد قدرتي کلان ايجاد کرد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۸ خرداد ۱۳۹۴ (۱۷:۳۹ب.ظ)
مديرکل دفتر امور روستايي و شوراهاي استانداري کرمانشاه : از منابع خرد روستاييان بايد قدرتي کلان ايجاد کرد موج - مديرکل دفتر امور روستايي و شوراهاي استانداري کرمانشاه گفت: تعاون و همکاري در روستاها بايد به گونه اي باشد که از منابع خرد روستاييان قدرتي کلان ايجاد کرد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاري موج از کرمانشاه؛ جليل بالايي مديرکل دفتر امور روستايي و شوراهاي استانداري طي سخناني در اولين جلسه هم انديشي مديران کل و روساي سازمان ها و بانک هاي وابسته به وزارت تعاون؛ کار و رفاه اجتماعي استان که در سالن جلسات اين اداره کل برگزار شد؛ گفت: بهترين سرمايه گذاري در روستاها تشکيل شرکت هاي تعاوني و حرکت به سمت رقابت پذيري در مناطق روستايي با رويکرد عدالت محورانه است.
وي افزود: سه هزار و 163 روستا در استان کرمانشاه وجود دارد که از اين تعداد؛ 531 روستا ؛خالي از سکنه هستند و عدم توجه به اقتصاد روستايي؛ تعاون و تشکل سازي در روستاها؛ از مهمترين عوامل خالي شدن روستاها از سکنه هستند.
بالايي با بيان اينکه در زمينه امکانات زيربنايي تفاوت چنداني در شهر و روستاهاي استان وجود ندارد؛ تصريح کرد: نزديک به 100 درصد از روستاهاي استان از نيروي برق بهره مندند و مشکل بيش از 95 درصد از اين روستاها در زمينه نبود آب آشاميدني رفع شده است.
مديرکل دفتر امور روستايي و شوراهاي استانداري کرمانشاه در ادامه جاذبه هايي غير صحيح و ايجاد تبعيض را برجسته ترين دلايل مهاجرت روستاييان به شهرها برشمرد و گفت: تعاون و همکاري در روستاها بايد به گونه اي باشد که از منابع خرد روستاييان قدرتي کلان ايجاد کرد.
جليل بالايي خبرداد: 256 تعاوني روستايي در استان کرمانشاه وجود دارد که بايد با ايجاد صندوق خرد روستايي توسط بانک هاي عامل؛ در راستاي تامين خواسته هاي روستائيان عمل کرد.
وي با بيان اينکه آموزش هاي ارائه شده در بخش کسب و کار خروجي مطلوبي در تربيت نيروهاي انساني متخصص در جامعه نداشته است؛بيان داشت: محتواي نادرست؛ انتقال ضعيف؛ عدم سنخيت مطالب ارائه شده با نيازهاي شغلي مخاطبان موجب کاهش بازدهي آموزش هاي اين حوزه شده است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 107]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن