تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 19 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هيچ كس جز با اطاعت خدا خوشبخت نمى‏شود و جز با معصيت خدا بدبخت نمى‏گردد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814604391




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تغییر در شهرداری منطقه یک هوشمندی‌نژاد رفت؛ شاهیان آمد


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: تغییر در شهرداری منطقه یک
هوشمندی‌نژاد رفت؛ شاهیان آمد
طی مراسمی، اسدالله شاهیان به عنوان شهردار منطقه یک جایگزین مهدی هوشمندی‌نژاد معرفی شد.

خبرگزاری فارس: هوشمندی‌نژاد رفت؛ شاهیان آمد



به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، معاون اداری و مالی شهردار کاشان ظهر امروز در آیین تودیع و معارفه شهردار منطقه یک کاشان اظهار داشت: با تشکیل مناطق پنج‌گانه، شهرداری کاشان به دنبال ارتقای خدمات و تلاش برای افزایش میزان رضایت‌مندی شهروندان بوده است.
کیومرث محمدپور افزود: با وجود تخصص شهردار پیشین منطقه یک در زمینه بافت تاریخی و فرسوده، ولی شهرداری انتظارات درآمدی و وصول مطالبات خود را نیز از شهرداران مناطق دارد.
وی از مسئولیت جدید هوشمندی‌نژاد در سازمان احیا و به صورت همزمان در بافت
تاریخی خبر داد و گفت: انتظار می‌رود با انتصاب اسدالله شاهیان به عنوان شهردار جدید سیاست‌گذاری‌های شهرداری کاشان در این منطقه عملیاتی شود.
قائم‌مقام شهردار کاشان تصریح کرد: ایجاد تغییرات به منزله توجه و انتظار بیشتر از مسئول جدید نسبت به مدیر قبلی است و توجه شهردار منطقه یک به این نکته الزامی است که با نیروهای انسانی موجود باید خواسته‌های قانونی و به‌حق شهروندان و شهرداری را برآورده سازد.
وی خاطرنشان کرد: در مدت زمان حضور سید محمد ناظم‌رضوی به عنوان شهردار کاشان، شهروندان سرعت و شتاب خدمت‌رسانی در شهر را به عینه شاهد بوده‌اند و انتظار نداریم که شهرداران مناطق به همین سرعت مانند شهردار اقدام کنند اما همگام و همراه شهردار و سیاست‌های شورای شهر و شهرداری باشند.
شهردار پیشین منطقه یک کاشان نیز در این مراسم بیان داشت: این منطقه دارای شرایط و ویژگی‌های خاص خود است و انجام پروژه‌های عمرانی در این منطقه نیازمند حساسیت و تأمل لازم است.
مهدی هوشمندی‌نژاد تصریح کرد: 500 هکتار مساحت و هیئت‌های متعدد مذهبی در این منطقه و تخلفات ساخت‌وسازی توسط برخی از این هیئت‌ها با توجه به باورهای دینی نیازمند برخورد مناسب و مورد قبول افراد است.
وی تأکید کرد: بافت تاریخی منطقه یک به مانند یک سالمند بیمار است که نگهداری و مراقبت از آن روش‌ها و راهکارهای متفاوتی را نسبت به افراد جوان و بافت‌های نوساز می‌طلبد که تلاشم نیز در این منطقه با این نگاه و ساختار بوده است.
وی خطاب به شهردار جدید منطقه یک گفت: با انجام چندین پروژه عمرانی چشمگیر که شهروندان به طور مشهود فعالیت‌های شهرداری را لمس کنند موفقیت خود را در این زمینه رقم خواهید زد و انتظار می‌رود مردم‌داری را در کنار قانون سرلوحه امور خود قرار دهید.
وی در پایان با پذیرش نواقص در انجام وظیفه خود عنوان کرد: در مدت زمان کوتاه چهار ماهه دو بار شاهد تغییر مکان فیزیکی شهرداری منطقه یک بوده‌ایم که وقت و انرژی زیادی را از پرسنل گرفته است و پس از گذشت این مدت به تازگی موفق به انتقال پرونده‌های ماده 100 برای وصول و پیگیری مطالبات شهرداری به این ساختمان شده‌ایم.
اسدالله شاهیان نیز ضمن تقدیر از شهردار کاشان در اطمینان به انتصابش گفت: منطقه‌ای شدن شهرداری بار مسئولیت مدیران مناطق را افزایش داده است و امیدوارم با تلاش همکاران‌ در بخش اصناف، ماده 100 و نوسازی سیاست‌های شهرداری کاشان عملیاتی شود.
وی با توجه به تأکید شهردار کاشان در اجرای سیاست‌های شهرداری به کارمندان منطقه یک افزود: شما نیز باید تمام تلاش و همت خود را به  کار بندید تا شاهد توسعه منطقه یک شهرداری کاشان باشیم.  در پایان این مراسم با اهدای حکم به اسدالله شاهیان وی به‌عنوان شهردار منطقه یک کاشان منصوب شد.
انتهای پیام/2406/ع40

94/03/28 - 14:31





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 95]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن