تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 10 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):به کوچکی گناه نگاه نکنید بلکه به چیزی [نافرمانی خدا] که برآن جرات یافته اید بنگ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813350533




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

افتتاح خانه کارآفريني مشارکتي در شهرداري منطقه 11 در هفته جاري


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۶ خرداد ۱۳۹۴ (۱۴:۳۲ب.ظ)
افتتاح خانه کارآفريني مشارکتي در شهرداري منطقه 11 در هفته جاري موج - معاون اجتماعي و فرهنگي شهرداري منطقه11 تهران ؛از سياست هاي شهرداري منطقه 11 در سال 1394 براي دستيابي به اهداف مورد نظر و تأمين رشد پويا و بهبود شاخص‌هاي مقاومت اقتصادي در سطح منطقه با بهره گيري از ظرفيت خانه هاي کارآفريني مشارکتي خبر داد.
به گزارش خبرگزاري موج، محمد کريملو خانه هاي کارآفريني مشارکتي، طرح جديد شهرداري منطقه 11 در رشد و توسعه فرهنگ کارآفريني و خوداشتغالي و رونق اقتصادي و معيشتي شهروندان است و همچنان که از عنوان طرح پيداست با همکاري بخش خصوصي، کارآفرينان و صاحبان مشاغل؛ کارگاه هايي برنامه محور راه اندازي خواهد شد که نسبت به آموزش، اشتغال و توليد و به ويژه بازاريابي و فروش اقدام مي نمايد.
وي ادامه داد: در همين راستا معاونت امور اجتماعي و فرهنگي منطقه با همکاري موسسه فرهنگي_ هنري نهر هنر آناهيتا، موفق به راه اندازي خانه رشد و کارآفريني در محل ساختمان اين موسسه شد که از جمله برنامه هاي اين مجموعه مي توان به خدمات آموزشي منجر به اشتغال در زمينه هاي هنري و صنايع دستي اشاره کرد.
کريملو ابراز اميدواري کرد: شهرداري منطقه11 بتواند با همکاري و هم افزايي ساير نهادها، ارگان ها و سازمان هاي دولتي و غيردولتي و همچنين کارآفرينان حقيقي و حقوقي، نسبت به راه اندازي مجموعه هاي مشابه در ساير محلات اقدام کرده و گام هايي موثر در جهت تحقق اهداف اقتصاد مقاومتي و کاهش آسيب هاي ناشي از بيکاري و فقر برداشته شود.
بر اساس اين گزارش مراسم افتتاحيه خانه رشد و کارآفريني نهر هنر آناهيتا روز چهارشنبه 20خرداد مصادف با روز صنايع دستي در خيابان جمهوري، نرسيده به خيابان اسكندري، جنب بانك كشاورزي، پلاك 1590 از ساعت 9 الي 11 برگزار خواهد شد و بدينوسيله از علاقه مندان دعوت به عمل مي آيد از نمايشگاه جانبي اين مراسم که نشان دهنده برخي ظرفيت هاي موجود در حوزه کار و اشتغال مي باشد، بازديد کنند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 94]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن