تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):روزه قلب بهتر از روزه زبان است و روزه زبان بهتر از روزه شكم است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819707203




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فتواي آيت الله سيستاني درباره روزه نيروهاي امنيتي در جبهه هاي نبرد |اخبار ایران و جهان


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: فتواي آيت الله سيستاني درباره روزه نيروهاي امنيتي در جبهه هاي نبرد
در این فتوا آمده است: در صورتی که تشنگی و ضعف بر آنها فشار آورد به گونه ای که نتوانند ماموریت خود را ادامه دهند، جایز است به مقدار ضرورت افطار کنند و بعدا قضای آن را به جا آورند.
کد خبر: ۵۰۹۸۷۷
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۲:۲۳ - 17 June 2015


آیت الله العظمی سید علی سیستانی از مراجع معظم تقلید نجف با صدور فتوایی اعلام کرد: افطار روزه داران اعضای نیروهای امنیتی به مقدار ضرورت و «در صورت شدت تشنگی و ضعف» جایز است.

به گزارش «تابناک»، پایگاه اینترنتی سومریه نیوز، در گزارشی به قلم محمد شفیق نوشت، دفترحضرت آیت الله سیستانی در پاسخ به سوالی درخصوص روزه نیروهای امنیتی اعلام کرد: روزه آنها با دیگران تفاوتی ندارد؛ بنابراین اگر در سفر باشند، روزه آنها صحیح نیست.

در این فتوا آمده است: در صورتی که تشنگی و ضعف بر آنها فشار آورد به گونه ای که نتوانند ماموریت خود را ادامه دهند، جایز است به مقدار ضرورت افطار کنند و بعدا قضای آن را به جا آورند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 132]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن