تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):انسان، در روز قيامت، قدم از قدم برنمى‏دارد، مگر آن كه از چهار چيز پرسيده مى‏شود...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819163175




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

۲۲ هزار ایثارگر تا پایان تابستان زمین رایگان می گیرند


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: ۲۲ هزار ایثارگر تا پایان تابستان زمین رایگان می گیرند


قائم‌ مقام رئیس سازمان ملی زمین و مسکن جزئیات واگذاری زمین به ایثارگران را تشریح کرد و گفت: تا پایان تابستان ۲۲ هزار ایثارگر زمین خود را دریافت خواهند کرد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبراز خبرگزاری صداوسیما، قائم‌ مقام رئیس سازمان ملی زمین و مسکن گفت: تا پایان تابستان 22 هزار ایثارگر صاحب زمین می شوند و تا پایان امسال به 55 هزار نفر از 65 هزار ایثارگر واجد شرایط دریافت زمین رایگان؛ زمین دولتی یا معادل ان پول نقد می دهیم.
محمدنادر محمدزاده در گفتگو با پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی گفت: تا کنون 31 هزار نفر (حدود 45 درصد) از ایثارگران واجد شرایط، زمین رایگان دریافت کرده‌اند.
وی با تاکید بر محدود بودن زمین‌های دولتی در کلانشهرها گفت: مقرر شده است زمین ایثارگران فاقد مسکن ساکن کلان شهرها در شهرهای جدید اعطا شود و زمین ایثارگران تهرانی در پرند و پردیس در نظر گرفته شده است و البته در همه شهرهای جدید امکان واگذاری زمین وجود ندارد.
معاون رئیس سازمان ملی زمین و مسکن به نبود زمین دولتی در سه استان شمالی (گیلان، مازندران و گلستان) اشاره کرد و افزود: در این استان ها «بر اساس قانون» معادل نقدی و مالی زمین به ایثارگران اعطا می‌شود.
وی با بیان اینکه منابع مالی این پرداخت‌ ها تامین شده است، تاکید کرد: پرداخت‌ ها به زودی آغاز می‌ شود و به هر ایثارگر در سه استان شمالی 10 میلیون تومان پرداخت خواهد شد.
وی با بیان اینکه در حدود 10 تا 12 شهر مشکل تأمین زمین داریم، افزود: سازمان ملی زمین و مسکن آمادگی دارد در این شهرها معادل نقدی را به ایثارگران پرداخت کند.


چهار شنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 82]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن