تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بركت در مال كسى است كه زكات بپردازد، به مؤمنان مدد و يارى رساند و به خويشاوندان كمك نما...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820725721




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جريمه ۸۸ هزار دلاري پرسپوليس به خاطر پرتاب مواد منفجره و ليزر


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۷ خرداد ۱۳۹۴ (۱۰:۵۶ق.ظ)
جريمه ۸۸ هزار دلاري پرسپوليس به خاطر پرتاب مواد منفجره و ليزر موج - باشگاه پرسپوليس از سوي کنفدراسيون فوتبال آسيا به شدت جريمه شد.
به گزارش خبرگزاري موج، کميته انضباطي کنفدراسيون فوتبال آسيا (AFC) باشگاه پرسپوليس را به خاطر نقض بند 65 آئين‌نامه انضباطي AFC که همان رفتار ناپسند تماشاگران است، نقره داغ کرد.
اين باشگاه همچنين به دليل نقض قوانين تجهيزات AFC در سه بازي خود در رقابت‌هاي فصل اخير ليگ قهرمانان آسيا به پرداخت جريمه نقدي محکوم شد. پرسپوليس پيش از اين به همين دليل در هفته دوم از رقابت‌هاي مرحله گروهي همين مسابقات جريمه شده بود.
جريمه‌هاي پرسپوليس به شرح زير است:
- بازي پرسپوليس مقابل النصر عربستان در تاريخ 8 آوريل 2015
موارد نقض شده: استفاده از وسيله‌هاي آتش‌زاي متعدد قبل و در جريان بازي، انداختن نور ليزر در چشم بازيکنان حريف و نمايش بنرهاي سياسي متعدد.
جريمه: 18 هزار دلار آمريکا
- بازي پرسپوليس مقابل الهلال عربستان در تاريخ 19 مي 2015
موارد نقض شده: استفاده از وسيله‌هاي آتش‌زاي متعدد قبل و در جريان بازي، انداختن نور ليزر در چشم بازيکنان حريف، پرتاب سنگ به بازيکنان حريف و نمايش بنرهاي سياسي متعدد.
جريمه: 30 هزار دلار آمريکا، اگر رفتار تماشاگران پرسپوليس در دو سال آينده تکرار شود اين تيم در اولين بازي خود در رقابت‌هاي آسيايي بدون حضور تماشاگر به ميدان خواهد رفت.
باشگاه پرسپوليس همچنين به دليل نقض بند 6 آئين‌نامه انضباطي AFC در نقض قوانين تجهيزات که پوشيدن پيراهن‌هاي اسپانسر غيرمجاز در سه نوبت در ديدارهاي النصر عربستان - پرسپوليس، پرسپوليس - النصر عربستان و پرسپوليس - بنيادکار ازبکستان بود به پرداخت جريمه نقدي 40 هزار دلار آمريکا محکوم شد.
بدين ترتيب باشگاه پرسپوليس در مجموع 88 هزار دلار جريمه شد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 37]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن