تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):خوشا به سعادت كسیكه عمل، علم، دوستى، دشمنى، گرفتن، رها كردن، سخن،سكوت ،كردار و گفتارش ر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819066709




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

توهم داعشی‎ها برای اشغال میدان آزادی!


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: باشگاه خبرنگاران گزارش می‌دهد
توهم داعشی‎ها برای اشغال میدان آزادی!
در روزهای اخیر گروه‌های تروریستی داعش ادعای تأمل برانگیزی درباره تصرف "ولایت خراسان" مطرح کرده که مشکلات این گروه تروریستی نشان می‌دهد؛ این اظهارات توهمی بیش نیست.
به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران؛ تروریست‌های داعش تلاش می‌کنند تا با ایجاد فضای روانی، ترور و وحشت‌آفرینی مسیر خود را طی کنند.


آن‌ها از سال گذشته که 5 استان عراق را اشغال کردند تلاش می‌کنند تا به مرزهای ایران نزدیک شوند که البته همان سال گذشته پاسخ خود را دریافتند.

امیر سرتیپ "احمد رضا پوردستان" فرمانده نزاجا در مجلس شورای اسلامی گفت: ما امروز با چهره تازه‌ای از تهدیدات روبرو هستیم، تهدیداتی که از نظر نوع، شکل و اندازه با گذشته فرق می‌کند، امروز نیروهای گروه تروریستی و تکفیری در نزدیکی  مرزهای ما هستند.


امیر پوردستان ادامه داد: سال گذشته همین موقع به بنده از طرف ستاد کل نیروهای مسلح ابلاغ شد که نیروهای داعش در سعدیه آمده‌اند و گام بعدی خانقین خواهد بود که می‌خواستند به داخل کشور ما بیایند، در کشور ما در استان‌هایی همجوار فضا سازی کرده بودند که سربازان گمنام امام زمان (عج) آن‌ها را کشف کردند.


فرمانده نیروی نظامی زمینی ارتش گفت:‌ نیروی زمینی در عرض کمتر از سه روز، پنج تیپ رزمی را وارد کرد و حرکت‌های آن‌ سوی مرزها را شروع کردیم، چهل کیلومتر داخل خاک عراق هم نفرات پیاده و هم بالگردها برای شناسایی فرستادیم.


وی تاکید کرد: این قدرت نمایی همزمان با فتوای علمای شیعه و اهل سنت عراق بود و باعث شد که داعشی‌ها عقب نشینی کنند، اما ما امروز جای پای داعش را در افغانستان و پاکستان می‌بینیم و آن‌ها خود را آماده می‌کنند.




آیا ایران توسط داعش تصرف می‌شود؟/توهم اشغال میدان آزادی؟!!!!!!!







اخیراً یکی از رهبران بلندپایه داعش مدعی شده که تلاش می‌کند تا نیروهایش را به سمت ایران گسیل کند.






*** بازخوانی یک ادعا


"ابومحمد العدنانی" سخنگوی تروریست‌های داعش مدعی شده در پی پیروزی‌های متعدد دولت اسلامی سربازان شجاع ما با حمله به ایران، این سرزمین را از روافض (شیعیان)  پاک می‌کنند و سیطره دولت اسلامی را به ولایت خراسان گسترش دهند.


آیا ایران توسط داعش تصرف می‌شود؟/توهم اشغال میدان آزادی؟!!!!!!!






سرلشکر حسین فیروزآبادی، رئیس ستاد کل نیروهای مسلح هفته گذشته گفت: داعش جرأت نزدیک شدن به مرزهای ایران را ندارد.






وی ادامه داد: اگر داعش به 40 کیلومتری مرزهای ما برسد، نابود خواهد شد.






*** امروز فاصله داعش با مرزها بیش از 80 تا 200 کیلومتر است


باید گفت اولاً امروز فاصله داعش از مرزهای ایران بین 80 تا 200 کیلومتر است و تروریست‌های تکفیری برای نزدیک شدن به مرزهای ایران وضعیت بدتری نسبت به سال گذشته دارند و هر روز مواضعی را در شمال استان "صلاح‌الدین" و استان "الانبار" از دست می‌دهند که آزادسازی اطراف "سامرا" در جنوب غرب استان "صلاح‌الدین" و اطراف "رمادی" نمونه‌ای از آن است.




ثانیاً داعش مدعی است نیمی از سرزمین‌ها را در منطقه غرب آسیا اشغال کرده که البته این موضوع صحت ندارد و   اکثر مناطق تصرفی که تروریست های تکفیری در اشغال دارند به هیچ وجه نزدیک مرزهای ایران نیست و آن‌ها قابلیت تعرض به مرزهای کشورمان را ندارند.




آیا ایران توسط داعش تصرف می‌شود؟/توهم اشغال میدان آزادی؟!!!!!!!





*** مونیه؛ اشغال صدها کیلومتر در صحرا اهمیتی ندارد


"ژیل مونیه" تحلیل‌گر مسائل عراق در پاسخ به سوال خبرنگار دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران؛ درباره این که چه میزان از خاک عراق در تصرف تروریست‌هاست اظهار داشت: این که چه نقاط استراتژیکی تحت تصرف این گروه تروریستی است مهم بوده و اشغال صدها کیلومتر در صحرا اهمیتی ندارد.



آیا ایران توسط داعش تصرف می‌شود؟/توهم اشغال میدان آزادی؟!!!!!!!



ثالثاً اکثر مناطق اشغالی داعش در سوریه بوده و نه در منطقه غرب آسیا و ادعایی که این گروه تروریستی آن را مطرح می‌کنند، صرفاً یک بازی رسانه‌ای است که منطبق با ادعای برخی رسانه‌های خارجی از جمله "فاکس نیوز" است.




آیا ایران توسط داعش تصرف می‌شود؟/توهم اشغال میدان آزادی؟!!!!!!!











رابعاً محور مقاومت به خوبی راه این گروه تروریستی را در عراق به کمک سازمان "بدر"، "کتائب حزب الله"، "عصائب الحق" در عراق با ساماندهی نیروهای مردمی و ارتش این کشور و البته  به کمک حزب الله سد کرده و اجازه نخواهد داد که آن‌ها به مرزهای ایران نزدیک شوند، چه برسد به این که رویای تصرف ایران و میدان آزادی را داشته باشند.



آیا ایران توسط داعش تصرف می‌شود؟/توهم اشغال میدان آزادی؟!!!!!!!



*** امیر آراسته: اگر داعش چشم طمع به انقلاب داشته باشد، سرکوب خواهد شد


امیر سرتیپ "ناصر آراسته" جانشین گروه مشاوران فرماندهی کل قوا در گفتگو با  خبرنگار دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران؛ درباره نزدیک شدن تروریست‌های داعش به مرزهای ایران اظهار داشت: داعش جرأت نزدیک شدن به مرزهای ایران را ندارد و اگر داعش چشم طمع به انقلاب داشته باشد، سرکوب خواهد شد.





آیا ایران توسط داعش تصرف می‌شود؟/توهم اشغال میدان آزادی؟!!!!!!!




آمادگی دفاعی نیروهای امنیتی و نظامی کشورمان، جغرافیای اشغالگرانه تروریستهای تکفیری داعش در عراق و سوریه و پیروزی های محور مقاومت در مقابل این گروه تروریستی نشان می دهد آن ها با مشکلات جدی مواجهند و تصرف ایران صرفا یک خیال پردازی است.



گزارش از محمد زرچینی



انتهای پیام/



اخبار مرتبط

داعش، القاعده و "جیش‌الظلم" پیاده نظام استکبار جهانی/ نیروی زمینی نوک پیکان دفاع از کشور
آمریکا به دنبال تصرف ایران بود/ تهدیدی رخ دهد تهدید کننده و پشتیبان آن را پشیمان خواهیم کرد
نشست تخصصی بررسی ریشه‌های شکل‌گیری داعش و آینده‌پژوهی وضعیت منطقه برگزار شد
موشک‌های ایرانی در الانبار حضور ندارند
مسئول فرار نظامیان از دو استان عراق کیست؟/ ماجرای جلسه‌ای که باعث سقوط موصل شد
نظر مشاوران فرمانده کل قوا درباره نزدیکی داعش به مرزهای ایران چیست؟
نقطه‌ای که شهدای غواص پیدا شدند 15 کیلومتر با خط مقدم فاصله داشت/ شیطنت BBC/ دفاع با افتخار از شهدای حرم در سوریه و عراق
فاصله داعش از مرزهای ایران بیش از 80 تا 200 کیلومتر




۲۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۸:۰۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 64]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن