تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هيچ كس جز با اطاعت خدا خوشبخت نمى‏شود و جز با معصيت خدا بدبخت نمى‏گردد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814680828




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جهانگیری: تحریم‌ها را از پیش پای ملت بر می‌داریم


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: جهانگیری: تحریم‌ها را از پیش پای ملت بر می‌داریم
جهانگیری افزود: ما در مقابل 6 کشور دنیا با شجاعت مبارزه کردیم؛ بگونه ای که حتی اگر لج بازی کنند دنیا حق استفاده از انرژی صلح آمیز هسته ای ایران را پذیرفته است.
آفتاب : معاون اول رییس جمهوری بر حفظ حقوق هسته ای ملت ایران تاکید کرد و گفت: با تمام توان از حقوق ملت دفاع می کنیم و حتما تحریم ها را از پیش پای ملت ایران بر خواهیم داشت.

اسحاق جهانگیری که صبح سه شنبه برای بازدید از طرح ها و پروژه های عمرانی چهارمحال بختیاری به این استان سفر کرده این مطلب را در نشست شورای اداری این استان بیان کرد.

وی افزود: ما نباید قدرت خود را دست کم بگیریم و در این مدت 36 سال انقلاب اسلامی ایران نیروهای زبده و کارآمدی را تربیت کرده است که در بخش دیپماسی هم اینگونه بوده است.

معاون اول رییس جمهوری ادامه داد: کفران نعمت است اگر این نیروها را بدون توجه به اینکه سرمایه کشور هستند صرفا به خاطر گرایش های سیاسی کنار بگذاریم و اگر نیروی انسانی احساس کند که برای حل مشکلات کشور مورد استفاده قرار می گیرد توان خود را در این زمینه مصروف خواهد کرد و در بخش دیپلماسی نیز اینگونه شد.

جهانگیری افزود: ما در مقابل 6 کشور دنیا با شجاعت مبارزه کردیم؛ بگونه ای که حتی اگر لج بازی کنند دنیا حق استفاده از انرژی صلح آمیز هسته ای ایران را پذیرفته است.

معاون اول رییس جمهوری با بیان اینکه امروز آمریکایی ها می دانند در منطقه پر تلاطم خاورمیانه کشوری که قادر است برای حل مسائل آن اعمال مدیریت کند ایران است، گفت: آن کشوری که می تواند داعش را در منطقه زمینگیر کند ایران است و حل مشکلات منطقه تنها با نقش آفرینی ایران ممکن است.

جهانگیری گفت: در داخل کشور وحدت و انسجام ملی مهم است و بزرگترین سرمایه ما در چنین فضای بین المللی محسوب می شود.

وی ادامه داد: به نظر من شعار امسال با تدبیر خاصی از سوی رهبر معظم انقلاب اعلام شد که همدلی و همزبانی می تواند ما را در فائق آمدن بر مشکلات کمک کند.

معاون اول رییس جمهوری تاکید کرد: هر کسی که نسبت به ایران، جمهوری اسلامی ایران، آینده کشور و نسل جوان معتقد است باید پاسدار امید مردم باشد.

جهانگیری تصریح کرد: امیدواری مردم را باید قدر دانست که اگر این امید به یاس تبدیل شود، اتفاقات ناگواری رخ می دهد.

معاون اول رییس جمهوری یادآور شد: گاهی بی جهت و شاید به صورت سازماندهی شده امید مردم را نشانه می روند.

وی خاطر نشان کرد: آرامش موجود بخشی به دلیل سیاست های دولت است و بخش دیگری نیز آرامش خود مردم بوده است.



تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۳:۲۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 28]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن