تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 14 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هرگاه خداوند بخواهد بنده اى را رسوا كند، از طريق زبانش او را رسوا مى كند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804437620




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

امروز احزاب بدون لکنت زبان به نقد دولت و مسوولان مي پردازند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۶ خرداد ۱۳۹۴ (۱۳:۲۱ب.ظ)
استاندار کرمانشاه: امروز احزاب بدون لکنت زبان به نقد دولت و مسوولان مي پردازند موج - کرمانشاه - استاندار کرمانشاه گفت: امروز احزاب بدون لکنت زبان به نقد دولت و مسوولان مي پردازند.
به گزارش خبرنگار خبرگزاري موج کرمانشاه؛ ابراهيم رضايي بابادي مراسم جشن دومين سالگرد روي کارآمدن دولت يازدهم که با حضور معاون رئيس جمهوري و رئيس سازمان مديريت و برنامه ريزي کشور و جمعي از مردم استان در تالار انتظار کرمانشاه برگزار شد، افزود: اقدامات صورت گرفته در دولت يازدهم در استان با دوران گذشته قابل مقايسه نيست و اکنون نشاط سياسي و فرهنگي مطلوبي در اين دولت ديده مي شود.
وي با بيان اين که اعتماد مردم مهمترين سرمايه دولت يازدهم است، اظهار داشت: دولتمردان عهد کرده اند به مردم دروغ نگويند و آمار دروغ ندهند و همين باعث اعتماد مردم به اين دولت شده و وظيفه خود مي‌دانيم اين اعتماد را حفظ کرده و بر آن بيافزاييم.
وي با اشاره به مشکلات استان در بدو ورود خود به کرمانشاه خاطرنشان ساخت: هنگامي که به سمت استانداري کرمانشاه در دولت يازدهم منصوب شدم شرايط زيبنده و مناسبي در اين استان وجود نداشت و بسياري از طرح ها و پروژه ها ناتمام رها شده بود.
رضايي با طرح اين سوال که پيام مردم در انتخابات 24 خرداد چه بود، بيان داشت: مردم مي خواستند کرامتشان حفظ شود، اقتصادشان رونق داشته باشد و فرهنگ شان از دروغ و ريا دور باشد و به اين سبب به دولت تدبير و اميد راي دادند.
وي ادامه داد: در يک و نيم سال اخير 103 سمن جديد به مجموعه هاي سمن ها در استان اضافه شده است، لذا نشاط سياسي و فرهنگي موجود استان قابل قياس با گذشته نيست،
استاندار کرمانشاه تصريح کرد: در دولت يازدهم شاهد تعامل و فعاليت احزاب با گرايش هاي فرهنگي و سياسي متعددي در چارچوب نظام در کشور و به تبع آن در استان هستيم و امروز احزاب بدون لکنت زبان به نقد دولت و مسوولان مي پردازند.
وي با بيان اين که امروز همه سلايق سياسي در چارچوب نظام فعالانه در استان فعاليت مي کنند و از سعيد زيباکلام تا صادق زيباکلام بدون هيچ مشکلي در استان سخنراني مي کنند، گفت: فضاي آرام و هماهنگي در همه دستگاه ها ديده مي شود و اقوام و مذاهب گوناگون نيز با محبت و برادري در استان در کنار هم زندگي مي کنند.
رئيس شوراي برنامه ريزي و توسعه استان به تحول بزرگ دولت تدبير و اميد در بخش بهداشت و درمان اشاره کرد افزود: اين طرح در استان نيز به خوبي پيش رفته و مردم از مواهب آن بهره مند شده اند.
رضايي احداث بيمارستان 540 تختخوابي و تلاش براي افزايش آن به ميزان 700 تخت بيمارستاني پس از سال ها رکود را اقدامي ديگر در دولت تدبير و اميد عنوان کرد.
وي با بيان اين که سفر مقام معظم رهبري مصوبات خوبي براي استان داشت، تصريح کرد: يکي از اين مصوبات اختصاص 700 ميليارد تومان تسهيلات به استان بود که متاسفانه کمتر از نيمي از آن جذب شده بود و با تلاش انجام شده اکنون تمام آن جذب شده است.
استاندار کرمانشاه گفت: اقدامات انجام گرفته در 10 ماهه نخست سال 93 در استان به اندازه پنج سال گذشته بوده و 43 باب خانه بهداشت روستايي در استان در اين دولت تجهيز و به بهره برداري رسيده است.
رضايي تامين اعتبار طرح گرمسيري را از ديگر اقدامات مثبت برشمرد و ادامه داد: اين طرح که به حالت رکود در آمده بود، اکنون فعال شده و با اجراي آن بيش از 2000 شغل مستقيم و 20 هزار شغل غير مستقيم در مناطق جنوبي استان ايجاد مي شود.
وي همچنين گفت: اختصاص اعتبار مناسب به بخش فرهنگي استان و برگزاري نمايشگاه هاي بزرگ کتاب و جشنواره هاي موسيقي، جشنواره بين المللي دهه فجر و برپايي جشنواره بين المللي قصه گويي به عنوان دستاوردهاي ديگر دولت يازدهم در استان است که بايد به اين دستاوردها اشاره و براي مردم بازگو شود.
رئيس شوراي اداري استان بيان داشت: در سال گذشته به عنوان يکي از پنج استان برتر در جذب سرمايه گذاري بوده ايم و همچنين سال گذشته رشد شش پله اي در بهبود فضاي کسب و کار در استان را داشتيم.
وي با تاکيد بر اين که در سال گذشته نزديک به 40 واحد صنعتي استان از رکود خارج شد، بيان داشت: درصدد هستيم 200 واحد صنعتي ديگر را در سال جاري از رکود خارج کنيم.
استاندار کرمانشاه تصويب پتروشيمي چهارم را از ديگر موفقيت هاي حاصل شده در اين دولت برشمرد و گفت: اين طرح که سرمايه گذاري بالايي دارد، هم اکنون در مرحله فراخوان مي باشد.
رضايي همچنين با اشاره به صادرات شش ميليارد دلاري غيرنفتي از مرزهاي استان کرمانشاه در دولت يازدهم تصريح کرد: تصويب طرح توسعه پتروشيمي کرمانشاه، آغاز مجدد عمليات اجرايي پالايشگاه آناهيتا، تبديل منطقه ويژه قصرشيرين به منطقه آزاد، موافقت با ايجاد بندر خشک از ديگر اقدامات دولت يازدهم در اين استان است.
وي پيگيري وضعيت پالايشگاه آناهيتا، رونق بازارچه هاي مرزي، شروع بازسازي نفت شهر پس از 26 سال، تسريع در احداث راه آهن ملاير-کرمانشاه، فعال شدن پروژه قطار سبک شهري و انتخاب کرمانشاه به عنوان پايلوت استان مجازي را از ديگر اقدامات انجام شده در اين مدت بيان کرد و گفت: دولت تدبير و اميد نگاه ويژه اي به اين استان دارد و بايد از اين فرصت استفاده کرده و استعدادهاي استان را بالفعل نماييم.
استاندار کرمانشاه از 24 خرداد سال 92 به عنوان خاطره اي شيرين در ذهن کرمانشاهيان ياد کرد و گفت: که در دولت يازدهم فردي براي رياست جمهوري انتخاب شده که داراي ويژگي ها و خواسته هاي ملت غيور ايران است.
وي در پايان سخنان خود با بيان اين که تاسيس سازمان مديرت و برنامه ريزي از شاخص ترين وعده هاي دکتر روحاني بود، گفت: دولت تدبير و اميد خواسته ملت ايران در زمينه حفظ کرامت انساني و داشتن جامعه اي بدون فساد را محقق کرد.
شايان ذکر است در اين مراسم تعدادي از فعالان سياسي و اقتصادي استان کرمانشاه به بيان نظرات و خواسته هاي خود از دولت تدبير و اميد پرداختند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 22]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن