تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس به خدا توكل كند، دشوارى ها براى او آسان مى شود و اسباب برايش فراهم مى گردد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820074257




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تجهیز 10 هزار کلاس درس به سیستم سرمایشی


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: معاون وزیر آموزش و پرورش خبر داد تجهیز 10 هزار کلاس درس به سیستم سرمایشی خبرگزاری پانا: معاون عمرانی وزیر آموزش و پرورش کشور اعتبار مصوب سال جاری را در دو موضوع استاندارد سازی سیستم‌های سرمایشی و گرمایشی 420 میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: تجهیز 10 هزار کلاس درس به سیستم سرمایشی تا پایان سال جاری به ویژه در استان‌های جنوبی در دستور کار قرار دارد که در آن استان‌هایی که طول مدت گرما در آنها بیشتر است از جمله خوزستان در اولویت قرار دارند.
۱۳۹۴ سه شنبه ۲۶ خرداد ساعت 12:12

خبرگزاری پانا+

به گزارش پانا، مرتضی رئیسی با اعلام خبر تجهیز 10 هزار کلاس درس به سیستم سرمایشی تا پایان سال جاری خاطرنشان کرد: استانداردسازی سیستم‌های سرمایشی و گرمایشی مدارس با پیشنهاد دولت از سال 92 در دستور کار قرار گرفته است. وی با اشاره به وقوع حوادثی همانند آتش سوزی در مدرسه شین آباد افزود: یادآوری این موضوع و نیز دمای بالای هوا به دلیل شرایط جغرافیایی در برخی از استان‌های کشور به ویژه استان‌های جنوبی لزوم توجه به استانداردسازی سیستم های سرمایشی  علاوه بر وسایل گرمایشی را به ما یادآوری می‌کند. معاون عمرانی وزیر آموزش و پرورش با تاکید بر این که هر چند استاندارد نبودن مدارس به سیستم سرمایشی می‌تواند عواقب به مراتب کمتری را نسبت به استاندارد نبودن سیستم‌های گرمایشی داشته باشد، خاطرنشان کرد: اما با توجه به خشکسالی و کم آبی در کشور لازم است، برنامه‌ریزی‌های لازم برای بهره‌مندی مدارس از سیستم‌های سرمایشی استاندارد و صرفه جویی در منابع آبی صورت گیرد. اعتبار استانداردسازی کفاف هزینه‌ها را تا سال 95 می‌دهد رئیسی اعتبار مصوب سال جاری را در 2 موضوع استاندارد‌سازی سیستم های سرمایشی و گرمایشی 420 میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: در حال در این خصوص از اعتبار مناسبی برخوردار هستیم به گونه‌ای که این اعتبار کفاف می‌دهد که تا پایان سال 95 در این حوزه به کار خود ادامه دهیم. این مقام مسئول با بیان این که در قانون تنظیم بخشی مقررات استانداردسازی این سیستم‌ها که در مجلس شورای اسلامی به تصویب رسید به صراحت به تخصیص بخشی از این اعتبار به استان های گرمسیری کشور برای تامین وسائل سرمایشی اشاره شده است، به میزان گفت: امسال بخشی از اعتبار 420 میلیارد تومانی را برای تهیه سیستم سرمایشی به مناطق گرمسیر اختصاص می دهیم. در بخش سرمایشی نیز استان‌هایی که طول مدت گرما در آنها بیشتر است از جمله استان خوزستان در اولویت قرار دارند.  













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 90]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن