تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 18 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):رسول اكرم صلى‏الله‏عليه‏و‏آله چيزى مثل شام و غير آن را بر نماز مقدم نمى‏داشتند و ه...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805649795




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سلیمی: منتظرم تکلیف فولاد مشخص شود


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: سلیمی: منتظرم تکلیف فولاد مشخص شود
گلر فولاد خوزستان که امسال رکورددار کلین شیت نیز شد بازیکن آزاد محسوب می‌ شود اما می‌ خواهد اول ببیند تکلیف تیمش چه می‌ شود و بعد به پیشنهادات دیگرش فکر کند.

به گزارش "ورزش سه"، علی سلیمی در مورد اوضاع نامشخص فولادخوزستان در فصل نقل و انتقالات گفت: این زمان یکی از حساس ترین زمان های فصل است. نباید آن را به راحتی از دست بدهیم باید تیمی خوب و مقتدر را برای سال آینده روانه مسابقات کنیم. قطعا لیگ پانزدهم یک لیگ بسیار خوب است چون همه تیم ها می‌ خواهند یک تیم سرحال و آماده ببندند گرچه تکلیف خیلی از تیم ها معلوم نیست اما با توجه به شنیده ها همه تیم ها مثل سایپا، ذوب‌آهن، سپاهان و غیره می‌ خواهند پرقدرت ظاهر شوند. دو تیم استقلال و پرسپولیس هم دنبال کارهایشان هستند و می‌ خواهند با کادر و بازیکنان قوی کارشان را شروع کنند.

او در مورد استعفای دهکردی در این برهه زمانی نظرش را اینگونه بیان کرد: رئیس هیات مدیره و آقای دهکردی استعفا دادند و الان دارد زمان سوزی می‌ شود. امیدوارم هر اتفاقی که می‌ افتد و هر تصمیمی که گرفته می‌ شود به صلاح فولاد باشد و مسوولین به یک جمع بندی خوب برسند. طبق برنامه قرار بود تمریناتمان از بیست و هفتم شروع شود. اما خیلی از بازیکنان قرارداد ندارند و آزاد هستند و تکلیف رفتن و ماندنشان را نمی‌ دانم اما حداقلش این است که زمان را از دست ندهیم و در لیگ پانزدهم تیم پرقدرتی داشته باشیم.

با توجه اینکه فولاد که در تمام خطوط عنوان بهترین را کسب کرد، عجیب بود که نتوانست امسال قهرمان شود یا یک سهمیه بگیرد، سلیمی در این رابطه نظرش را اینگونه بیان کرد: دلیل عمده این مساله این بود که کمبود نیروی انسانی اذیتمان کرد و در کنارش کم تجربگی به ما ضربه زد، ما می‌ توانستیم نتایجی بگیریم که تیم ما را به روزهای خوبش برگرداند اما به نظرم باخت 2 بر صفر مقابل ذوب‌آهن در اواخر نیم فصل دوم خیلی به ما ضربه زد. درست است نتایج دلخواه خودمان و هواداران و نتیجه ای که در شأن و شخصیت فولاد بود، کسب نکردیم. اما امیدوارم در سال آینده باشگاه بتواند با یک برنامه ریزی خوب تیمی مستحکم را به مسابقات بفرستد.

دروازه‌بان فولادخوزستان در مورد تمدید قرارداد اسکوچیچ ادامه داد: صددرصد اسکوچیچ نیازی به تعریف و تمجید من ندارد. از دو سوم تیم های لیگ‌برتری پیشنهاد داشت و کلا آدمی است که رو به جلو کار می‌ کند. اسکوچیج جو تیم و شهر را بهتر از پارسال می‌ شناسد، امیدوارم همه چیز دست به دست هم دهد که تمام کارهای ایشان به شکل نهایی در فولاد انجام شود.

این بازیکن که از سوی کی‌روش به اردوی اول و دوم تیم‌ملی در ماه اخیر دعوت شد در پاسخ به این سوال که فصل بعد نیز می‌ تواند خودش رابه تیم‌ملی برساند یا خیر گفت: من تمام تلاشم را می‌ کنم. امیدوارم که بتوانم فصل آینده خواسته ها و هدف هایی که در ذهن دارم را پیاده کنم. آرزوی هر کسی است که سرباز تیم‌ملی باشد اما در آخر نظر خود کی‌روش و کادرفنی تیم‌ملی مهم است.

بازیکن فصل گذشته سرخپوشان اهواز در مورد اینکه با توجه به اینکه فولاد کمی در فصل نقل و انتقالات عقب افتاده و این مساله هواداران را نگران کرده نظرش را اینگونه بیان کرد: تیم های دیگر بازیکان خوب را جذب نمی‌ کنند بلکه اسم ها را جذب می‌ کنند ولی در نهایت همه چیز به خواسته کادرفنی برمی گردد، ممکن است یک مربی از باشگاه بخواهد نفر اول تیم‌ملی را جذب کند و یک مربی هم پیش خودش فکر کند که یک بازیکن لیگ یکی می‌ تواند به کمک تیمش بیاید.

سلیمی در پایان افزود: منتظرم اول تکلیف فولاد مشخص شود. من قراردادم با این تیم تمام شده اما صبر می‌ کنم تا تکلیف باشگاه مشخص شود و آن وقت تصمیم می‌ گیرم که فولاد بمانم یا خیر.


16:33 1394/03/25





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 31]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن