تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس امر به معروف كند به مؤمن نيرو مى بخشد و هر كس نهى از منكر نمايد بينى منافق را ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820318187




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ابن‌قاسم:مدیرعامل فولاد تا فردا مشخص می‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: ابن‌قاسم:مدیرعامل فولاد تا فردا مشخص می‌شود
سرپرست تیم فوتبال فولادخوزستان گفت: مدیرعامل باشگاه فولادخوزستان طی امروز و فردا مشخص می‌شود تا امور باشگاه به خوبی جلو برود.

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از فارس، حسین ابن‌قاسم در مورد زمان بازگشت دراگان اسکوچیچ به اهواز گفت: اسکوچیچ 26 خرداد به اهواز باز می‌گردد و تمرینات تیم از تاریخ 27 خرداد برگزار می‌شود.

وی در مورد وضعیت مدیرعامل فولاد خوزستان، خاطرنشان کرد: این مسئله هنوز مشخص نشده است. منتظر هستیم تا مدیرعامل جدید را معرفی کنند.

سرپرست تیم فوتبال فولادخوزستان در پاسخ به این سوال که چه زمانی مدیرعامل معرفی می‌شود، تصریح کرد: فکر می‌کنم طی امروز و فردا مدیرعامل مشخص شود.

ابن‌قاسم در مورد اینکه آیا برای تمدید قرارداد و جذب بازیکن اقدامات باشگاه شروع شده است، عنوان کرد: هنوز زمان زیادی باقی مانده و وقتی مدیرعامل باشگاه مشخص شد در این رابطه اقدامات لازم انجام می‌شود.




10:35 1394/03/18





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 126]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن