تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خداوند متعال، به بنده‏اش در هر روز نصيحتى عرضه مى‏كند، كه اگر بپذيرد، خوشبخت و ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819508353




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آموزش و پرورش نهاد هزینه‌ای نیست بلکه سرمایه‌ای است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: آموزش و پرورش نهاد هزینه‌ای نیست بلکه سرمایه‌ای است خبرگزاری پانا:وزیر آموزش و پرورش گفت: آموزش و پرورش یک نهاد هزینه‌ای نیست بلکه یک نهاد سرمایه ای است و سرمایه‌گذاری در آموزش و پرورش می‌تواند آینده کشور را تضمین کند.
۱۳۹۴ دوشنبه ۲۵ خرداد ساعت 11:24

خبرگزاری پانا+

علی‌اصغر فانی وزیر آموزش و پرورش در کنگره ملی پرسش مهر پانزدهم رئیس جمهور که در سالن همایش‌های برج میلاد برگزار شد با اشاره به اینکه یکی از کارکردهای آموزش و پرورش با اشاره به اینکه یکی از کارکردهای آموزش و پرورش فرهنگ‌سازی است، اظهارداشت: در ادبیات تعلیم و تربیت دنیا کارکردهایی را برای آموزش و پرورش در نظر گرفته‌اند و در بعضی متون 5 یا 6 کارکرد در نظرگرفته شده است که فرهنگ‌سازی در تمام آنها مشترک است.

وی با بیان اینکه آموزش و پرورش به دلیل گستردگی و پرمخاطب بودن، تمام جامعه را تحت تاثیر دارد، خاطرنشان کرد: وجود یک میلیون معلم، 13 میلیون دانش‌آموز و 26 میلیون خانواده و به طور کلی وجود 40 میلیون مخاطب در آموزش و پرورش می‌تواند کارکرد فرهنگ‌سازی را اجرایی کند.

فانی افزود: در کنگره پرسش مهر پانزدهم شاهد حضور معلمانف دانش‌آموزان و فرهنگیان در پاسخ به پرسش رئیس جمهور هستیم که چه باید کرد تا آب را حفظ کنیم.

وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه امسال علاوه بر دانش‌آموزان و معلمان، خانواده‌ها نیز به پرسش مهر رئیس جمهور پاسخ دادند، خاطرنشان کرد: خانواده‌ها نیز که حدود 2 میلیون نفر بودند از طریق دانش‌آموزان خود به پرسش رئیس جمهور پاسخ دادند.

وی ضمن تشکر از همکاری وزارتخانه‌های نیرو و کشاورزی و سازمان محیط زیست برای انجام پروژه مهر رئیس جمهور، تصریح کرد: طبیعی‌ترین روش برای ایجاد یک فرهنگ همین پرسش مهر بود؛ اگر فرهنگی ایجاد شود به دنبال آن هنجارها و نگرش‌ها شکل می‌گیرد و رفتارها متجلی می‌شود.

وی افزود: رئیس جمهور با شناختی که از مردم، دانش‌آموزان، کودکان و نوجوانان دارند به خوبی می‌دانند برای ایجاد ایران آباد، آزاد و توسعه یافته چاره‌ای جز توجه به دانش‌آموزان و آموزش و پرورش نیست.

فانی با بیان اینکه آموزش و پرورش یک نهاد هزینه‌ای نیست، گفت: آموزش و پرورش یک نهاد سرمایه‌ای است و سرمایه‌گذاری در آموزش و پرورش می‌تواند آینده کشور را تضمین کند و امیدواریم توجه مجلس و دولت این نهاد را به فرهنگ‌سازی و دیگر کارکردها رهنمود کند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 178]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن