تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 16 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):خداى تعالى كتابى راهنما فرستاد و در آن خوب و بد را روشن ساخت. پس راه خوبى را پيش گ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805051661




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مشتری سایپا: برای تعمیرماشین تحت گارانتی 100هزارتومان خواستند/توضیح سایپا درباره شرایط گارانتی خودرو


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین:


مشتری سایپا: برای تعمیرماشین تحت گارانتی 100هزارتومان خواستند/توضیح سایپا درباره شرایط گارانتی خودرو جامعه > مشکلات مردم - یکی از مشتریان پرایدسوار کارخانه سایپا شکایت کرده که یکی از نمایندگان این شرکت برای برقراری گارانتی از او 100 هزار تومان مطالبه کرده، در پاسخ، مسئولان سایپا درباره شرایط برقراری گارانتی توضیح داده اند.



به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، یکی از مخاطبان در سرویس مشکلات مردم، از مطالبه 100 هزار تومانی از سوی یکی از نمایندگی های سایپا در کاشان، برای برقراری گارانتی، شکایت کرده. این مخاطب در این باره نوشته: باسلام پنجشنبه مشکلی برای ماشینم که پراید مدل 93 هست، بوجود اومد.به همین خاطر رفتم به نمایندگی سایپا در کاشان اما موقع پذیرش گفتند برای استفاده از گارانتی ماشینت باید 100هزار تومان بحساب نمایندگی بریزی که خشکم زد. سوالم اینه که این چه گارانتیه که باید برای استفاده ازش دوباره یه مبلغی بدی؟ آیا این قانون سایپاست یا بقیه خودروسازان هم به همین شکل به مشتریان خودشون سرویس میدن؟
درباره این شکایت با آقای خاکی رئیس امور مشتریان سایپا یدک گفتگو کردیم که در ادامه توضیح او را در خصوص برقراری شرایط گارانتی خودرو می خوانید. کامنت مخاطبمان را برای شما خواندیم. آیا اخذ وجه از صاحب خودرو برای استفاده از گارانتی درست است؟
به نظر می رسد اخذ این وجه بابت استفاده از گارانتی نیست. در یک حالت ممکن است این وجه را بگیرند. هر چند نمی توان در باره این کیس خاص به طور دقیق صحبت کرد، ولی باید به شرایط گارانتی توجه کرد. برای پیش فرض برقراری گارانتی باید سرویس روی 4500 کیلومتر کارکرد یا 6 ماه به عنوان سرویس اولیه انجام شده باشد و مشتری در این باره موظف به مراجعه به نمایندگی مجاز است.. چون سرویس اولیه الزام است، پس گارانتی فقط در صورتی مجددا برقرار می شود که این سرویس انجام شده باشد. در صورتی که مشتری در وقت مقرر به نمایندگی برای سرویس اولیه مراجعه نکند و بعد از آن مراجعه کند، باید به هزینه خود این سرویس اولیه را انجام بدهد. حدود مبلغ هزینه را سرویس را دقیق نمی دانم، ولی احتمالا این مقدار است که مخاطب شما گفته.
اگر فرضا این شرایط یعنی مراجعه روی 4500 کیلومتر کارکرد یا 6 ماه استفاده انجام شده باشد، اخذ وجه قانونی است؟
اگر این شرایط را داشته باشد، گارانتی برقرار است، مگر درباره اینکه سرویس ادواری روی کارکردهای 10، 20، 30 و 40 هزار کیلومتر که آن هم شرط بقای گارانتی است و هزینه اش نیز بر عهده مشتری است. این را توجه کنید که به جز این موارد، گارانتی تعمیرات در سایر موارد برقرار است مگر درباره اقلام مصرفی مانند لنت های ترمز و صفحه کیلومتر که هزینه اقلام مصرفی بر عهده مشتری است. در غیر این صورت، آیا باز هم نمایندگی می تواند وجهی از مشتریان دارای گارانتی معتبر دریافت کند؟
خیر، در صورتی که شرایط وجود داشته باشد و در غیر از صورتهایی که عنوان شد، همکاران ما در نمایندگی ها حق گرفتن وجه را ندارند، درباره کامنتی هم که عنوان شد، شما اگر نشانی یا شماره مشتری را اعلام کنید، مورد را پیگیری می کنیم. مردم برای ارتباط با شما و اظهار شکایت احتمالی، به کجا باید مراجعه کنند؟
مشتریان همیشه می توانند کانالهای ارتباطی سایپا یدک و واحد امور مشتریان ساپیا یدک تلفن بزنند و موارد را اعلام کنند.   45231  

کلید واژه ها: مشکلات خوانندگان - سایپا -




دوشنبه 25 خرداد 1394 - 07:48:00





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 141]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن