تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 9 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):خوش‏گمانى، مايه آسايش قلب و سلامت دين است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813178621




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

«يکتا» به همگرايي ميان اصولگرايان کمک خواهد کرد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۴ خرداد ۱۳۹۴ (۱۶:۲۰ب.ظ)
ترقي: «يکتا» به همگرايي ميان اصولگرايان کمک خواهد کرد موج - عضو شوراي مرکزي حزب موتلفه با اشاره به تشکيل جبهه يکتا گفت: اين جبهه در همگرايي ميان اصولگرايان نقش خواهد داشت.
حميدرضا ترقي، عضو شوراي مرکزي حزب موتلفه درباره اعلام موجوديت «يکتا» به خبرنگار موج گفت: «يکتا» هنوز حزب نشده و تحت عنوان جبهه شناخته مي شوند.
وي افزود: کساني که در دولت احمدي نژاد بودند ولي مخالف آقاي مشايي بودند و به اين خاطر هم از احمدي نژاد جدا شدند اينها جلساتي از مدت ها قبل داشتند و طي اين مدت هماهنگي هاي داشتند. الان هم سعي کردند مجموعه کساني که با آنها در دولت قبل همکاري مي کردند را جمع کنند و آن ديدگاه هاي سابق را در قالب يک جبهه ادامه دهند.
ترقي در پاسخ به اين سوال که آيا ايشان در جريان ديدارهاي اين جبهه با برخي جريان هاي سياسي است؟ گفت: از ديدارهاي آنان خبري ندارم. ممکن است گفته شود که دعوت هايي از شخصيت هايي براي سخنراني کرده اند. البته تحت اين عنوان فکر نکنم کسي را دعوت کرده باشند.
عضو شوراي مرکزي حزب موتلفه در پاسخ به اين سوال که آيا يکتا در جهت همگرايي اصولگرايان حرکت مي کند، گفت: بله همينطور است. قطعا مجموعه کساني که در جلسات همگرايي آقاي تقوي شرکت مي کنند به نحوي يک طيفي را هدايت مي کنند و مجموعه اي در ارتباط با اصولگرايان دارند که به افزايش همگرايي کمک خواهد کرد.
گفتني است؛ جبهه ياران کارآمدي و تحول ايران اسلامي (يکتا) فردا دوشنبه 25 خرداد با محوريت برخي از وزراي دولت نهم و دهم و برخي نمايندگان مجلس اعلام موجوديت مي‌کند. گفته شده است که اين جبهه در نهم خرداد با حضرات آيات نوري همداني، حسيني بوشهري، يزدي، موحدي کرماني و مصباح ملاقات داشته است. همچنين، هيات موسس اين جبهه با برخي از احزاب، جريانات، شخصيت‌هاي سياسي اصولگرا و جامعتين ديدارها و مذاکراتي را انجام داده اند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 20]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن