تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 15 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):براى هر چيزى زكاتى است و زكات بدنها روزه است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804778847




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اختصاص تسهيلات صندوق توسعه ملي به يک خط ريلي در خراسان شمالي


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۴ خرداد ۱۳۹۴ (۱۴:۹ب.ظ)
اختصاص تسهيلات صندوق توسعه ملي به يک خط ريلي در خراسان شمالي موج- وزير راه و شهرسازي برنامه‌هاي خود در جريان سفر هيأت دولت به استان خراسان شمالي را تشريح کرد.
به گزارش خبرگزاري موج، عباس آخوندي، وزير راه و شهرسازي، گفت: در استان خراسان شمالي پروژه‌هاي بسيار بزرگي وجود دارد. يک خط ريلي در کريدور شرقي – غربي تعريف شده که از گرگان به سمت مشهد مي‌رود و يک خط نيز در کريدور شمال – جنوب قرار دارد که شبکه سراسري را به بجنورد متصل مي‌کند. اين خط از نقاب در نزديکي سبزوار به سمت اسفراين و از آنجا به سمت بجنورد مي‌رود، با موافقت رئيس‌جمهور علاوه بر منابع فعلي تأمين مالي اين پروژه ۳۰۰ ميليون دلار از صندوق توسعه ملي نيز به اين پروژه اختصاص مي‌يابد.
وزير راه و شهرسازي با بيان اينکه خط ريلي اين مسير از نقاب تا اسفراين فعال است، گفت: مناقصات مربوط به اسفراين تا بجنورد و از بجنورد به سمت شيروان نيز انجام شده که فعال خواهند شد، بنابراين با اجراي اين پروژه شيروان و بجنورد به شبکه سراسري متصل مي‌شود.
آخوندي با بيان اينکه يکي از پروژه‌هاي شاهراه جاده‌اي ايران از بجنورد عبور مي‌کند، افزود: موقعيت جغرافيايي بجنورد به گونه‌اي است که در تقاطع شاهراه‌هاي ايران هم در محور شمال - جنوب هم به صورت شرق - غرب قرار دارد. با توجه به اينکه بجنورد تا عشق‌آباد (ترکمنستان) حدود ۸۰ کيلومتر فاصله است از نظر ترانزيت موقعيت بسيار مناسبي براي ايران است.
وي ادامه داد: يکي از راه‌هاي مهم مسير جاده‌اي گرگان به سمت جنگل گلستان و از آنجا به سمت بجنورد است که بسيار پرترافيک بوده که اين مسير به دو باند رفت و دو باند برگشت تبديل مي‌شود.
وزير راه و شهرسازي گفت: با موافقت رئيس‌جمهور درخواست کرديم حدود ۱۶۶ ميليارد تومان بودجه براي يکپارچه کردن مسير جاده‌اي جنگل گلستان تا بجنورد اختصاص يابد تا اين مسير به دو باند رفت و دو باند برگشت تبديل شود که اميدواريم طي دو سال آينده اين مسير تبديل به ۴ باند رفت‌وبرگشت شود تا مردم ايران بتوانند از شمال به سمت مشهد از اين مسير استفاده کنند.
آخوندي به پروژه‌هاي راه روستايي استان خراسان شمالي اشاره کرد و افزود: با توجه به اينکه اقتصاد منطقه اين استان مبتني بر معيشت روستايي است اين نوع راه‌ها براي اين استان از اهميت ويژه‌اي برخوردار است. در اين راستا نيز با موافقت رئيس‌جمهور با تأمين منابعي ۶۶۰ کيلومتر راه روستايي در منطقه طي امسال و سال آينده احداث شود.
وزير راه و شهرسازي با اشاره به تجهيز فرودگاه بجنورد گفت: تجهيز اين فرودگاه نيازمند ۳۰ ميليارد تومان اعتبار است که ۱۵ ميليارد تومان از منابع داخلي شرکت فرودگاه‌هاي کشور اختصاص يافته و ۱۵ ميليارد تومان ديگر نيز بايد اختصاص يابد.
وي درباره بيمارستان شيروان، تصريح کرد: اين بيمارستان با پيشرفت خوبي در حال احداث است که در سال آينده ساخت آن به پايان مي‌رسد.
آخوندي همچنين گفت: با توجه به اينکه اسفراين، بجنورد و شيروان جزو شهرهاي تاريخي و قديمي ايران هستند و ارزش ميراث معنوي بسيار زيادي دارند، طرح‌هايي در جهت بهسازي اين مناطق نيز در دستور کار است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 90]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن