تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):بهترین عبادت بعد از شناختن خداوند،‌ انتظار فرج و گشایش است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819846329




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آخوندي در كنار فعاليت‌هاي عمراني توجه خاصي به مسائل اجتماعي دارد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۴ خرداد ۱۳۹۴ (۱۰:۴۶ق.ظ)
سخنگوي مجمع نمايندگان خراسان شمالي: آخوندي در كنار فعاليت‌هاي عمراني توجه خاصي به مسائل اجتماعي دارد موج- سخنگوي مجمع نمايندگان استان خراسان شمالي گفت: يکي از ويژگي‌هاي برجسته آخوندي اين است که در کنار فعاليت‌هاي عمده عمراني توجه خاصي به مسائل اجتماعي دارد.
به گزارش خبرگزاري موج، عبدالرضا عزيزي، سخنگوي مجمع نمايندگان استان خراسان شمالي، با اشاره به اقدامات وزير راه و شهرسازي در سطح ملي گفت: وقتي مجموعه فعاليت‌هاي وزارت راه و شهرسازي در دو سال گذشته را بررسي مي‌کنيم، مي‌بينيم در حوزه مسکن با تمام مشکلات مالي که مسکن مهر براي مردم و دولت به وجود آورد، اين بخش از بن‌بست خارج شد.
اما؛ مردم عزيز بايد قدري تحمل کنند چون مسکن مهر پروژه بسيار بزرگ و هزينه‌بري است و تا حصول نتيجه زمان نياز دارد. ضمن اين که ساير ارگان‌ها نيز بايد به کمک وزارت راه و شهرسازي بيايند تا خدمات زيربنايي و روبنايي پروژه‌هاي مسکن مهر هر چه سريع‌تر به بهره‌برداري برسند.
وي به برنامه‌هاي دولت در بخش مسکن نيز اشاره کرد و گفت: دو اتفاق بزرگ در بخش افزايش تسهيلات و رونمايي از طرح جامع مسکن نشان مي‌دهد که وزارت راه و شهرسازي به عنوان سياست‌گذار طي دو سال گذشته براي به نتيجه رسيدن اين طرح‌ها برنامه‌ريزي داشته است. افزايش تسهيلات مسکن در شرايط مشکلات مالي اقدام بزرگي بود که با پيشنهاد وزارت راه و شهرسازي و تأييد شوراي پول و اعتبار به تصويب رسيد.
اين نماينده مجلس به اقدامات وزارت راه و شهرسازي در زمينه راه‌هاي روستايي اشاره کرد و گفت: در زمينه راه‌هاي روستايي اقدامات خوبي صورت گرفته و وضعيت رسيدگي به جاده‌هاي کشور نيز به شکل مطلوبي انجام مي‌شود، در زمينه کاهش تلفات جاده‌اي نيز فعاليت‌هاي اجتماعي و فرهنگي خوبي صورت گرفته که نتيجه آن کاهش آمار کشته‌شدگان سوانح جاده‌اي در دو سال اخير است.
عزيزي در زمينه حمل‌ونقل ريلي و هوايي نيز با مثبت ارزيابي کردن اقدامات صورت گرفته در وزارت راه و شهرسازي گفت: خطوط ريلي کشور به شکل درخور توجهي رو به تکامل است و موضوع حمل نقل ترکيبي که وزير راه مطرح کرده حتما نتايج مثبتي در بر خواهد داشت.
وي با اشاره به اينکه کم کردن عمر ناوگان حمل‌ونقل هوايي کشور از ديگر اقدامات مثبت وزارت راه و شهرسازي است، گفت: اين موضوع هم به لحاظ اجتماعي نتايج خوبي در بين مردم دارد و هم تأثيري شگرفي در امر گردشگري داخلي و خارجي دارد.
رئيس کميسيون اجتماعي مجلس شوراي اسلامي با اشاره به اينکه وزير راه و شهرسازي همه مشکلات اين وزارتخانه که از دولت قبل باقي‌مانده بود را يک به يک با صبر و درايت حل کرد، گفت: ويژگي بسيار مهم و شايان توجه آخوندي اين است که او در کنار فعاليت‌هاي عمده عمراني توجه خاصي به مسائل اجتماعي و فرهنگي دارد و در مجموعه خود افرادي را با اين شاخصه‌ها به خدمت گرفته است که اين نکته جاي تقدير دارد.
عزيزي در ادامه با اشاره به دستاوردهاي وزارت راه و شهرسازي در استان خراسان شمالي از عملکرد مثبت وزير راه و شهرسازي در زمينه فعاليت‌هاي عمراني تقدير کرد و با بيان اينکه احداث راه‌آهن جوين- اسفراين- بجنورد - شيروان به طول ۲۱۰ کيلومتر از پروژه‌هايي است که در دولت يازدهم عمليات تکميل آن آغاز شده، به تشريح فعاليت‌هاي عمراني و راه‌سازي انجام شده در استان خراسان شمالي طي دو سال گذشته پرداخت.
سخنگوي مجمع نمايندگان استان خراسان شمالي با اشاره به عملکرد مثبت وزارت راه و شهرسازي در حوزه‌هاي عمراني در دو سال گذشته گفت: استان خراسان شمالي به لحاظ نزديکي بجنورد به عشق‌آباد و فاصله ۸۰ کيلومتري اين دو منطقه از اهميت ويژه‌اي برخوردار است.
رئيس کميسيون اجتماعي مجلس شوراي اسلامي با بيان اينکه احداث راه‌آهن جوين- اسفراين- بجنورد - شيروان به طول ۲۱۰ کيلومتر از پروژه‌هايي است که در اين مدت عمليات تکميل آن آغاز شده است، گفت: همچنين ۲۰۰ کيلومتر از راه‌هاي روستاني در اين مدت آسفالت و احداث شد که اين اقدام افزايش ۵ درصد شاخص استان را در پي داشت.
وي به احداث ۲۰ کيلومتر بزرگراه در استان طي دو سال اخير اشاره کرد و گفت: در همين زمينه ۱۴۰ کيلومتر بزرگراه با پيشرفت فيزيکي ۵۰ درصد در دست احداث است که در محور بجنورد- گلستان قرار دارد.
عزيزي با بيان اينکه در محورهاي اصلي استان خراسان شمالي روکش آسفالت مورد استفاده شد، افزود: راه اصلي بجنورد به سنخواست با پيشرفت ۲۵ درصد به طول ۷۸ کيلومتر از ديگر برنامه‌هاي وزارت راه و شهرسازي در اين استان بود.
سخنگوي مجمع نمايندگان استان خراسان شمالي با اشاره به اينکه از زمان تصدي آخوندي بر وزارت راه و شهرسازي شاهد اقدامات مهم و بزرگي در زمينه‌هاي مختلف اعم از حمل‌ونقل و مسکن بوده‌ايم، ادامه داد: در مدت دو سال گذشته از عمر دولت يازدهم با همکاري وزارت راه و شهرسازي ۲۰ ساختمان راهداري و ۴ دستگاه سوله در سطح استان احداث شد.
وي با بيان اين که در مسکن مهر نيز دولت يازدهم با وجود مشکلات قدم‌هاي قابل‌توجهي برداشته است به افتتاح ۴۸۹۰ واحد مسکن مهر در اين استان همزمان با سفر هيأت دولت اشاره کرد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 62]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن