تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):تکمیل روزه به پرداخت زکاة یعنى فطره است، همچنان که صلوات بر پیامبر (ص) کمال نماز ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820765240




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

روابط عمومي محافظه‌کار، بزرگ‌ترين ضعف دولت


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۳ خرداد ۱۳۹۴ (۱۸:۵۸ب.ظ)
روابط عمومي محافظه‌کار، بزرگ‌ترين ضعف دولت موج - بار ديگر در نشست مطبوعاتي رئيس‌جمهور، شاهد انتخاب سليقه‌اي در طراحان پرسش از رئيس‌ دولت يازدهم بوديم و با وجود وعده‌هاي گروه اطلاع‌رساني دولت، بازهم همان قديمي‌ها پرسيدند، نه خصوصي‌ها و منتقدان.
به گزارش خبرنگار خبرگزاري موج، نشست‌هاي مطبوعاتي رئيس‌جمهوري، همواره با چاشني‌هايي از حاشيه همراه است که در مرحله نخست گريبان گير خبرنگاران داخلي مي‌شود که عموماً در نشست‌هاي مطبوعاتي سخنگوي دولت نيز حضور دارند.
ساماندهي 250خبرنگاري که بيشتر در حد يک پُز رسانه‌اي حساب مي‌شود براي افرادي که واقعاً دغدغه معيشت و اقتصاد را داشتند جاي سؤال داشت که اين سياه لشگران چه سؤالاتي را مي‌خواهند مطرح کنند.
اما در اين هياهو، اولين نقص بارز در اين نشست، فراموشي پخش سرود مقدس جمهوري اسلامي در آغاز مراسم بود که بايد روابط عمومي نهاد رياست جمهوري در اين خصوص پاسخگو باشد.
در بين سؤالات بارها مشاهده‌شده که اطرافيان دولت نظير رسانه‌هاي مختص به دولت و بيشتر با طعم اصلاح‌طلبان موافق دولت در بين سؤال‌کنندگاني قرار داشتند. تنها وجهي که براي آن‌ها اصلاً مهم نبود، آينده اقتصاد کشور بود و بيشتر بليت و حضور در کنسرت‌ها براي آن‌ها حائز اهميت‌تر بود تا نان شب مردم.
زماني که رسانه‌هاي خارجي حاضر در اين جمع مشاهده مي‌کنند که سؤالات بيشتر حاشيه‌اي است، به خود اجازه مي‌دهند که حداقل 2بار پيرو خبرنگاري که از سوي قوه قضاييه به‌عنوان جاسوس معرفي‌شده است، وضعيت و آزادي اين فرد را در رسانه ملي از رئيس‌جمهور طلب کنند.
اما حاشيه فراوان بود، در ابتداي جلسه زماني که کاظم روحاني نژاد، خبرنگار سابق صداوسيما خبر از انتخاب پرسشگران از رئيس‌جمهور به سبک دور از روال هميشگي خبر داد، بسيار خشنود شديم اما در ادامه کار همان آش و کاسه نيز همان بود و شرايط قبلي را از گروه رسانه‌اي دولت ديديم که بار ديگر مميزي را اين بار در انتخاب سؤال‌کنندگان از رئيس‌جمهوري گذاشتند.
بار ديگر سؤالات فيلتر شده‌اي انتخاب شد تا گروه رسانه‌اي نهاد رياست‌جمهوري به خاطر لبخند و رضايت رياست‌جمهور، معيشت و حتي بهبود اقتصاد و اجرايي شدن پيام‌هاي مقام معظم رهبري، از شخص نخست اجرايي کشور، به پرسش درنيايد.
در پايان نيز هديه‌اي به‌رسم ناميموني به خبرنگاران داده شد؛ همان شارژر باتري معروف که تمامي خبرنگاران حداقل 7الي 8 مورد آن را فقط به اهل خانواده خود و فاميل‌هاي نزديک هديه کرده‌اند.
روابط عمومي چي هاي عزيز، براي سؤال از رئيس‌جمهور سؤالاتي بسيار واجب‌تر و حياتي‌تر از کنسرت، حياتي از آينده حضور آمريکايي‌ها در عراق و حتي آزادي جاسوسان داشتيم و خيلي راحت سؤالمان را با يک هديه ناقابل تعويض کرديد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 191]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن