تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):از خوشبختى انسان درخواست خير از خداوند و خشنودى به خواست اوست و از بدبختى انسان...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819673073




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

لغو کنسرت موسيقي با حکم قضايي انجام شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۳ خرداد ۱۳۹۴ (۱۶:۲۹ب.ظ)
سخنگوي ناجا: لغو کنسرت موسيقي با حکم قضايي انجام شد موج - سخنگوي نيروي انتظامي گفت: ماده ۲۰ آيين‌نامه مصوب هيات وزيران صراحتا اعلام مي کند «برگزاري هرگونه برنامه هنري و نمايشي مستلزم تحصيل اجازه مخصوص از نيروي انتظامي است».
به گزارش خبرگزاري موج، سخنگوي ناجا در پاسخ به خبر ارسالي يک خبرگزاري به نقل از سخنگوي وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي مبني بر اين که نيروي انتظامي حق لغو هيچ کنسرتي را ندارد، گفت: البته اين مهم خارج از دايره اطلاعات سخنگوي وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي نبوده و نيست؛ زيرا هم ايشان در مصاحبه اختصاصي با يک پايگاه خبري تحليلي در پاسخ به سؤال خبرنگار مصاحبه‌کننده مي‌گويد براي اداره اماکن يک وظايف تعريف شده و مأموريت خاص خودش را براي بررسي شرايط فيزيکي و امنيتي دارد و در جاي ديگر با اشاره به ضابط قضايي بودن پليس اضافه مي‌کند که من اعتقاد دارم بايد به دنبال تفاهم‌نامه‌اي با دستگاه قضايي باشيم تا اين مسائل حل شود؛ زيرا وقتي يک رأي قضايي توسط مقام قضايي صادر مي‌شود، ديگر لازم‌الاجرا است و البته وزير ارشاد بارها به اين موضوع اشاره کرده‌اند.
سردار منتظر المهدي ادامه داد: سوابق موجود از تقدير و تشکرهاي قابل توجه جامعه هنري کشور از مساعدت‌هاي پليس خدوم، خود در انتظام بخشي امورات جاري و ارتقاي احساس امنيت آنان حکايت دارد.
وي افزود: به نظر مي‌رسد بهتر است در سال همدلي و هم زباني دولت و ملت راه‌حل مسائل في‌مابين اقشار اجتماعي و نهادهاي رسمي در جلسات کارشناسي پيگيري شود تا در عرصه جنجال‌هاي رسانه‌اي احساسات مردم جريمه‌دار نشود.
سخنگوي ناجا ادامه داد: قبل از صدور هر مجوزي مراتب قانوني آن بايد به درستي انجام شود تا دخالت پليس موجب تکدر خاطر هنرمندان نشود.
منتظر المهدي با اشاره به اين که پليس همواره در کنار مردم بوده و هست و تلاش مي‌کند خواسته‌هاي به حق آنان را در کمترين زمان ممکن انجام دهد، تصريح کرد: تلاش پليس بر اين است که امنيت رواني، اخلاقي و اجتماعي را در جامعه فراهم کند.
سخنگوي ناجا در پايان خاطرنشان کرد: لغو کنسرت مورد اشاره نيز با حکم قضايي انجام شده و ناجا به وظيفه ذاتي خود عمل کرده و حتماً براي انجام مأموريت‌هاي خود مصلحت‌انديشي و سياسي‌کاري نخواهد کرد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 88]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن