تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 16 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):كسى كه كارهاى خود را به خدا بسپارد همواره از آسايش و خير و بركت در زندگى برخوردار اس...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805048068




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نگراني وزارتخانه از انحصار مخابرات/ افزايش قيمت سوخت برابر با افزايش استفاده از پست


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۳ خرداد ۱۳۹۴ (۱۱:۳۹ق.ظ)
معاون وزير ارتباطات در گفت و گو با موج: نگراني وزارتخانه از انحصار مخابرات/ افزايش قيمت سوخت برابر با افزايش استفاده از پست موج - معاون برنامه‌‌‌ريزي و نظارت راهبردي وزارت ارتباطات و فناوري اطلاعات با اشاره به مشکلاتي که بين وزارت ارتباطات و مخابرات وجود دارد بيان کرد: تنها مشکلي که وجود دارد انحصاري شدن مخابرات بعد از واگذاري است.
برات قنبري، معاون برنامه‌‌‌ريزي و نظارت راهبردي وزارت ارتباطات و فناوري اطلاعات در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاري موج، در ارتباط با چگونگي وضعيت بودجه امسال 4500 ميليارد پيشي بيني درآمد وجد داشت که دولت تمام اعتباراتي را که ما در نظر مي‌گيريم به ما تخصيص نمي‌دهد، به‌عنوان‌مثال هزينه‌هايي که براي دولت الکترونيک در نظر گفته‌شده بيش از 1500 ميليارد تومان و هزينه انتخابات الکترونيک هم در کنار هزينه‌هاي ديگر در نظر گرفته شد که در پايان 2 هزار و 70 ميليارد پيش‌بيني شد و تا زماني که وصول درآمدها را نداشت باشيم دولت بودجه منظور را به ما تخصيص نمي‌دهد.
قنبري همچنين درباره رشد اقتصادي وزارت ارتباطات فناوري اطلاعات افزود: تفاوت وزارت ارتباطات با بخش‌هاي ديگر در اين است که اگر ما يک واحد سرمايه‌گذاري کرديم بخش خصوصي 3 واحد سرمايه‌گذاري مي‌کند و اين گسترش حوزه ارتباطي به نفع دولت خواهد بود و اين وارد در حالي است که در رتبه‌هاي جهاني در حوزه ارتباطي بسيار پايين هستيم و اين گسترش شبکه‌هاي اجتماعي است که به رشد اقتصادي اين وزارت خانه کمک مي‌کند.
در ارتباط با مشکلات موجود بين وزارت ارتباطات و شرکت مخابرات ايران که با برکناري مديرعامل شرکت مخابرات افزايش هم پيدا کرد عنوان کرد: اين مشکلات در هر سازماني که به سازمان ديگر وابسته باشد وجود دارد، مخابرات نيز نقش اصلي را براي وزارت ارتباطات بازي مي‌کند.
وي هم‌چنين با اشاره به وابستگي اين دو مجموعه خاطرنشان کرد: انحصاري که با واگذاري شرکت مخابرات ايجاد شد، مانع از اين شد که گسترش بخش خصوصي را شاهد باشيم و وزارت ارتباطات هم براي تعامل بيشتر بخش خصوصي بسيار اهميت قائل است، اين‌گونه مي‌شود که اين مشکلات به وجود مي‌آيد، که اميدواريم اين بحث‌ها به‌زودي حل شود.
معاون برنامه ريزي وزارت ارتباطات درباره وضعيت واگذاري پست جمهوري اسلامي به بخش خصوصي بيان کرد: شرکت پست در دولت قبلي پروانه بهره برداري گرفت که همزمان با آن مجلس قانوني براي پست جمهوري اسلامي ايران گذاشت و بر اساس آن قرار شد ساختار و نحوه خصوصي سازي روشن شود.
وي با اشاره به قانون سختي که در اين زمينه براي واگذاري به بخش خصوصي وضع شد، افزود: در اين قانون از 4 عمل اصلي پست تنها به دو عمل پست يعني شبکه قبول و رهسپاري مرسوله توجه شده و تنها اين دو قابليت خصوصي سازي را دارند.
قنبري خاطرنشان کرد: اگر بخش خصوصي مي خواهد وارد اين حوزه شود بايد جايگاه تجاري مشخصي داشته باشد و با توجه به افزايش 10 برابري بازار پست بخش خصوصي مي تواند تاثير بسزايي در اين بازار داشته باشد.
وي با اشاره به سياست هاي وزارت ارتباطات در ارتباط با پست اذعان کرد: ما اعتقاد داريم که اگر حجم بازار پست 600 ميليارد است بايد اين رقم به 6هزار ميليارد برسد و همچنين با توجه به افزايش قيمت بنزين اين توجيه اقتصادي براي پست وجود دارد که هزينه هاي جابه جايي براي پست کردن موردي خاص توسط پست انجام شود.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 69]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن