تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 14 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):حقّ نصيحت خواه اين است كه به راه صحيحى كه مى دانى مى پذيرد، راهنمائيش كنى و سخن در حدّ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

خانه انزلی

تجهیزات ایمنی

رنگ استخری

پراپ فرم رابین سود

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799324347




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

از 28 خرداد تا 26 تیرماه؛ جشنواره رمضانی "شهر خدا" در برج میلاد برگزار می‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: از 28 خرداد تا 26 تیرماه؛
جشنواره رمضانی "شهر خدا" در برج میلاد برگزار می‌شود
مدیرعامل برج میلاد تهران ضمن تشریح ویژه برنامه‌های جشنواره رمضانی "شهرخدا" گفت: همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان ویژه برنامه‌های مختلف این ماه برای شهروندان و بازدیدکنندگان برج میلاد تهران برپا می‌شود.

خبرگزاری فارس: جشنواره رمضانی "شهر خدا" در برج میلاد برگزار می‌شود



به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی برج میلاد تهران، علیرضا شریفی با اعلام این خبر گفت: جشنواره رمضانی "شهرخدا" از 28 خردادماه و همزمان با آغاز ماه برکت کار خود را شروع می‌کند و این جشنواره به مدت یک ماه میزبان شهروندان و بازدیدکنندگان برج میلاد تهران خواهد بود.
محله‌های طهرون،کودک،زندگی و سلامت به برج میلاد تهران می‌آیند
مدیرعامل برج میلاد تهران با بیان اینکه این دوره از جشنواره در فضایی به وسعت 20 هزار مترمربع از محوطه و فضای برج میلاد تهران برگزار می‌شود، تصریح کرد: شکل و شمایل این دوره از جشنواره رمضان متفاوت از دوره‌های قبل خواهد بود، بگونه‌ای که در برنامه ریزی‌های انجام شده قرار بر این است که چهار محله طهرون، کودک، زندگی و سلامت برپا شود.
شریفی ادامه داد: در هر محله غرفه‌های مختلفی راه‌اندازی می‌شود که در محله زندگی غرفه‌های رسم زندگی، مینی مال زندگی من، کارگاه خانواده، نمایشگاه کتاب زندگی، مشاوره خانواده، باشگاه همسران جوان تهران راه اندازی می‌شود.
وی با اشاره به اینکه محله سلامتی با هدف توجه به سلامت شهروندان و زندگی سالم برپا می‌شود، گفت: در این محله غرفه‌های طب سنتی، مشاوره تغذیه، رایحه درمانی، عسل درمانی، فروش گیاهان دارویی، حجامت، و نمایشگاه کتاب سلامت برپا می‌شود.
مدیرعامل برج میلاد تهران درباره محله کودک نیز افزود: این محله با هدف زنده نگه داشتن شعار "شهر دوستدار کودک" راه اندازی می‌شود و رویکرد اصلی در این محله  تحقق شعار "آسمان آبی، زمین پاک" است. به همین منظور 300 مترمربع از فضای جشنواره را به پارک ترافیک کودکان اختصاص داده‌ایم که در این پارک کودکان با قوانین راهنمایی و رانندگی، رانندگی بین خطوط و ... آشنا شوند.
وی تصریح کرد: راه اندازی غرفه‌های بازی فکری، کارگاه نانوایی، نجاری، نقاشی رولی، آموزش امور بانکی، ساخت عروسک با مواد بازیافتی، نقاشی قصه‌های قرآنی، بادکنک اشکال، کارگاه سفال، شابلون و غرفه فروش کتاب‌های کودک و کتابخانه از دیگر برنامه‌های ما در محله کودک است.
"برخوانی "هنرمندان شاخص سینما و تئاتر در محله طهرون
مدیرعامل برج میلاد تهران با اشاره به ویژه برنامه‌های مختلف هنری در محله طهرون گفت: این محله با هدف حفظ، مداومت و تعامل میان سنت‌ها و آیین‌های ایرانی و شعائر اسلامی در فضای روحانی و مفرح ماه مبارک رمضان راه اندازی می‌شود.
به گفته شریفی، در محله طهرون قرار است آیین‌های نمایشی و برنامه‌هایی همچون موسیقی زورخانه، مرثیه خوانی، پرده خوانی، شاهنامه خوانی، مناجات خوانی و ... در قالب  نمایش ویژه "ترنا" اجرا شود.
وی توضیحات خود را اینگونه تکمیل کرد: ترنا بازی نام یک بازی کهن تهران است که تا چندی پیش در ایران رواج عمومی داشت و در فرهنگ ایرانی و ادبیات فارسی به بازی میر و وزیر شهرت یافته است. در ترنا تک گویی بر مبنای گفت و شنود است و  هر آنچه که حاکم حکم می‌کند باید اجرا شود. ترنا اجرای نمایش ویژه در قهوه خانه‌های طهران قدیم در ماه مبارک رمضان بوده است که متاسفانه با گذشت زمان به فراموشی سپرده شده و امروز در تلاش هستیم تا این آیین سنتی را برای نسل جدید احیا کنیم. نکته جالب توجه در اجرای نمایش ترنا آن است که تعدادی از تماشاگران نیز خود به اجرای نمایش می‌پردازند و در این میان به دستور مرشد قهوه خانه، چای به مهمانان داده می شود.
مدیرعامل برج میلاد تهران همچنین به برخوانی ویژه هنرمندان شاخص سینما و تئاتر در محله طهرون اشاره کرد و گفت: همزمان با اجرای نمایشی "ترنا" هنرمندان شاخص سینما و تئاتر مناجات خوانی پیرامون ایام ماه مبارک و نیایش پروردگار می پردازند.
اجرای ویژه نمایش "توبه نمی‌کنم" در ماه رمضان
وی همچنین از اجرای نمایش ویژه "توبه نمی‌کنم" اشاره کرد و افزود: این نمایش به نویسندگی و کارگردانی سید جواد هاشمی است که از ششم تیرماه تا 15 تیرماه در سالن اصلی مرکز همایش های برج میلاد تهران اجرا می‌شود.
راه اندازی سرای تفریحات و بازی و سرگرمی
شریفی همچنین از راه اندازی سرای تفریحات و سرگرمی برای کودکان خبر داد و گفت: به غیر از محله کودک، سرای ویژه ای نیز برای بازی و سرگرمی و تفریح در نظر گرفته شده است که در این سرا علاقه مندان می‌توانند از خدمات و امکانات ویژه ورزشی همچون پینگ پونگ، فوتبال دستی، ایرهاکی، ترنادو، دارت و ... استفاده کنند.
برپایی نمایشگاه محصولات فرهنگی از دیگر بخش های جشنواره رمضانی است که مدیرعامل برج میلاد تهران به آن اشاره کرد و گفت: در این بخش کتاب، نرم افزارهای فرهنگی مختلف با محوریت قرآن کریم و نهج البلاغه به مخاطبان ارائه می شود.
استهلال ماه‌های رمضان و شوال بر فراز برج میلاد
مدیرعامل برج میلاد تهران همچنین از برپایی کارگاه استهلال ماه رمضان و شوال بر فراز برج میلاد تهران خبر داد و گفت: به روال سال‌های گذشته رویت ماه رمضان و شوال بر فراز برج میلاد تهران و با حضور متخصصان و منجمان شاخص کشور برگزار می‌شود. رویت ماه رمضان 27 خرداد ماه و رویت ماه شوال 25 و 26 تیرماه در تراز 292 برج میلاد تهران خواهد بود. هچنین علاقه مندان به علم نجوم و رصد هلال ماه می‌توانند به صورت رایگان از تلسکوپ‌های برج میلاد تهران ماه رمضان و شوال را رویت کنند.
برج میلاد میزبان جام رمضان بازی‌های رایانه‌ای می‌شود
شریفی تصریح کرد: در جشنواره شهر خدا جام رمضان بازی‌های رایانه‌ای در برج میلاد تهران برگزار می‌شود.
وی ادامه داد: مرحله نخست لیگ بازی‌های رایانه‌ای ایران نیز به میزبانی برج میلاد تهران، در اردیبهشت ماه برگزار شد و نفرات برتر ایران در بازی‌های فوتبالی در این مرحله مشخص شدند.
ختم قرآن شهروندان در جشنواره رمضانی برج میلاد
مدیرعامل برج میلاد تهران همچنین از ختم قرآن توسط شهروندان خبر داد و گفت: یکی از کارهای ویژه امسال جشنواره، ختم قرآن شهروندان در برج میلاد تهران است. در این طرح هر صفحه از قرآن مجید لمینیت می‌شود و شهروندان در صورت تمایل می‌توانند یک برگ از این قرآن‌های لمینیت شده را دریافت کنند و آن یک صفحه را در طول حضورشان در جشنواره رمضانی قرائت کنند؛ در  این روش با مشارکت شهروندان در هر روز از ماه مبارک رمضان چندین بار قرآن کریم ختم می‌شود.
اطعام ایتام در ماه رمضان
شریفی یکی دیگر از برنامه‌های جشنواره رمضانی "شهر خدا" را افطاری ایتام عنوان کرد و گفت: همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان و به همت انجمن‌های خیریه هر شب 300 نفر از کودکان ایتام از یادمان ملی ایرانیان رایگان بازدید کرده و پس از آن سفره افطاری برای آنها پهن می‌شود.
شعرای برتر کشور به برج میلاد می‌آیند
وی همچنین از برگزاری شب شعر همزمان با شب شهادت حضرت خدیجه (س) خبر داد و افزود: این مراسم 5 تیرماه با حضور شعرای برتر کشور در سالن اصلی مرکز همایش‌های برج میلاد تهران برگزار می‌شود.
زنان سفرای کشورهای اسلامی سفره افطاری پهن می‌کنند
مدیرعامل برج میلاد تهران همچنین از  برگزاری ویژه برنامه "رمضان میراث مسلمانان" در بخش بین الملل خبر داد و  گفت: در این بخش زنان سفرای کشورهای اسلامی با هدف ترویج فرهنگ و سنت‌های کشورهای خود در ماه مبارک رمضان غذاهای اصیل کشورهای اسلامی همچون پاکستان، افغانستان، تاجیکستان، مالزی و ... را تدارک دیده و سفره افطاری کشور خود را در روز 13 تیرماه در بلندترین سازه مخابراتی کشور پهن می‌کنند تا شهروندان تهرانی با آداب و سنن سایر کشورهای مسلمان در ماه مبارک رمضان آشنا شوند.
شریفی در پایان ضمن دعوت از عموم شهروندان گفت: جشنواره رمضانی "شهرخدا" از 28 خرداد ماه از ساعت 18 تا 2 بامداد در برج میلاد تهران برگزار می‌شود و این جشنواره  تا 26 تیرماه ادامه دارد. انتهای پیام/
 

94/03/23 - 11:23





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 229]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن