تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 16 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):علت روزه گرفتن آن است كه به سبب آن ثروتمند و فقير برابر شوند زيرا ثروتمند گرسنگى را اح...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

ترازوی آزمایشگاهی

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

خانه انزلی

تجهیزات ایمنی

رنگ استخری

پراپ فرم رابین سود

سایت نوید

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799655418




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

این سرباز خمینی با دست بسته شهید نشده است+عکس


واضح آرشیو وب فارسی:تراز: تراز: اخیراً خبر شناسایی و تشخیص هویت یکی از ۱۷۵ شهید غواص از طریق آزمایش DNA در بین کاربران شبکه‌های اجتماعی دست به دست می‌شود.

به گزارش تراز ،به منظور جلوگیری از گسترش شایعات مجازی در شبکه‌های اجتماعی، مهم‌ترین و جدیدترین شایعه منتشر شده در فضای مجازی که توسط کاربران شبکه‌های اجتماعی نقل می‌شود را در بسته خبری «از شایعه تا واقعیت» بررسی می‌کند.

**شایعه**
اخیراً خبر شناسایی و تشخیص هویت یکی از ۱۷۵ شهید غواص از طریق آزمایش DNA در بین کاربران شبکه‌های اجتماعی دست به دست می‌شود؛ نقل کنندگان مدعی شدند که طبق آزمایش‌های DNA هویت نخستین شهید شناسایی شده «مسعود شادکام» اعلام شده است. 







**واقعیت**تاکنون هیچ یک از مسئولان ذیربط هویت هیچ یک از شهدای غواص را اعلام نکرده‌اند و صرفاً آخرین خبرها حاکی از تلاش مسئولان مربوطه برای شناسایی و تشخیص هویت شهداست.*شهدا در حال شناسایی هستندمسئول روابط عمومی کمیته جستجوی مفقودان ستاد کل نیروهای مسلح در مصاحبه اخیر خود از انجام آزمایش DNA از شهدای غواص و خط‌شکن بعد از اتمام جمع‌آوری پلاک‌ها خبر داده است؛ ابوذر اسدی درباره شناسایی 270 شهید گمنام و غواص 8 سال دفاع مقدس که از مرز شلمچه وارد ایران شده‌اند، گفته است که: «در حال حاضر مشغول جمع‌آوری مدارک و پلاک‌های 175 شهدای غواص، خط شکن و 95 شهد گمنام هستیم که بعد از اتمام این مرحله از کار آزمایش‌های مربوط به DNA نیز صورت خواهد گرفت.»* ادامه عملیات تشخیص هویت شهدا تا پایان ماه رمضانهمچنین سرهنگ ابراهیم رنگین مسئول ستاد معراج شهدای تهران نیز پیش از این اعلام کرده بود که: «در حال نمونه‌برداری از 270 شهیدی که ماه گذشته از مرز شلمچه وارد شده‌اند هستیم و این مراحل تا پایان ماه رمضان ادامه خواهد داشت.» *شهید مسعود شادکام یکی از یادگاران مظلوم کربلای 4اما چه شد که نام شهید مفقود الاثر مسعود شادکام به عنوان یکی از 175 شهید به سر زبان‌ها افتاد؟ شهید مسعود شادکام یکی از شهدای عملیات غرور آفرین کربلای 4 است، چندی پیش همزمان با تفحص 175 شهید غواص سمیه شادکام دلنوشته‌ای برای عموی شهید خود (مسعود شادکام) در صفحه شخصی‌اش در فیس بوک می‌نویسد که این مطلب از سوی بسیاری از رسانه‌ها نیز بازنشر می‌شود. 

همزمان شدن پخش تصاویر شهید مسعود شادکام به عنوان یکی از یادگاران مظلوم کربلای 4 در رسانه‌ها با تفحص 175 شهید غواص عملیات کربلای چهار در فضای مجازی یکی از علل به وجود آمدن این اشتباه از سوی کاربران شبکه‌های اجتماعی بوده است. * تکذیب این ادعای جعلیروابط عمومی کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح اعلام کرد: متاسفانه عده ای معلوم الحال با هدف تشویش اذهان عمومی مردم به ویژه خانواده های معظم شهدا مطالبی نادرست و بی پایه و اساسی مبنی بر شناسایی پیکر شهید غواصی که تصویر آن در جریان نشست خبری فرمانده محترم کمیته جستجوی مفقودین از رسانه ها منتشر شد را در شبکه های مجازی پخش نموده و پیکر این شهید را به یکی از شهدای مفقودالاثر لشکر 5 نصرخراسان نسبت داده اند که کاملاً جعلی و بی پایه و اساس می باشد. بدیهی است هرگونه اعلام شناسایی به خانواده های معظم شهدا فقط از طریق کمیته جستجوی مفقودین، بنیاد شهید و ایثارگران نیروهای مسلح و بر اساس روش معمول صورت می پذیرد.


منبع: فارس



شنبه 23 خرداد 1394 ساعت 08:30





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تراز]
[مشاهده در: www.taraznews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 169]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن