تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):براى بهشت درى است‏بنام (ريان) كه از آن فقط روزه داران وارد مى‏شوند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815355688




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

وضعیت سوادآموزی در کشور باید به سمت بهبود پیش برود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: رئیس سازمان نهضت سوادآموزی: وضعیت سوادآموزی در کشور باید به سمت بهبود پیش برود خبرگزاری پانا: رئیس سازمان نهضت سوادآموزی گفت: وضعیت سواد آموزی در کشور با توجه به اقتضائات و جامعه هدف باید به سمت بهبود پیش رود.
۱۳۹۴ شنبه ۲۳ خرداد ساعت 08:25

خبرگزاری پانا+

به گزارش پانا، علی باقرزاده در دوره آموزشی راهبردها و توسعه سواد‌آموزی که با حضور معاونین سوادآموزی استان‌ها، در اردوگاه شهید هاشمی‌نژاد ساری اظهار داشت: زیر بنای اساسی رسیدن به اهداف سواد‌آموزی است. رئیس سازمان نهضت سواد‌آموزی تصریح کرد: وضعیت سواد‌آموزی در کشور با توجه به اقتضائات و جامعه هدف باید به سمت بهبود پیش رود. تشکیل دوره‌های آموزشی با هدف آموزش تیم سازی در فعالیت‌های سواد‌آموزی و بیان نحوه جلب مشارکت کارکنان در توسعه سواد‌آموزی الزامی است. وی گفت: تبیین و ارائه خبر سامانه جدید سوادآموزی که از امسال جایگزین سامانه پیشین شده است و بیان مسائل و برنامه‌های امور آموزشی و پشتیبانی و توسعه مدیریت سازمان باید به‌صورت شفاف و کامل مطرح شود که بهترین مکان برای طرح این موارد مهم و کلیدی، تشکیل دوره‌های آموزشی است. وی ضمن تشریح شیوه‌نامه ارزیابی و انتخاب سازمان‌ها، نهادها و اشخاص فعال در عرصه سوادآموزی بیان نظرات و دیدگاه‌های معاونین سوادآموزی استان‌ها در خصوص اجرایی‌شدن برنامه‌های سال جاری را از مهم‌ترین اهداف تشکیل دوره‌های آموزشی برشمرد.
 













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 113]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن