تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 7 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):روزه امساك از خوردن وآشاميدن نيست بلكه روزه،خوددارى ازتمامى چيزهايى است كه خداوندسبحان ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812871579




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اردوغان منتظر ذلت‌های بعدی باشد


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها:
اردوغان منتظر ذلت‌های بعدی باشد




نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان با اشاره به شکست حزب عدالت و توسعه ترکیه و کاهش اقبال مردم این کشور مسلمان به آنها، گفت: رجب طیب اردوغان باید منتظر ذلت‌های بیشتری باشد.





ایسنا: حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمد شاه‌چراغی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه سمنان با اشاره به حمایت‌های پنهان اردوغان از گروه تروریستی داعش اظهار کرد: اردوغان اگر چه در زبان، داعشی‌ها را مسلمان نمی‌دانست اما در عمل از آنها حمایت می‌کرد.

وی از رجب طیب اردوغان به عنوان رئیس جمهوری "داعش پرور" یاد کرد و افزود: شکست حزب حاکم در ترکیه سیلی محکمی به اردوغان و پشتیبانی‌های پنهان آنها از تروریست‌های داعشی بود.

امام جمعه سمنان با اشاره به وقایع یمن تصریح کرد: در حال حاضر مردم این کشور پشتیبان انصارالله هستند و 19 استان از 20 استان این کشور مسلمان در دست انصار الله است و مردم نیز از این حزب حمایت می کنند.

شاه‌چراغی با اشاره به شکست‌های آل سعود خاطرنشان کرد: بزودی موشک های دوربرد حزب الله روزگار آل سعود را سیاه خواهد کرد.

نماینده ولی فقیه در استان با تجلیل از حمایت قبایل یمنی از انصارالله افزود: در حال حاضر بیش از 90 درصد قبایل یمن از گروه مقاومت انصارالله حمایت و پشتیبانی می کند و انشاءالله با اتکال به نصرت الهی و حمایت های مردم یمن، پیروزی با انصارالله است.

این عضو خبرگان رهبری در بخش دیگری از خطبه‌های این هفته سمنان، با بیان اینکه همه ما برای مذاکره‌کنندگان دعا می‌کنیم، بیان کرد: تیم مذاکره کننده هسته‌ای ایران، مورد حمایت مقام معظم رهبری است و همه ما موظفیم از آنها پشتیبانی کنیم.

وی با بیان اینکه تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای باید دو نکته مهم را مورد توجه خود قرار دهد، اضافه کرد: نخست اینکه در مذاکرات تنها به خداوند توکل کنند نه به چین و روسیه و دوم اینکه باید مذاکرات در جهتی مدیریت شود که خواسته‌های مقام معظم رهبری محقق شود.

وی با بیان این که باید همه تحریم ها یک جا لغو شود، افزود: ایران اجازه هیچ نوع بازدیدی از مراکز نظامی خود را نمی دهد.

حجت الاسلام والمسلمین شاه‌چراغی همچنین با اشاره به هفته جهادکشاورزی، گفت: کشاورزان از زحمتکش ترین اقشار جامعه اند که همواره مورد حمایت دین مبین اسلام بوده اند مشروط بر اینکه زکات خود را به موقع بپردازند.







تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 83]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن