تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 15 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):لباس پاكيزه غم و اندوه را مى برد و موجب پاكيزگى نماز است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804607115




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

صادرات کرمانشاه نيازمند تربيت نسل جديدي از بازرگانان است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۲ خرداد ۱۳۹۴ (۱۹:۴۶ب.ظ)
استاندار کرمانشاه: صادرات کرمانشاه نيازمند تربيت نسل جديدي از بازرگانان است موج - استاندار کرمانشاه گفت: صادرات استان نيازمند تربيت نسل جديدي از تجار و بازرگانان است که با مفاهيم علمي اين عرصه آشنا باشند.
به گزارش خبرنگار خبرگزاري موج کرمانشاه؛ ابراهيم رضايي بابادي در کارگروه توسعه صادرات استان اظهار کرد: در سند توسعه استان بخش تجارت و بازرگاني به عنوان محور توسعه انتخاب شده است و بر همين مبنا مي بايست به آموزش افراد فعال در اين عرصه بپردازيم.
وي افزود: مديريت ارشد استان در اين زمينه بسيار مشتاق است که با محوريت اتاق بازرگاني آموزش هاي لازم در زمينه هاي مختلف و با حضور اساتيد برجسته اين عرصه ارايه شود.
استاندار کرمانشاه گفت: بي گمان از ميان اين کلاس هاي آموزشي تجار و بازرگانان خبره اي بيرون خواهند آمد که مي توانند در آينده زمينه ساز توسعه بيشتر صادرات استان شوند.
رضايي بابادي يکي از معضلات بخش صادرات و واردات را عدم آشنايي مديران اين بخش با مسايل حوزه تحت مديريتشان عنوان کرد و گفت: بسياري از آن ها تاکنون حتي يک فنچان هم صادر نکرده اند ولي براي صادرات و واردات کشور تصميم مي گيرند.
وي افزود: بسياري از ادارات و سازمان هاي دولتي به جاي تسهيل در امور، مشغول سنگ اندازي در راه صادرات کشور هستند و اين موضوع مشکلات زيادي را پديد آورده است.
اين مدير ارشد استان با تاکيد بر صادرات هرچه بيشتر محصولات توليدي استان گفت: سياست اقتصادي کشور بر مبناي توسعه صادرات است و در همين راستا بايد زمينه اي را فراهم کرد که تمامي محصولاتي که داراي قابليت صادراتي هست را به کشور هاي ديگر صادر کنيم.

صنايع تبديلي به ارزش افزوده محصولات کشاورزي کمک مي کند
استاندار کرمانشاه در بخش ديگري از سخنانش به لزوم ايجاد صنايع تبديلي پرداخت و گفت: با توسعه صنايع تبديلي در استان مي توان ارزش افزوده بسياري از فرآورده هاي حوزه کشاورزي را به چند برابر رساند و به اين ترتيب درآمد سرانه مردم را بالا برد.
رضايي بابادي افزود: در استان آذربايجان با يک فرايند ساده انگور را تيزابي مي کنند و آن را با ارزش افزوده بالاتر به فروش مي رسانند در حالي کشاورزان استان تنها به عرضه محصول اوليه بسنده مي کنند.
وي در بخش ديگري از سخنانش نخود را يکي از مهم ترين محصولات توليدي در استان دانست و گفت: مي توان با راه اندازي صنايع کوچک تبديلي فرآورده هاي بسيار متنوع و با ارزش افزوده بيشتر از اين محصول تهيه کرد. فراموش نکنيم مصرف خوراکي نخود تنها مختص به آبگوشت نيست و خوراک هاي بسيار متنوع و سودمندي از نخود تهيه مي شود.
اين مدير ارشد استان ادامه داد: با تبليغات رسانه اي و تشريح خواص نخود مي توان اين محصولات فرآوري شده را در ميان جامعه جا انداخت زيرا مردم مشتاق استفاده از محصولات با خواص فراوان هستند و نخود هم داراي چنين ويژگي هايي است.

برگزاري نمايشگاه توانمندي ها گامي در راه توسعه صادارت
در دنباله اين نشست معاون توسعه مديريت و منابع انساني برگزاري نمايشگاه توانمندي هاي صنعتي _ صادراتي در کرمانشاه را گامي در راه توسعه صادرات استان عنوان کرد و گفت: برگزاري چنين نمايشگاه هايي فرصتي را فراهم مي کند تا صاحبان صنايع و صادرکنندگان استان کالاهاي خود را به تجار و بازرگاناني که از کشور عراق و ديگر جاها دعوت مي شوند معرفي نمايند.
حاتمي افزود: اين انتظار از سازمان توسعه تجارت ايران وجود دارد که از برگزاري نمايشگاه توانمندي هاي صنعتي _ صادراتي که به توسعه صادارات کشور کمک مي کند حمايت بيشتري انجام دهند.
سرپرست معاونت هماهنگي امور اقتصادي و توسعه منطقه اي ادامه داد: در برنامه توسعه استان تجارت اولين مزيت محسوب است و مديريت ارشد استان نيز با جديديت به دنبال توسعه ظرفيت ها و پتانسيل هاي اين حوزه است.
وي وظيفه مديران اين حوزه را برقراري اتصال ميان حلقه تجارت و توليد دانست و عنوان کرد: استاني با دو ميليون نفر جمعيت که تجارت محور توسعه آن است صرفاً با اتکا به ظرفيت هاي فعلي اتاق بازرگاني و سازمان صنعت، معدن، تجارت و بازرگاني دچار تحول نمي شود و بايد با برگزاري کلاس ها و برنامه هاي آموزشي گوناگون تجارت و بازرگاني را به يک فرهنگ در ميان اصناف و اقشار مختلف جامعه تبديل کرد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 108]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن