تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 18 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):حکمت را هر کجا که یافتی فراگیر، زیرا حکمت گمشده هر مومن است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805707658




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نقش برجسته بانوان در پیشبرد اهداف تعلیم و تربیت غیر قابل انکار است


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین:


نقش برجسته بانوان در پیشبرد اهداف تعلیم و تربیت غیر قابل انکار است استان‌ها > لرستان - مدیر کل آموزش و پرورش لرستان با بیان این جمله که زن آئینه تمام نمای شخصیت انسان است ، گفت : بانوان حضوری بانشاط ،فعال و اثر بخش در آموزش و پرورش دارند و نقش برجسته آنان در پیشبرد اهداف تعلیم و تربیت غیر قابل انکار است .

دکتر گودرز کریمی فر نقش آموزش و پرورش را در ترغیب بانوان به حضور فعالانه در عرصه های مختلف اجتماع کلیدی برشمرد و گفت : بیش از نیمی از معلمان کشور را بانوان تشکیل می دهند که نقش آفرینی آنان در هدایت جامعه کاملاً ملموس است . وی خاطر نشان کرد : زن مظهر پرورش است و صفت الهی پروردن را از جانب خدای خویش به ودیعه دارد.

کریمی فر ادامه داد : در مکتب اسلام ، قبل از افشاندن بذر آموزش در وجود انسان باید تزکیه و تربیت را آغاز کرد و این تربیت از خواستگاه ایجاد و جایگاه تولد شکل می گیرد که رسالت اصلی آن بر عهده زن و مادر است .

مدیر کل آموزش و پرورش لرستان با بیان این جمله که زن آئینه تمام نمای شخصیت انسان است ، گفت : بانوان حضوری بانشاط ،فعال و اثر بخش در آموزش و پرورش دارند و نقش برجسته آنان در پیشبرد اهداف تعلیم و تربیت غیر قابل انکار است . به گزارش خبرآنلاین ،دکتر گودرز کریمی فر  نقش آموزش و پرورش را  در ترغیب بانوان به حضور فعالانه در عرصه های  مختلف اجتماع کلیدی برشمرد و گفت : بیش از نیمی از معلمان کشور را بانوان تشکیل می دهند که نقش آفرینی آنان در هدایت جامعه  کاملاً ملموس است . وی خاطر نشان کرد : زن  مظهر پرورش است و صفت الهی پروردن  را از جانب خدای خویش به ودیعه دارد. کریمی فر ادامه داد : در مکتب اسلام  ، قبل از  افشاندن بذر آموزش در وجود  انسان باید تزکیه و تربیت  را  آغاز کرد و  این تربیت از خواستگاه ایجاد و جایگاه تولد شکل می گیرد که رسالت اصلی آن  بر عهده زن و مادر است . مدیر کل آموزش و پرورش لرستان در ادامه بر این نکته تاکید کرد که دامن مادر اولین کلاس درس و بهترین محل تربیت کودک است و ادامه داد :  ظهور و بروز استعدادهای زیستی، فکری  و عاطفی فرزندان  تحت شعاع این کانون قرار دارد و از گرمی وجود زن نشأت گرفته و کمال می یابد، به نحوی که آثار آن تا پایان حیات در جهان ماده و تداومش در نشئه روح باقی خواهد ماند. کریمی فر در ادامه به برنامه های آموزش و پرورش در حوزه بانوان اشاره کرد و گفت : طرح مشکات با هدف ارتقای مهارت والدین و معلمان در برخورد با دانش آموزان دختر در مدارس متوسطه دوره اول اجرا شده است.

وی ادامه داد : این طرح در راستای بهبود تعاملات و مهارت های ارتباطی میان مدرسه و خانواده با دانش آموزان دختر برنامه ریزی شده و در آن حداقل به 20 مورد از آسیب های حوزه دانش آموزان دختر پرداخته و راه های مقابله با این آسیب ها مورد بررسی قرار می گیرد.
کریمی فر در ادامه افزود : در اجرای طرح مشکات جلسات متعددی برای معلمان، والدین و دانش آموزان مدارس برگزار شده و اساتید حوزه خانواده ، شیوه های صحیح برقراری ارتباط میان افراد مختلف جامعه به ویژه والدین و فرزندان را آموزش می دهند.

مدیر کل آموزش و پرورش لرستان در ادامه از اجرای طرح بشری در مدارس مناطق محروم و حاشیه ای خبر داد و گفت : طرح بهبود وضعیت آموزشی، بهداشتی دانش آموزان دختر مناطق محروم تحت عنوان "طرح بشری" برگزار شده است . مشاور مدیر کل آموزش و پرورش لرستان در امور بانوان هم با اشاره به نشست های آموزشی در حوزه بانوان  گفت : به منظور ارتقای دانش و معرفت بانوان و ترغیب آنان به حضور فعالانه در عرصه های جامعه کارگاهها و نشست های آموزشی مختلفی با دانش آموزان ،معلمان و اولیاء برگزار شده است .فریبا گله دار افزود : تسهیلات و خدمات مختلفی برای بانوان به خضوص زنان سرپرست خانوار در نظر گرفته شده است که از آن جمله می توان به اولویت آنان  در تسهیلات مالی اشاره کرد : وی  در ادامه به سهم 25درصدی بانوان سرپرست خانوار در اعطای تسهیلات 50میلیون ریالی اشاره کرد . گله دار در پایان از نظارت بر اجرای طرح پوشاک مدارس ، تجهیز و راه اندازی کتابخانه تخصصی زنان با 2هزار عنوان ، برگزاری نمایشگاه مد و حجاب اسلامی ، نمایشگاههای حجاب و عفاف و  چندین همایش حجاب و عفاف به عنوان برنامه های دیگر امور بانوان و خانواده در آموزش و پرورش یاد کرد .  



جمعه 22 خرداد 1394 - 12:46:32





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 67]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن