تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بر زبان مؤمن نورى (الهى) است و درخشان و برزبان منافق شيطانى است كه سخن مى گويد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815433658




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آن‌ها خواهان جنگ و منازعه با ایران و حذف خاورمیانه هستند


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: آن‌ها خواهان جنگ و منازعه با ایران و حذف خاورمیانه هستند
هدف اصلی آنان جنگ و منازعه با ایران است. "دوران" پیش‌تر حاورمیانه را به یک "بیماری" تشبیه کرده است و خواستار انجام اقدام نظامی برای حذف آن شده و بود این کار را بهترین راه درمان می‌دانست."
آفتاب : سایت اینترنتی "لوب لاگ" با انتشار گزارشی به آغاز فعالیت شدید لابی‌های هوادار جنگ علیه ایران برای انتخابات 2016 پرداخته است. این سایت امریکایی با اشاره به حضور لابی‌ها و چهره‌های مختلف در این میان به جزئیات نظرات آنان اشاره کرده است. 


به گزارش خرداد،"لوب لاگ" با اشاره به تبلیغات تلویزیونی و رسانه‌ای لابی‌های طرفدار جنگ علیه ایران می‌نویسد:"در تبلیغات تلویزیونی اخیر، رانندگی در حال رانندگی با گوش دادن به سخنان سناتور "لیندسی گراهام" و "نتانیاهو" نخست‌وزیر اسرائیل است. زمانی که او به پارکینگ می‌رود و به نور سفید فلاشری خیره می‌شود و این متن مشخص می‌شود که "نه به معاهده هسته‌ای با ایران بدون تایید کنگره." 


لوب لاگ در ادامه به افراد و لابی‌های شریک در این موضوع اشاره کرده و در این‌باره می‌نویسد:"در میان طرفداران جنگ علیه ایران چهره‌هایی وجود دارند که بسیاری از آنان حامیان برجسته جنگ علیه عراق و سایر افتضاحات روی‌داده در عرصه سیاست خارجی در 15 سال گذشته بودند. آنان در هماهنگی نزدیک با یکدیگر کار می‌کنند و از تامین مالی حامیان مشابهی برخوردارند. در این میان، "شلدون آدلسون"، "پائول سینگر"، گبرنارد مارکوس" و "ست کلارمن" از جمله اصلی‌ترین حامیان مالی نیرومند حزب جمهوریخواه قرار دارند و در مقابل موسسات دیگری چون "بنیاد دفاع از دموکراسی"، "انستیتو امریکن اینترپرایز" و "موسسه واشنگتن اینستیتیوت" حضور دارد. گروه‌های دیگری که در این شبکه حضور دارند انستیتو نئومحافظه‌کار "هادسن" و "ابتکار عمل سیاست خارجی" است. در کنار آن لابی‌های تندرو طرفدار اسرائیل از جمله آیپک و ائتلاف یهودیان جمهوری‌خواه یا کمیته اضطراری برای اسرائیل و پروژه اسرائیل و انستیتیو یهودی برای امور امنیت ملی نیز حضور دارند." 


این سایت در ادامه می‌افزاید:"یکی از حامیان تاثیرگذارتر این شبکه سناتور "تام کاتن" است. او یکی از اصلی‌ترین امضاکنندگان نامه 47 امضایی بوده است. البته در این بین چهره‌هایی چون "مایکل دوران" رییس انستیتو هاسدن و "مارک دوبوویتز" ریس بنیاد دفاع از دموکراسی نیز  حضور دارند که به طور محتاطانه می‌گویند توافقی بهتر با ایران را ترجیح می‌دهند اما خواننده متوجه می‌شود که هدف اصلی آنان جنگ و منازعه با ایران است. "دوران" پیش‌تر حاورمیانه را به یک "بیماری" تشبیه کرده است و خواستار انجام اقدام نظامی برای حذف آن شده و بود این کار را بهترین راه درمان می‌دانست." 




تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 70]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن