تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 11 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس زياد شوخى كند، نادان شمرده مى شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803255347




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

با اطلاعات کنفرانس خبری Oculus Rift همراه باشید + تصاویری فوق العاده از هدست و کنترلر


واضح آرشیو وب فارسی:پردیس گیم:

شرکت Oculus امروز یک کنفرانس خبری ویژه را برگزار کرد و اخبار جالبی نیز در آن منتشر شد و بزرگترین سورپرایز آن همکاری مایکروسافت و این شرکت برای عرضه هدست Oculus Rif است . هدست واقعیت مجازی Oculus Rift در سه ماهه اول سال 2016 در یک بسته سخت افزاری شامل کنترلر Xbox One و آداپتور قابل استفاده با Windows 10 عرضه می شود و این محصول به طور کامل توانایی استریم بازیهای Xbox One به هدست را خواهد داشت . مجری کنفرانس در این مورد گفت : "Oculus Rift به مردم اجازه می شود که بازیهای بزرگ Xbox One نظیر Forza ، Halo و  Sunset Overdrive را با هدست واقعیت مجازی Oculus Rift و با بهره گیری از کنترلر مخصوص Xbox One تجربه کنند " در جریان این کنفرانس رئیس Xbox اقای "فیل اسپنسر" نیز با تایید این موضوع اعلام داشت که کاربران می توانند بازیهای Xbox One را به PC استریم کرده و از طریق واقعیت مجازی تجربه کنند . این موضوع تعاملی جالب بین بخش کنسول ها و PC شرکت مایکروسافت بحساب می آید و باید دید تا چه حد بازیهای Xbox One برای تجربه در هدست واقعیت مجازی بهینه شده اند و به طور کلی کیفیت نهایی این استریم و طریقه کار به چه صورت است .  














بخش دیگر کنفرانس مربوط به اعلام طراحی نهایی هدست مربوط بود . از نظر طراحی ، بدنه Oculus Rift در قسمتی که مماس با صورت شما است کاملا انعطاف پذیر می باشد و شما می توانید آنرا متناسب با فرم صورت خود تغییر دهید .این محصول همچنین از دو LED بسیار قوی و یک سنسور حرکت سنج با ضریب خطا بسیار پایین تشکیل شده است . اما بخش مهم دیگر کنفرانس مربوط به معرفی یک کنترلر مخصوص بود . Oculus Rift یک کنترلر دودستی لمسی را نیز دارا است که تجربه ای فوق العاده را به مخاطب ارائه می دهد . این کنترلر نیز می تواند با کنترلرهای سنتی ترکیب شود و باهم بازی را کنترل کنید .  این کنترلر شما را قادر می سازد که بخوبی تمامی حرکات انگشتان دست خود را بر روی دسته شبیه سازی کنید ( به طول تخصصی انگشت اشاره و شست) و مجموعه ای جالب از حرکات دست را در محیط بازی انجام دهید . به طور دقیقتر با این وسیله شما می توانید به شکل کاملا طبیعی اشیا داخل محیط بازی را بردارید و آنرا لمس کرده و پرتاب کنید و تصور این موضوع در محیط بازی فوق العاده است !





در بخش بعدی کنفرانس نوبت به اعلام توسعه دهندگان و شرکت هایی رسید که در حال ساخت بازی بر روی Oculus Rift هستند . به گفته شرکت Oculus آنها بیش از 10 میلیون دلار حمایت مالی از سازندگان مستقل برای بهره گیری از هدست واقعیت مجازی کرده اند . از سوی دیگر لیست بلندی از سازندگان مشهور نیز در حال ساخت بازی بر روی این محصول هستند نظیر شرکت هایی که در تصویر مشاهده می کنید :

Insomniac Games سازنده Resistance و Sunet Overdrive Gunfire games سازنده DarkSiders CCP Games s سازنده Dust 514 4A Games سازنده Metro 2033 و Last Light Climax سازنده Shining in the Darkness Harmonix سازنده rock band High Voltage Software سازنده Mortal Kombat X Ready at Dawn سازنده The Order 1886 Square Enix و ... در نهایت به گفته سازندگان ، هدست واقعیت مجازی در سه ماهه اول سال 2016 ، یعنی زمستان عرضه می شود و به نظر می رسد عرضه این محصول بر روی معادلات حاکم بر صنعت بازیهای ویدئویی چه در زمینه Console Gaming و چه در زمینه PC Gaming تغییرات بزرگی را ایجاد کند . نظر شما چیست ؟



22 خرداد 1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پردیس گیم]
[مشاهده در: www.pardisgame.net]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 149]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


علم و فناوری

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن