تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 13 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):روزه قلب از فکر (در گناهان)، برتر از روزه شکم از طعام است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803979266




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

با اطلاعات و نمایشی جدید از گیم پلی عنوان MGSV The Phantom Pain همراه باشید


واضح آرشیو وب فارسی:پردیس گیم:
https://s.yimg.com/os/publish-images/entertainment/2014-04-08/476b8010-bf3b-11e3-968b-03a66106b980_Yahoo_Moteurs03.jpg
بی شک ساخته جدید Hideo Kojima، کسی که ماجرای او و شرکت konami سوژه داغ رسانه ها در چند ماه گذشته بود، یکی از مورد انتظار ترین بازی های امسال است.در نسخه پیشین این سری یعنی Metal Gear Soild v: Ground Zeros شاهد فقط یک مکان قابل بازی به همراه تعداد کمی ماموریت بودیم اما فرمت خاص ان این امکان را به بازیکنان می داد تا از راه ها و روش های گوناگونی ماموریت ها را به اتمام برسانند که این باعث می شد هر شخص تجربه منحصر به فردی از این عنوان داشته باشد. عنوان Metal Gear Soild v: The Phantom Pain که ادامه دهنده نسخه قبلی است حال با روایت ادامه داستان در سرزمین پهناور افغانستان، پا را از محدودیت های نسخه قبل فراتر گذاشته و به گفته خود Kojima، دنیای ان دویست برابر محیط قابل بازی Ground Zeros است. اگر بخواهید با پای پیاده به گشت و گذار در محیط ان بپردازید چیزی در حدود 45 دقیقه به طول خواهد کشید اما سرزمین بیابانی افغانستان پر از دره ها و کوهای کوچک و بزرگ است و گشت و گذار در ان بدین سادگی نیست اما اسب باوفایتان همیشه در کنار شماست و با یک سوت سریعا خود را به شما خواهد رساند. در مقایسه با عنوان The Witcher 3 مکانیزم اسب سواری بسیار بهتر و طبیعی تر شده و زاویه دید و شرایط جوی و محیطی به بهترین نحو برای القای هرچه بیشتر یک تجربه ناب سوارکاری، طراحی شده اند. برای نمونه هنگامی که در حین سوارکاری به دشمنی بر می خورید، می توانید با متمایل شدن به یک سمت از دید دشمنان در امان باشید. از دیگر ویژگی های این عنوان می توان به تاثیر گذر شب و روز بر روی رفتار و مکان دشمنان اشاره کرد. در بعضی شرایط تاریکی شب می تواند نقشی کلیدی در موفقیت شما ایفا کند. علاوه بر ان شما می توانید برای گذر سریع تر زمان از چیزی به نام Phantom Cigar استفاده کنید، قابلیتی که شباهت زیادی به Meditate کردن در عنوان The Witcher 3 دارد.
http://static1.gamespot.com/uploads/ignore_jpg_scale_medium/1406/14063904/2880243-8317366826-27032.jpg
همچنین سرزمین افغانستان مملو از حیات وحش و حیوانات اهلی است که برخی می توانند در روند گیم پلی این عنوان موثر باشند. یکی دیگر از ویژگی های این عنوان،توانایی ارتقا پایگاه اصلی خود که با نام Mother Base شناخته می شود، است. برای این کار شما می توانید سربازان دشمن را به گروگان بگیرید.... ببخشید "استخدام" کنید! و راه حل ان بسیار ساده است، کافی است تا دشمنی را بیهوش یا تسلیم کرده و با کمک سیستم Fulton recovery او را به پایگاه اصلی خود بفرستید. حال می توانید انها را بر حسب توانایی هایشان در پست های گوناگونی قرار دهید یا انجام یک سری امور خاص را به انها محول کنید. برای مثال برای رمزگشایی یک رمز که به زبان دیگری نوشته شده، می توانید یک سرباز چند زبانه را با کمک سیستم Fulton recovery به تیم خود ملحق کنید. در نهایت این نیرو های جذب شده می توانند باعث برتری موقعیت تاکتیکی شما شوند.
http://static2.gamespot.com/uploads/ignore_jpg_scale_super/1406/14063904/2880273-6030967251-MGSV-.jpg

یکی دیگر از ویژگی های جدید این عنوان، حذف دستگاه Codec است که از ان برای برقرای ارتباط در اکثر عنوانین قبلی این سری استفاده می شد. گرچه شما می توانید با استفاده از دستگاهی خاص با پایگاه اصلی در ارتباط باشید اما برای باسازی گفت و گو هایی که قبلا با دستگاه Codec انجام می گرفت، باید از نوار های ضبط شده استفاده کنید. همچنین شما می توانید تا با واکمن خود به نوار های صوتی به دست امده از دشمن گوش فرا دهید و اطلاعات مفیدی از ان به دست اورید. علاوه بر تمام این ها شما می توانید به موسیقی های مختلف و یا نوار هایی که به طور اتفاقی در دنیای عظیم این عنوان پیدا کرده اید نیز گوش فرا دهید. در ضمن بعضی ار انها دارای محتوای طنز امیز نیز هستند. یکی از عوامل تاثیر گذار در گیم پلی این عنوان پادگان های نظامی هستند که هرکدام می توانند چالش های متفاوتی برای شما ایجاد کند. پس از تصرف یک پادگان، سایر پادگان های مجاور تا زمان فهمیدن اینکه ان پادگان به تصرف دیگری در امده، نمی توانند از نیروی کمکی استفاده کنند. بعلاوه اگر شما کنترل دستگاه های ارتباطی دشمن را به دست گیرید، می توانید مکان های جدیدی برای فرود هلیکوپتر ایجاد نمایید و با توجه به اینکه تا زمانی که از منطقه تحت کنترل دشمن خارج نشده اید، مرحله به اتمام نمی رسد، این کار کمک شایانی به اسان تر شدن روند بازی می کند. در عین حال در حین گشت گذار در دنیای وسیع این عنوان با اشیای گرانبهایی از جمله الماس که ارزش زیادی دارد نیز برخورد می کنید که جمع اوری انها می تواند برای ارتقا خود یا پایگاه مادر بسیار مفید باشد. اما یک ویژگی جالب در این عنوان کلاه مرغی است که در صورت باخت پی در پی در مرحله ای به شما عرضه می شود که با استفاده از ان مراحل ساده تر گشته و شانس دیده شدن( جدی گرفته شدن!) شما توسط دشمنان کاهش می یابد.
http://static4.gamespot.com/uploads/ignore_jpg_scale_super/1406/14063904/2880271-5721181098-metal.jpg
و در نهایت می رسیم به جعبه مقوایی. این جعبه که جز جدا نشدنی سری Metal Gear است این بار با ویژگی های جدیدی بازگشته. علاوه بر اینکه می توانید از ان برای پنهان شدن از دید دشمن استفاده کنید، می توانید ناگهان از ان برای شلیک کردن خارج شوید و یا در صورت دیده شدن حرکت جعبه توسط دشمن، از ان به بیرون بپرید و از این موقعیت برای فرار استفاده کنید. بعلاوه این جعبه قابلیت ارتقا نیز دارد که با سایر این ویژگی ها بعدا اشنا خواهیم شد.
http://cdn.shazoo.ru/76273_jUESRkwgl0_1402385489_6.jpg
دانلود نمایش گیم پلی با کیفیت 720p
عنوان Metal Gear Solid V: The Phantom Pain در تاریخ اول سپتامبر 2015 (10 شهریور 94) بر روی کنسول های Xbox One ،PS3 ،Xbox 360 و PS4 و در تاریخ 15 سپتامبر (24 شهریور) بر روی PC عرضه خواهد شد.



لینک


20 خرداد 1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پردیس گیم]
[مشاهده در: www.pardisgame.net]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 100]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


علم و فناوری

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن