تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 27 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):روزه رجب و شعبان توبه ‏اى از جانب خداى عزيز است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816125794




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جنجال کاراته اینبار در مناظره تلویزیونی


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: جنجال کاراته اینبار در مناظره تلویزیونی


رییس فدراسیون کاراته در برنامه تیتر امشب گفت: متاسفم که خوشنام ترین ورزش این چنین به چالش کشیده می شود و حرمت آن از بین می رود. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر ، طبق روال پنجشنبه شب ها ، موضوع برنامه تیتر امشب ورزشی بود و در این برنامه با دعوت از مسئولان کنونی و پیشین فدراسیون کاراته و برگزاری یک مناظره حواشی این ورزش رزمی بررسی شد . در گفتگوی تیتر امشب ، محمد آرین خو مدیر مستعفی تیم های کاراته و علیرضا سمندر رییس فدراسیون کاراته با حضور در استودیوی این برنامه با هم مناظره کردند . البته این برنامه سه مهمان تلفنی نیز داشت .

در ابتدای این گفتگو محمد آرین خو در توضیح استعفای خود و عده ای از مربیان گفت : مسائل امور اجرایی با مسایل ورزشی متفاوت است و عواملی در فدراسیون کاراته هستند که با رییس هماهنگی ندارند . ضمن اینکه من از روز اول برای رییس فدراسیون کاراته شرطی داشتم و آن اینکه با دبیر فدراسیون و نائب رییس فدراسیون بانوان نمی توانم کار کنم اما این شرط من جدی گرفته نشد.


کاراته در تبتر امشب

علیرضا سمندر با تاکید بر اینکه شرط ایشان خیلی جدی نبود اظهار داشت : آقای آرین خو این شرط را گذاشت و من هم تلاش کردم که تفاهمی بین ایشان و سایر عوامل ایجاد کنم اما متاسفانه نتوانستم این تفاهم را ایجاد کنم چرا که ارتباط ما نیز ارتباط هماهنگ و درستی نبود .

در این هنگام آرین خو با اشاره به روزی که سمندر از وی درخواست کرده بود تا به فدراسیون کاراته بیاید تصریح کرد : آقای سمندر! شما به من گفتید که در فدراسیون تنها هستند و همه افراد در حال خلاف هستند. همه می دانند که من با آقای آشوری (دبیر فدراسیون کاراته ) مشکل دارم  و نمی توانم کار کنم شما می توانستید شرط مرا قبول نکنید . من هرگز با کسی که می دانم برای کاراته مضر است تعامل نمی کنم .


سمندر در تیتر امشب

سمندر با تایید سخنان آرین خو اظهار داشت : ایشان حق داشتند شرط بگذارند اما آقای آشوری نیز 20 سال است که در فدراسیون کاراته فعال است و نمی توانستم یک شبه او را کنار بگذارم .


آشوری دبیر فدراسیون کاراته که به صورت تلفنی مهمان برنامه بود در این زمان و خطاب به آقای آرین خو گفت : متاسفم که اینچنین بی محابا و بی تقوا درباره من صحبت می کنید . کسی که بزرگ است باید راه و رسم بزرگی را بلد باشد . این بزرگی مسئولیت دارد اما امروز شما که بزرگ کاراته هستید از طریق رسانه ساختارشکنی و حرمت شکنی می کنید . اگر شما معتقدید که من در کاراته کارشکنی کرده ام مصادیق کارشکنی های مرا اعلام کنید . شما اساسا آدم مدیری نیستید .


آشوری در تیتر امشب



آرین خو در پاسخ به آشوری گفت : مدیریت من فراتر از درک شماست . من سرم به کار خود بود اما شما مسئولان فدراسیون کاراته به دنبال من آمدید . آقای آشوری ! شما 22 سال است که در فدراسیون مشغول هستید و تمامی فتنه ها زیر سر شماست . نمونه آن نیز انتخابات ریاست فدراسیون که آرای آقای آهی را تغییر دادید .

آشوری با قطع سخنان آرین خود اظهار داشت : شما زحمات دیگران را به نفع خود مصادره می کنید . رسیدن به قهرمانی فرآیندی کمی و کیفی است و این فرآیند یک ماهه نیست بلکه میان مدت است . اگر توانایی های من را به عنوان فساد قلمداد می کنید پس نمی دانید فساد یعنی چی ؟!

در این میان سمندر تصریح کرد : من امیدوار بودم آرین خو را قانع کنم اما متاسفانه امروز کاراته که خوشنام ترین رشته و ورزش است درگیر این حواشی و این بحران ها شده است .

در گفتگوی تلفنی دیگر دباغیان سرمربی تیم ملی کاراته کشورمان با تاکید براینکه نباید یکطرفه به قاضی رفت گفت : مدیریت خوب آقای سمندر باعث شده کاراته رشد کند . ایشان فرد سلامتی و صادقی است و از آنجا که صداقت بیش از اندازه است برخی از اوقات مشکل به وجود می آید .


سلیمانی سرمربی مسعفی تیم ملی کاراته نیز از طریق تلفن و در گفتگویی کوتاه به زمان سرپرستی آهی بر فدراسیون کاراته اشاره کرد و آن زمان را نقطه اوج این کاراته دانست و گفت : متاسفانه موقعیت ممتاز و صددرصدی ایشان برای ریاست بر فدراسیون کاراته در شب آخر به باخت تبدیل شد و از صحنه کنار رفت .

در انتهای این گفتو سمندر با ابراز افسوس از اینکه کاراته این چنین به چالش کشیده می شود و حرمت اش از بین می رود افزود :  الان برای مسابقات آسیایی بزرگسالان فقط سه ماه وقت داریم ولی آیا در این مدت کوتاه می توان اصلاح تکنیک را به کاراته کاران آموخت ؟!


دانلود
 

لینک را کپی کنید


پنج شنبه ۲۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۳:۵۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 124]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن