تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم(ص):وقتى معلم به كودك بگويد: بگو بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم و كودك آن را تكرار كند خدا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820986376




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حق پخش تلويزيوني براي ورزش است نه فوتبال


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۹ خرداد ۱۳۹۴ (۱۲:۶ب.ظ)
مناف هاشمي: حق پخش تلويزيوني براي ورزش است نه فوتبال موج- معاون توسعه منابع و پشتيباني وزارت ورزش و جوانان، در مورد مشکل حق پخش تلويزيوني گفت: حق پخش تلويزيوني براي ورزش است نه فوتبال. با اين حال فوتبال هم جزئي از ورزش است و قطعا درآمدش به خاطر جايگاهي که دارد از اين طريق بيشتر است.
به گزارش خبرگزاري موج، مناف هاشمي، معاون توسعه منابع و پشتيباني وزارت ورزش و جوانان، در نشست خبري امروز (سه‌شنبه) با بيان اينکه 95 درصد از بودجه اختصاص يافته به فدراسيون‌هاي ورزشي در سال 93 به آن‌ها پرداخت شده است، اظهارداشت: در سال 94 و تاکنون 10 ميليارد و 800 ميليون تومان به همه فدراسيون‌ها پرداختي داشته‌ايم. همچنين به 10 فدراسيون نيز به صورت مجزا پول پرداخت شده است.
وي ادامه داد: همچنين قرار است هر 2، 3 هفته يک بار به فدراسيون‌ها پرداختي داشته باشيم.
معاون توسعه منابع و پشتيباني وزارت ورزش و جوانان عنوان کرد: ما از دولت مجوز استخدام 200 نفر را گرفته‌ايم که 100 نفر کارشناسي و 100 نفر نيز با مدرک تحصيلي کارشناسي ارشد خواهند بود.
وي در بخش ديگري از صحبت‌هايش به پرداخت پاداش به ورزشکاران و قهرمانان اشاره کرد و گفت: ما در سال 93 در مجموع 46 ميليارد ريال پاداش پرداخت کرديم. البته براي قدرداني از ورزشکاران برنامه‌اي بابت حواله خودرو نداريم.
مناف هاشمي در پاسخ به سوالي مبني بر اين‌که وزارت ورزش چقدر به دو باشگاه استقلال و پرسپوليس کمک کرده است، گفت: ما در اين مدت هيچ پولي به اين دو باشگاه پرداخت نکرديم و براساس قانون هرچقدر پول به اين دو باشگاه تزريق شده از طريق اسپانسرها صورت گرفته است.
وي در مورد مشکل حق پخش تلويزيوني که اين روزها به يکي از دغدغه اهالي فوتبال تبديل شده است، گفت: حق پخش تلويزيوني براي ورزش است نه فوتبال. با اين حال فوتبال هم جزئي از ورزش است و قطعا درآمدش به خاطر جايگاهي که دارد درآمدش از اين طريق بيشتر است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 52]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن