تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 7 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نماز، از آيين هاى دين است و رضاى پروردگار، در آن است. و آن راه پيامبران است. ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798114807




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فراخوان جنبش اسلامی برای حضور گسترده فلسطینیان در مسجد الاقصی در ماه رمضان


واضح آرشیو وب فارسی:فرهنگ نیوز:
فراخوان جنبش اسلامی برای حضور گسترده فلسطینیان در مسجد الاقصی در ماه رمضان
فراخوان جنبش اسلامی برای حضور گسترده فلسطینیان در مسجد الاقصی در ماه رمضان جنبش اسلامی در اراضی اشغالی فلسطین خواستار حضور گسترده فلسطینیان در مسجد الاقصی در ماه مبارک رمضان شد.


به گزارش فرهنگ نیوزبه نقل از رسانه‌های خبری فلسطین، جنبش اسلامی فلسطین به‌رهبری شیخ رائد صلاح اعلام کرد: ماه رمضان فرصت مناسبی برای عزیمت به‌سمت معراجگاه نبی اکرم(ص) است و رژیم اشغالگر دشمن حقیقی تمامی حامیان مسجد الاقصی است که ما آرزوی نابودی هرچه زودتر آن را داریم.
 
از سوی دیگر مرکز رسانه‌ای امور قدس ویژه پیگیری تجاوزات علیه مسجد الاقصی در بیانیه‌ای اعلام کرد که کابینه رژیم صهیونیستی دعوت برای اعطای حق به یهودیان جهت برگزاری مراسم تلمودی در مسجد الاقصی را آغاز کرده است.
 
در این بیانیه آمده است که «مخلوف زوهر» عضو کنست از حزب لیکود و «ویانون میگال» عضو کنست از حزب خانه یهودی خواستار آن شده‌اند تا نشست فوق العاده کمیته داخلی کنست برای بررسی آنچه «تبعیض نژادی علیه یهودیان در مسجد الاقصی» خواندند، برگزار شود.
 
میگال همچنین اوایل هفته جاری خواستار تبعید اعتکاف کنندگان فلسطینی از مسجد الاقصی و در مقابل اعطای حق برگزاری مراسم دینی برای یهودیان در این مسجد شد.
 
انتظار می‌رود ماه رمضان امسال شاهد حضور گسترده نمازگزاران و اعتکاف کنندگان مسلمان در مسجد الاقصی باشد در حالی که سال گذشته به‌دلیل همزمانی ماه رمضان با جنگ علیه غزه، رژیم صهیونیستی مسجد الاقصی و قدس را به‌روی عموم نمازگزاران فلسطینی بسته بود.
 
ادامه اعتصاب غذای شیخ خضر عدنان برای سی و نهمین روز متوالی
شیخ خضر عدنان از رهبران جنبش جهاد اسلامی فلسطین برای سی و نهمین روز متوالی در اعتراض به بازداشت اداری خود در زندان‌های رژیم صهیونیستی دست به اعتصاب غذا زده است.
 
در همین رابطه مؤسسه مهجة القدس نسبت به وخامت حال عدنان هشدار داد و رژیم صهیونیستی را مسئول کامل جان و سلامت وی دانست.
 
این مؤسسه از مؤسسات حقوق بشر محلی و بین المللی و دیگر نهادهای رسیدگی به امور اسرا از جمله صلیب سرخ خواست تا رژیم اشغالگر را به‌منظور پذیرش خواسته‌های شیخ عدنان در خصوص آزادی، کرامت انسانی و پایان دادن به سیاست بازداشت اداری تحت فشار قرار دهند.
 
بر اساس این گزارش، اداره زندان‌های رژیم صهیونیستی شیخ عدنان را از درمانگاه زندان الرمله به بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان «آساف هروفیه» منتقل کرده است.
 
نیروهای رژیم اشغالگر در تاریخ 2014.7.8 خضر عدنان را بازداشت کردند.
 
عدنان 37ساله آغازگر نبرد «شکمهای خالی» در زندان‌های رژیم صهیونیستی است و در سال 2011 پس از گذشت بیش از 66 روز از اعتصاب غذای وی مسئولان این رژیم مجبور شدند او را آزاد کنند.
 
در همین رابطه شیخ خالد البطش از رهبران جنبش جهاد اسلامی فلسطین اخیراً طی سخنانی در تجمع همبستگی آمیز با اسرای فلسطین به خضر عدنان و همه اسرای در بند زندان‌های رژیم اشغالگر درود فرستاد و تأکید کرد که پیروزی همراه و هم‌پیمان شیخ عدنان است همچنان که وی در اعتصاب غذای نخست پیروز شد.
 
ابومرزوق: حماس سعی در تقویت روابط با مصر را دارد
عضو ارشد دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی "حماس" تأکید کرد که این جنبش در حال حاضر سعی در تقویت روابط خود با مصر را دارد.
 
موسی ابومرزوق تصریح کرد که حماس از مدتها قبل هیچ دفتری در قاهره ندارد و از همین رو، قصد بازگشایی دفاتری را که وجود خارجی نداشته‌اند، ندارد.
 
ابومرزوق خاطرنشان کرد: ما سعی در ایجاد تحول مثبت در روابط خود با مصر را داریم، اما متأسفانه برخی رسانه‌های مصری سعی در تحریک علیه حماس و غزه را دارند.
 
این رهبر جنبش حماس در جریان دیدار با رهبران جنبش جهاد اسلامی فلسطین در خان‌یونس واقع در جنوب باریکه غزه اظهار داشت: «حماس سعی در باز کردن صفحه جدید در روابط خود با مصر را دارد، اما متأسفانه برخی طرفهای مصری با انتشار اطلاعات کاملاً نادرست در این مسیر مانع تراشی می‌کنند».
 
گفتنی است که دادگاه رسیدگی به پرونده‌های فوری مصر روز شنبه گذشته حکم به لغو حکم قبلی صادره علیه حماس که نام آن را در لیست "سازمان‌های تروریستی" قرار داده بود، داد.
 
بازداشت 3 فلسطینی در الخلیل و 5 نوجوان در قدس
نیروهای اشغالگر اسرائیل امروز پنج‌شنبه 3 شهروند فلسطینی از ساکنان شهرک بیت امر در شمال الخلیل واقع در کرانه باختری را بازداشت کردند.
 
«محمد عوض» سخنگوی کمیته مردمی مقاومت در برابر شهرک سازی در بیت امر گفت که نیروهای اشغالگر به این شهرک و منازل شهروندان یورش آورده و صلاح ابراهیم احمد زعاقیق (38ساله)، محمد صالح احمد زعاقیق (20ساله) و نیز ایاد حسین حسن اخلیل (35ساله) رئیس باشگاه جوانان بیت امر را بازداشت کردند.
 
نظامیان صهیونیست همچنین جمال خلیل العلامی و عبدالعزیز محمود ابوعیاش را بازداشت کردند.
 
از سوی دیگر منابع فلسطینی از بازداشت 5 نوجوان در شهرک العیسویه واقع در مرکز قدس توسط نظامیان صهیونیست خبر دادند.
 
بر اساس این گزارش، صهیونیست‌ها طارق الخاروف (16ساله)، صالح ابوعصب 16ساله، حسام علیان 16ساله، لیث درویش 17ساله و یونس علیان 19ساله را بازداشت کرده و آنها را به مرکز بازجویی به‌نام المسکوبیه در غرب قدس اشغالی انتقال دادند.
 
دیدار فرستاده سازمان ملل به اراضی فلسطینی با رهبران حماس
فرستاده سازمان ملل متحد به اراضی اشغالی فلسطین با رهبران سیاسی جنبش مقاومت اسلامی "حماس" و در رأس آنها اسماعیل هنیه نایب رئیس دفتر سیاسی این جنبش دیدار کرد.
 
نیکلای ملادینوف در این دیدار به جنبش حماس پیشنهاد ادغام کارمندان دولتی وابسته به این جنبش در تشکیلات خودگردان را داد.
 
ملادینوف همچنین مسئله گذرگاه‌های نوار غزه و انتقال مسئولیت اداره آنها به دولت وفاق ملی به‌منظور برون‌رفت از بحران کنونی آشتی ملی را مورد بررسی قرار داد.
 
منابع مذکور اشاره‌ای به این مسئله نکردند که آیا در این دیدار توافقی میان طرفین در مسائل مورد بحث صورت گرفته است یا نه؟


منبع: تسنیم


94/3/21 - 20:47 - 2015-6-11 20:47:38





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فرهنگ نیوز]
[مشاهده در: www.farhangnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 133]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن